Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan begynne med:

Hei, dette er .... som ringer, har eg kome til .....?

Dei fleste ukjende nr som ringer til meg, også ikkje-typiske selgernr, er ofte selgarar. Så eg presenterer meg aldri med mindre eg veit noken har tenkt til å ringe den dagen.

Hvorfor sier du til meg hva jeg skal si??

Hvis du ikke forstår setningen: "Selv om det er jeg som ringer, så presenterer jeg meg på en skikkelig måte for det" så kan jeg ikke lenger diskutere med deg.

Og hvis du har søkt på en jobb, vet du da eksakt hvilken dag di ringer på?

Isåfall er du den første personen jeg noen gang har møtt som gjør det.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Hvilket for de fleste andre er like åpenbart som at sola står opp i øst og er fullstendig overflødig å påpeke.

Parkeringsvakter gjør en viktig jobb, selv om de sikkert ikke får den anerkjennelsen de fortjener. Jeg kan ikke tenke meg at han opplever mange hyggelige situasjoner. Den kjerringa fortjente akkurat det hun fikk. Krokodilletårer får ikke hjelpe.

Å ikke lese innlegget mitt er en ting, men å ikke lese ditt eget engang? Geez... er det mulig. Dette blir for dumt. Vekk meg når dere kommer tilbake til topic.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har skilt ut telefon-snakket i en egen trådn.

Dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg blir så oppgitt over hvor mange som er så ufattelig selvhøytidelige. Jobber på et kundesenter, og leser/hører veldig mye "rart" fra kundene våre. De som tar kaka er de som selv skriver at de har gjort noe de ikke skal/bør, blitt irettesatt av en av våre ansatte, for så å gå rett over til "Jeg finner meg ikke i å bli behandlet på den måten. Jeg krever ditt og forlanger datt og forventer dette, ellers ringer jeg TV2 hjelper deg, VG, Dagbladet og politianmelder dere for trakassering".

:nei:

• Liker 5
Lenke til kommentar

Greide selv å slå ned en idiotisk plassert liten shocker med et eller annet sminke på cubus idag. Jeg kikket ned og forestilte meg at alt var knust og ødelagt men de lå der heldigvis men godt spredd. Ble rimelig flau men gjorde det beste jeg kunne med å sette meg på huk, bygge sammen shockeren igjen og sortere alt på plass før jeg satt den opp igjen. Fikk et glimt av dama i kassa som så positivt ut :) Så når det først var skjedd kunne det vel ikke gått bedre men fy søren det var flaut.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Fikk vel som fortjent når han ble geleidet ut fra butikken i full skam.

Noen folk ass, helt utrolig.

Han ble, om mulig, enda mer hissig når han ble ført ut av butikken.

Hørte blant annet han skrek "IKKE SNAKK TIL MEG SOM EN JÆVLA UNGE!"

Nei vel, men hvis du oppfører deg som en så er det greit?

Høres ikke ut som han var typen til å skamme seg.

QFT.

Lenke til kommentar

Var innom butikkjobben på vei hjem fra jobb, runder hjørnet der brus, øl osv står og ser en som er rundt 25 som står og snakker med en eldre mann. Begge godt beruset og skal kjøpe mer drikke. På toppen av det hele står den yngste og røyker inne i butikken. Folk..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...