Dragen Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1235482 http://freak.no/forum/archive/index.php/t-191069.html http://freak.no/forum/archive/index.php/t-238058.html https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1139003 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=452328 Bare noen få eksempler på hva man kan forvente når man bruker "hjem på døra/kvelden". 7 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Når jeg bruker posten for å få levert 10kilosekker med kattemat så dukker de alltid opp når de skal. Får utmerket service hver gang, når jeg bestiller fra nettdyret og betaler litt ekstra for frakt hjem! 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 30. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 30. august 2013 Det er fordi ingen tør å kødde med crazy cat ladies. 83 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Jeg bestilte hjemlevering fra Posten for den nye forsterkeren jeg har kjøpt. Det blir spennende å se om den dukker opp til avtalt tid på mandag. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Mulig det bare er meg, men vi har da hatt diskusjonen om levering hjemme før? Er det kommet ny informasjon i det siste man bør vite om, eller er det bare en reprise på en diskusjon som varte alt for lenge for sitt eget beste? 3 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Ingenting nytt på fronten når det kommer til hjemlevering med Posten AS. Har enda til gode å få pakke levert de typ 8-10 gangene jeg har prøvd. Samme regla som vanlig. Ingen kommer, sjeldent fått lappen om at det ikke kunne leveres, og på nett er pakken allerede returnert I det senere så har til og med "lilleputte-pakker" ikke blitt levert i postkassa, med beskjed om at de er for store.. Når ble en kabelstump eller adapter pakka i en 10x10x2cm boks for stor til kassa? Alt jeg har kjøpt innenlands de siste par åra har jeg benyttet meg så mye som mulig av Tollpost Globe. Der får jeg det levert raskere, billigere og de 3 gangene jeg har bestilt hjemmelevering har de kommet som avtalt. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Tollpost er ikke raskere i hele Norge. Enkelte steder er det helt horrible leveringstider. Bor du i de større byene og området rundt så er det greit. De har kun tre utkjøringer i uka dit jeg kommer fra. 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Ingenting nytt på fronten når det kommer til hjemlevering med Posten AS. Likevel fortsetter vi å diskutere det? Gjesp... vekk meg når vi kommer tilbake til topic en eller annen gang. Endret 31. august 2013 av Lykketrolling 2 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Reprise. This. On topic takk! Fler historier, mindre post! 3 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det er fordi ingen tør å kødde med crazy cat ladies. Hey Buffy er Sexy Cat enthusiasm Get your facts straight boy. 2 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Lett å ta feil. Ikke mange som synes katter er sexy. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Moderatormelding Så hopper vi tilbake til historiefortelling. Edit: Det var tydeligvis ønske om å fortsette diskusjonen. Hvor vanskelig er det å merke huset sitt med husnummer, og ha et navn på/ved dørklokka?. Endret 3. september 2013 av Hille 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Virke Skrevet 3. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 3. september 2013 Kunde: Kunne du tatt ned to varer til meg? Jeg: Klart det. Rekker du ikke opp? Kunde (helt alvorlig): Jo, men jeg har en forbannelse over meg med evig uflaks så hvis jeg er første til å ta i produktene så kommer de til å slutte å fungere. 17 Lenke til kommentar
Populært innlegg Ronald Ulysses Swanson Skrevet 3. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 3. september 2013 Så var det kunden som skulle sjekke om lighteren fungerte og endte med å sette fyr på sin egen handleliste... 40 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Skaff overvåkningsopptakene av dette, og du eier Internett. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg BuffyAnneSummers Skrevet 6. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. september 2013 I dag må jeg ha vært kunden fra helvete. Nettopp kommet hjem fra sykehuset da en nær og kjær person er der og kattene klarte å skumpe borti ett glass vann utover laptopen, og karen fra posten ringer meg og aner ikke hvor han skal. Jeg forteller han akkurat hvor det er, gjentar meg selv xxx antall ganger hvor han igjen og igjen svarer på gebrokken norsk at han ikke vet hva jeg prater om. Meg: "Du står sånn og sånn iforhold til Blablabla, så tar du til venstre, og så kjører du inn, da skal du være der" Leveringskar: "Jeg ikke forstå" Meg: "Du står ved Blablabla?" Leveringskar: "Ja" Meg: "Da kjører du frem til neste avkjørsel, og så tar du til venstre, og så-" Leveringskar: "Jeg stå ved Blablabla?" Meg: "Kjør til Rimi du og slipp av pakken der" Leveringskar: "Jeg slippe av ved blablabla?" Meg: "Rimi, post-i-butikk" Leveringskar: "Hvorfor det?" Meg, klart irritert: "Fordi du ikke kan gjøre jobben din!" *klikk* Jeg er ikke fornøyd med posten sin hjemlevering lenger! 14 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 slenge på røret tar somregel jeg som "problem løst, neste kunde", dog jobber ikke jeg i posten Lenke til kommentar
Populært innlegg Klatt3n Skrevet 6. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. september 2013 I dag hadde jeg ikke mindre enn fire kjipe kunder innom. Må være en ny rekord for min del. Hvorfor føler folk de er berettiget på både det ene og det andre? Er jeg en enkel kunde, kanskje, som forstår at butikker har regler og retningslinjer de skal følge? Han verste var en som for et år siden hadde kjøpt en HTC One X (oktober, 2012) som nå dessverre begynte å tulle seg, i form av at en del av touchskjermen virket ekstremt ukalibrert. Kalibrering hjalp ikke, så jeg fortalte kunden at telefonen da dessvere måtte på service. Vel, det var ikke godt nok. Prøvde å forklare kunden at det var eneste mulighet utover det å kjøpe ny telefon, men nei, det ville han ikke høre. Han skulle nemlig reise bort om fem dager og være vekke i fem uker, så han måtte ha en fungerende telefon, samtidig som han la ut om hvor utrolig dårlig service det var på servicemottaket vårt. Jeg sa at han skulle få en lånetelefon, men det skvipet han visste han fikk der ute ville han ikke ha. Nei, dette var virkelig ikke godt nok, dette måtte jeg løse på en eller annen måte for kunden. Hans egen løsning var at han skulle ha en jævlig bra pris på en ny telefon. Tror de at jeg eksisterer for dem, eller? Den andre jeg gidder å nevne var en type som for en uke eller to siden hadde kjøpt seg en S3 Mini, og dessverre hadde han allerede klart å få tre stygge sprekker i skjermen uten at han helt visste hvordan. Han jobbet visstnok med anleggsarbeid og hadde en dag lagt fra seg mobilen i en arbeidsbukse som han hadde gått fra, og når han fant buksa senere var den slengt fra seg et annet sted. Han regnet med at det kunne ha skjedd da. Men dette var altså ikke godt nok for han, så nå måtte han få seg en ny telefon, og den måtte være KRAFTIG rabattert siden han NETTOPP hadde brukt flere TUSEN på en ny telefon som allerede var ødelagt. Som om det var min feil! Idiot! Arrgh. 15 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Utrolig mange som krever nytt produkt eller gratis service på et produkt med selvforskylte skader av den enkle grunn at "DE HAR GARANTI", men fåtallet vet hva akkurat det innebærer. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå