Populært innlegg KarlChilders Skrevet 9. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) http://www.side2.no/aktuelt/article3692347.ece Kundebehandleren Endret 9. oktober 2013 av KarlChilders 14 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jaggu ikke rart dama feilparkerte med plassen full av snø! Men det var et oppriktig spørsmål. Jeg har aldri sett noe slikt før. Jeg er vant til inngjerde landingsplasser eller sykehus med landingsplass på taket. Ellers setter jeg pris på parkeringsvakter som minner folk på at de bør tenke seg om et par-tre ganger om det egentlig er så lurt at de parkerer bilen sin på helt opplagt idiotiske og ulovlige steder. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) http://www.side2.no/aktuelt/article3692347.ece Kundebehandleren Ekstremt barnslig mail å sende av kunden til å begynne med, men svaret fra kundebehandleren var hårreisende. Å skrive noe slikt på vegne av en bedrift er helt utrolig. Edit: Leste litt igjennom kommentarfeltet (alltid noe gull å finne der) og det ser ut til at folk støtter kundebehandleren? Uforståelig fra min del. Det er klart at kunden hadde null folkeskikk, men det er likevel ikke greit å svare slikt når man sitter på kundeservice for en bedrift. Useriøst. Endret 9. oktober 2013 av Dysfunctional 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jaggu ikke rart dama feilparkerte med plassen full av snø! Men det var et oppriktig spørsmål. Jeg har aldri sett noe slikt før. Jeg er vant til inngjerde landingsplasser eller sykehus med landingsplass på taket. Ellers setter jeg pris på parkeringsvakter som minner folk på at de bør tenke seg om et par-tre ganger om det egentlig er så lurt at de parkerer bilen sin på helt opplagt idiotiske og ulovlige steder. Google maps Veien der blir stengt av fra begge sider (av ambulanser og/eller politibil) og helikopteret lander der. Der er det jaggu meg en som har parkert akkurat der hun parkerte og. Kjipt at det ikke er en skikkelig landingsplass på taket eller lignende, men det er det altså ikke. Parkeringsplassen er også ekstremt liten, spesielt med tanke på at det er et sykehus. Kan være en pest og en plage for folk det der. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Har fortsatt aldri vært på et sykehus i Norge med adekvat parkering. (Nå har jeg riktignok ikke vært på så veldig mange, men allikevel). Edit: Rimelig vanskelig å misforstå stopp forbudt-skiltene der ja. Endret 9. oktober 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Laughing Madcap Skrevet 9. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Ekstremt barnslig mail å sende av kunden til å begynne med, men svaret fra kundebehandleren var hårreisende. Å skrive noe slikt på vegne av en bedrift er helt utrolig. Edit: Leste litt igjennom kommentarfeltet (alltid noe gull å finne der) og det ser ut til at folk støtter kundebehandleren? Uforståelig fra min del. Det er klart at kunden hadde null folkeskikk, men det er likevel ikke greit å svare slikt når man sitter på kundeservice for en bedrift. Useriøst. Jeg bryr meg ikke om personen er kundeservice for en bedrift eller ikke, det er en korrespondanse mellom to mennesker. Med slik oppførsel fra henne, fortjente hun det svaret hun fikk. Han har heller ikke skyld for hvor pakken ble av, så hun retter sin aggresjon på feil person. Jeg har opplevd lignende hendelser fra bedrifter, men kjefter ikke på kundebehandlere fordi. Mitt folkeskikk er forplantet langt inne i margen. Og vet du hva? Jeg får alltid super behandling uten å kjefte, eller bete meg ufint. Endret 9. oktober 2013 av Laughing Madcap 19 Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg støtter på ingen måte kundebehandlerern, men syns det var spesielt at kunden selv er i servicebransjen. Syns også det er morsomt med parkeringsgebyr for å parkere til hinder for helikopter, så lenge det er skrevet ut gebyr er det plutselig mulig for helikopteret å lande? Parkeringsvakten har gjort jobben sin, er ikke det jeg stusser på, men policyen til flere (alle?) parkeringsselskap. Om en bil står i veien, hjelper det lite med gebyr, Tau bilen med en gang. Samme sak er det hver vinter i Oslo, brannbilene kommer ikke frem - løsningen: parkeringsgebyr. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg støtter på ingen måte kundebehandlerern, men syns det var spesielt at kunden selv er i servicebransjen. Syns også det er morsomt med parkeringsgebyr for å parkere til hinder for helikopter, så lenge det er skrevet ut gebyr er det plutselig mulig for helikopteret å lande? Parkeringsvakten har gjort jobben sin, er ikke det jeg stusser på, men policyen til flere (alle?) parkeringsselskap. Om en bil står i veien, hjelper det lite med gebyr, Tau bilen med en gang. Samme sak er det hver vinter i Oslo, brannbilene kommer ikke frem - løsningen: parkeringsgebyr. Jeg har ikke lov, rett og slett. Skriv gebyr og informer så må sykehuset selv kontakte for fjerning om de ønsker det. Her kom kjerringa med en gang uansett. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg støtter på ingen måte kundebehandlerern, men syns det var spesielt at kunden selv er i servicebransjen. Syns også det er morsomt med parkeringsgebyr for å parkere til hinder for helikopter, så lenge det er skrevet ut gebyr er det plutselig mulig for helikopteret å lande? Parkeringsvakten har gjort jobben sin, er ikke det jeg stusser på, men policyen til flere (alle?) parkeringsselskap. Om en bil står i veien, hjelper det lite med gebyr, Tau bilen med en gang. Samme sak er det hver vinter i Oslo, brannbilene kommer ikke frem - løsningen: parkeringsgebyr. Hadde et problem på ene lastestedet mitt på jobb hvor det alltid var noen fra ei boligblokk i nærheten som parkerte. Det var gjerne forskjellige mennesker hver gang, men den ene gangen jeg orka vente på at parkeringsvakten i Bergen kom oppom og ringte Viking (tok 1,5 time med tauing), var verdt det. Aldri stått en bil der siden. Lenke til kommentar
Populært innlegg Alt-Ctrl Skrevet 9. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. oktober 2013 http://www.side2.no/aktuelt/article3692347.ece Kundebehandleren Jobber som kundekonsulent selv, og det er mye rart man får inn. Ville aldri svart en kunde på den måten, men det er jo temmelig spesielt at hun selv jobber i servicebransjen og oppfører seg slik mot folk som er i samme situasjon, og attpåtil sutrer hun til media om det i etterkant. Ufyselig kvinnemenneske. 37 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jobber som kundekonsulent selv, og det er mye rart man får inn. Ville aldri svart en kunde på den måten, men det er jo temmelig spesielt at hun selv jobber i servicebransjen og oppfører seg slik mot folk som er i samme situasjon, og attpåtil sutrer hun til media om det i etterkant. Ufyselig kvinnemenneske. This. 1 Lenke til kommentar
KarlChilders Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Ekstremt barnslig mail å sende av kunden til å begynne med, men svaret fra kundebehandleren var hårreisende. Å skrive noe slikt på vegne av en bedrift er helt utrolig. Edit: Leste litt igjennom kommentarfeltet (alltid noe gull å finne der) og det ser ut til at folk støtter kundebehandleren? Uforståelig fra min del. Det er klart at kunden hadde null folkeskikk, men det er likevel ikke greit å svare slikt når man sitter på kundeservice for en bedrift. Useriøst. Selvfølgelig useriøst av kundebehandleren, men for meg tåkelegges det helt i forhold til det at dama faktisk går til avisa når hun faktisk bare får svar med samme glosene hun skriver til et annet menneske med. Det er jo faktisk slik for en del mennesker at de ikke merker hvordan de snakker eller oppfører seg mot andre før de opplever å få igjen med samme mynt. Også det faktum at nesten alle i kommentarfeltet setter denne dama på plass føles som en liten seier mot alle ufordragelige kunder der ute som tror at alltid kunden har rett. Man skal ikke finne seg i hva som helst selv om man "bare" er kundebehandler. Jeg hadde nok valgt å svare på en annen måte, men når dama velger å drite seg selv ut på denne måten (reaksjonene tatt i betraktning), så må jeg si at kundebehandleren var særdeles heldig med sin vurdering av hvordan h*n skulle svare denne ufyselige kunden. Endret 9. oktober 2013 av KarlChilders 2 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg hadde ikke handlet om kundebehandleren, men det er bare fordi jeg ikke vill få sparken. Men moralsk sett, synes jeg det han gjorde var helt greit. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg TityBoi Skrevet 9. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. oktober 2013 Tenk å bo med henne. Her var det snakk om en lykt. Tenk dere når do lokket står oppe eller det er tomt for melk 27 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hamar Sykehus det er? Lenke til kommentar
Populært innlegg Star Fox Skrevet 10. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 10. oktober 2013 Har jobbet i Posten og har noen historier jeg også. Jeg jobbet som landpostbud i gokk, og det var selvfølgelig en gamling som alltid stod parat ved postkassa si, klar til å snakke om "bøgdas" historie når jeg kom for å levere posten. Bare koslig det i grunn. Lærte mye av han. Videre på ruta var det også ei dame på 101 år (!) som alltid skulle ta ut 500 kroner hver onsdag (jeg hadde bankkasse med meg). Det skjedde også en gang at ei dame fikk en pakke i retur, som var sendt julaften for seks måneder siden. Hun hadde sendt ei røkt pæreskinke.... vet ikke om den skinka var spesielt god lengre, haha. Videre flyttet jeg til en annen by, men fikk meg jobb i Posten også her. Da drev jeg vanligvis med hjemkjøring av pakker på kvelden. Praksisen er at vi ringer 30 minutter før vi er på døra, og jeg ringte til ei som skulle ha en pakke, og hu sa jeg bare skulle åpne døra gå inn i gangen og banke på. Så jeg gjorde som jeg ble fortalt, så kommer den sure mannen hennes og sier at jeg ikke må vekke babyen dems. UNNSKYLD meg liksom. Videre var det også ved et tilfelle at en gammel fyr åpna døra i DEN VEMMELIGSTE bestefarstrusa jeg har sett. Brrrrr. Skulle også levere pakke på døra hos en, jeg ringte til nummeret hans, men ingen tok telefonen. Likevel må vi kjør til stedet for å få pakken forsøkt utlevert. Jeg ringer på døra, banker på døra, banker på vinduet, men ingen kommer ut. Ringer en gang til, ikke noe svar. Dagen etterpå bedyrer personen sin uskyld og hevder at jeg IKKE har vært der. Ja, ok, jeg er frekk nok til at mobilen min logger hvor jeg kjører hen, loggen tok jeg utskrift av og ga til sjefen. Den pakken fikk kunden vær så god dra og hente på postkontoret. Et annet tilfelle var da jeg skulle levere pakke til ei dame, akkurat i det hun skal til å signere så går batteriet på den jævla PDA-en. Jeg måtte bare unnskylde meg og si at nei, den kunne hun da dessverre ikke få før i morgen. Hun tok det med et smil, men det må være jævlig surt å ha pakken i hånda for så å "miste" den igjen. Da jeg drev med hjemkjøring av julegaver strakk jeg meg ganske langt. Jeg ringte til kundene som vanlig, og av og til var det slik at de ikke var hjemme før om 15 minutter. I juletida tok jeg like så gjerne og bare venta ved huset dems til de kom hjem. Vi har i grunn ikke lov å signere ut for kunden og legge på trappa. Kundene ble i alle fall fornøyd. (: Kanskje ikk akkurat kundehistorier, menmen. C: Ja, også ved et av stoppepunktene på ruta mi pleide det alltid å være unger som ville hjelpe meg og legge brevene i kassen. Koslig. xD 26 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 *snip* Kanskje ikke direkte "kunder på jobben din" historier, men jeg vil si det passer til til tråden, kom gjerne med mer OT: Hva er det med folk og feriemodus(mulig litt sent å poste en slik historie nå, men men)? Virker som når folk er på ferie bryr de seg lite om alt annet. For eksempel den fine gule ambulansen med blålys, lurer på hva den gjør her midt på "gangveien" blant alle disse menneskene. Ja ja, den kommer vel seg frem etterhvert. Ikke det at ambulansen har noe hastverk for å komme seg frem til personen som er skadet. Vi må faktisk fysisk gå å dytte folk unna for at det skal bli plass. Og hva er det med folk som tror at de kan få retur på billetter de har kjøpt til fritidspark A, hos fritidspark B? At fritidsparkene ligger med halve norge mellom seg er tydligvis ikke kundene sin feil -_- Hadde det vært at de hadde kjøpt inngangsbilletter for dag 1, og kommet dag 2, hadde det ikke vært noe problem, det kan vi gjerne hjelpe med å fikse slik at du ikke trenger å kjøpe nye billletter. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Hva med kundene som skjeller ut ungdommene som jobber i kassen fordi butikken er fullstendig utsolgt for ett eller annet produkt som kundene på død og liv må kjøpe akkurat da? Dette er faktisk noe som ungdommene i kassen har null og niks kontroll over... Eller kunder som kjefter og smeller på dem som arbeider i kassen fordi kundene påstår at varene der er alt for dyre. Dette er jo også noe som de ansatte i kassen har null kontroll over. Enkelte mennesker vil tydeligvis ikke forstå dette, og dem lar all sin frustrasjon og sinne gå utover heilt uskyldige ansatte som ikke har noen mulighet til å gjøre noe med de aktuelle problemene... Endret 10. oktober 2013 av WeirdFace 6 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg jobbet som landpostbud i gokk, og det var selvfølgelig en gamling som alltid stod parat ved postkassa si, klar til å snakke om "bøgdas" historie når jeg kom for å levere posten. Bare koslig det i grunn. Lærte mye av han. Har kjære minner om en tilsvarende gubbe da jeg syklet med avisen. Som regel sto han klar for å fortelle en eller annen myte eller historie fra nærområdet. Vanligvis hadde han fortalt meg dem før, men han flirte like godt hver gang. Ofte vanket det Kvikk-Lunsj. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå