Lykketrolling Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Dette må være verdens lengste setning. Amatør. Boken The Rotter's Club" av Jonathan Coe har en setning på 13.955 ord. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Rotters%27_Club_(novel) 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Virke Skrevet 5. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. oktober 2013 Mor og datter i 4-5 års alderen skal handle et produkt av meg, men jeg har ikke produktet på lager og ny leveranse er neste uke. Datteren utbryter: "Hvorfor skal vi kjøre hit og handle av deg når du ikke har noe på lager? Jeg kommer ikke tilbake". Moren sa ingenting. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. 19 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Litt av hvert en opplever i kassa. Hittil er det mest irriterende de som absolutt skal klage over at det er billigere hos konkurrenten. Mulig det er billigere andre steder, men da får du heller handle der isteden. Du vet godt selv at det er dyrere her fremfor KIWI i det sekundet du går inn i butikken.. Videre er det fryktelig irriterende med de som krøller pengeseddler til det ugjennkjennelige (spesielt 50 lapper), og som blir sur og gretten fordi det tar noen forsøk før den vil inn i cashguarden. Og sist, men ikke minst. Fryktelig irriterende med de kundene som kommer innom i søndagsbutikken og forventer samme utvalg som ellers i uken. De skjønner heller ikke at utvalget er mindre med et lite lokale og 2 ansatte fremfor 20. Greit nok at vi henter enkelte produkter fra hovedbutikken, men ikke regn med et velfylt bakeri og noe annet enn frossen laks fra frysedisken.. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Corey Skrevet 7. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. oktober 2013 Oh lord. Tok akkurat 2 gutter på 12 og 10 år i å stjele en lommelykt og batterier. Kjenner det var ganske kjipe greier. 14 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Oh lord. Tok akkurat 2 gutter på 12 og 10 år i å stjele en lommelykt og batterier. Kjenner det var ganske kjipe greier. Hva gjorde du med dem? Endret 7. oktober 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
Populært innlegg Corey Skrevet 7. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. oktober 2013 Hva gjorde du med dem? Vi har et bakrom som vi har rutine på å følge tyver til. Man så på begge 2 at di fikk tårer i øynene sekundet di forstod alvoret. Jeg spurte hva som hadde skjedd og tilbydte dem vann, ettersom vi måtte vente litt på securitas. "Me ska ALDRI stjela igjen altså!" sa han ene, mens han andre så ut som han var i transe. Etterhvert kom en ildrød-forbanna bestefar som vi ble enige med at det var straff nok at han tok seg av dem, istedenfor en anmeldelse. Av erfaring pleier uansett aldri smånaskeri bli annet enn henlagt, så jeg tror di fikk seg en lærepenge 15 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 "Me ska ALDRI stjela igjen altså!"Haugesund? 2 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Haha søpleunger, tenker det ble lovbrudd når han kom hjem med dem 2 Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Ah. Er nå student på det samme stedet jeg var IKT lærling. Alltid like gøy å kunne titte inn på 1.linja og se stamkundene man ikke er veldig fan av, og bare kunne sette seg ned og gosse seg med jobben den nye lærlingen må gjøre 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Corey Skrevet 8. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. oktober 2013 En av di mindre galante herrene denne byen har å by på trør imot kassen for å betale. Han legger varen på disken, jeg sier prisen, han finner fram pengene. Akkurat idet jeg skal til å ta imot kontantene ser jeg en brun flekk i på buksen til kunden. Siden jeg trenger briller, bruker jeg et par sekunder ekstra på å fokusere. Da ser jeg at flekken er faktisk et hull, og i hullet henger hele finstasten til kunden. Moralen i historien er: What has been seen, can not be unseen. 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg MartinF Skrevet 8. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. oktober 2013 Jobber i en bowlinghall. Fikk nettopp følgende spørsmål fra en mann i 50-årene:"Koffor må æ betal etterpå? Koffor betale vi itj med en gang som ’aill anna plassa’?!" Først sukket jeg litt inni meg selv, før jeg ga han et godt utfyllende svar på hvorfor man betaler bowlingen etter man er ferdigspilt. Var til og med ærlig og sa at vi i lengden tjener penger på dette. "Neimen, daså." *Snur seg bort og går* Sidenote: Om de absolutt vil betale på forhånd så får dem det, bare så det er klart. 10 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Alle dumme utsagn på trøndersk, høres ekstra dumme ut 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Aiven Skrevet 8. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. oktober 2013 Alle dumme utsagn på trøndersk, høres ekstra dumme ut Trøndere synes nok det samme om Oslodialekt. 10 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Trøndere synes nok det samme om Oslodialekt. Jeg er trønder 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dragen Skrevet 8. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. oktober 2013 Litt omvendt, altså teit kundebehandlerhistorie. For en evighet siden (15+ år) så var jeg og klassen min på bowling her på Lillehammer. For de som ikke kjenner til gamle Bowling1 på Lillehammer, så var dette en godt kjent hasjfront, hvor de "ansatte" gjerne forsynte seg av beholdningen. Greie var at jeg skulle ha burger, hvor det var selvforsyning av ketchup og annet flytende til burgeren. I det jeg setter fra meg glassflaska med Heinz Kethcup (rist og kom-flaska), så ser jeg at et glass med dressing er i ferd med å falle bak grillen og siden jeg er så grei som jeg er så skyter jeg frem hånda for å fange glasset. Jeg redder glasset, men presterer å sende hånda inn i fettskjermen til grillen, som da hopper av. Hasjhuet bak disken lirer av seg; "du er vel ikke så feit at du prøver å stjele enda en burger? høhø" Bowling1 er ikke i drift i dag. 25 Lenke til kommentar
branick Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hvis jeg hadde stått der med glasset fortsatt i hånda og fått den slengt i trynet mistenker jeg at det glasset hadde fortsatt sin ferd nedover.. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 9. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. oktober 2013 Er parkeringsvakt, og for litt siden var det ei som hadde parkert i en ulovlig sone på parkeringsplassen hvor man ikke skal parkere fordi sykehelikopter skal kunne lande ved siden av. Jeg skrev selvsagt ut en kontrollavgift, og et minutt etter kom det ei gammal kjærring hoppende bort etter meg og klagde ut. Hun skulle inn og sjekke hofta, og det at jeg skrev ut en KA til henne var forferdelig. Jeg fortalte henne at det ikke er lov å parkere der fordi man ikke skal være til hinder for helikopteret, for det er jo ganske viktig at de får lande om det er noe. Det hjalp ikke, jeg var fremdeles verdens slemmeste fyr, og det var da mye viktigere (ja, hun sa faktisk det) at hun fikk sjekket hofta enn at helikopteret fikk lande der. Fete saker, fete saker. 12 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Er det vanlig å ha helikopterlandingsplass som ikke er inngjerdet? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Er det vanlig å ha helikopterlandingsplass som ikke er inngjerdet? Det er nok det du https://maps.google.com/?ll=62.737171,7.135996&spn=0.002209,0.008079&t=h&z=18&layer=c&cbll=62.737134,7.13617&panoid=pW9QS5q2C_3Cdmc71sBdIw&cbp=12,224.07,,0,23.34 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Men hu dama kan vel ikke ha parkert oppå der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå