Sk!ppy Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Fordi de tror at de kan kreve alt, og om de klager på deg, så kan sjefen gi deg advarsler/sparken tror de? 1 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 en av de verste kundene man til tider kan få er foreldrene til sjefen Det er noen som kommer inn i butikken og av en eller annen grunn sier at de "kjenner sjefen her" som det første de sier. Jeg kan jo ikke spørre "Ja, hva heter han da?", for da risikerer man vel en klage, der det legges på litt av den som klager om de faktisk kjenner sjefen Men ber de om rabatter, fordi de "kjenner sjefen her", så ber jeg de ta kontakt med sjefen, da han har mulighet til å gi større rabatter enn jeg har lov til. Ikke alltid de "gidder" det :!: Skjer ikke så ofte nå, når jeg jobber i en stor kjede, men det skjedde en gang i blant da jeg jobbet i en liten frittstående butikk. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hos oss er dette bygget opp med avdelingssjefer, der selve sjefen for firmaet har ingen autoritet over meg. Da er det flott å kunne svare tilbake: "Å? Det gjør ikke jeg. " Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Teknisk sett har han vel autoritet over deg, da han er ansvarlig for avdelingssjefene? Alle svarer til noen, og hadde du gjort noe som sjefen til sjefen din ikke likte, regner jeg med at en eller annen form for ordre hadde kommet frem til deg Håper jeg i hvert fall. 1 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 en av de verste kundene man til tider kan få er foreldrene til sjefen Forklar... forde noen av de er vell høy på pæra og forventer at du nærmest skal slippe alt du har i hendene av kunder og hjelpe de selv om de står bakerst i køen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jobber som reisekonsulent dvs bestiller reiser for bedrifter. Her om dagen var det en som sendte mail uten avgang og ankomstby og regnet med at jeg kunne finne det ut selv. Ca. slik sto det: Hei jeg vil fly med Sas kl 14 den 13/12 og retur med Sas kl.19.00 den 17.12. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Lag en reise til Sibir til han med de tidene. 1 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Regner med de ansatte var overbegeistret for å være på jobben til langt på natt fordi kundene ikke gadd å komme litt tidligere. http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1424432.ece Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Eller at sjefen ikke hadde tatt høyde for at det skulle komme så mye folk så sent... Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Kansje ikke jobben min men gikk for en time siden gjennom sikerhetskontrollen og ble tatt ut til en "random" sikerhetssjekk. Han som sjekket meg for skumle gjenstander fant ingenting det var først når jeg satt meg ned for og vente på flyet at jeg merket at jeg hadde en snus boks i baklomma som jeg ikke hadde tatt ut da jeg gikk gjennom kontrollen og det var den maskinen reagerte på, men han fant den fortsatt ikke noe som er rart siden jeg har ganske tigthe jeans på meg I beat norwegian fligth security Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Eller at sjefen ikke hadde tatt høyde for at det skulle komme så mye folk så sent... Men hvor er rosen til sjefen som tok høyde for alt annet som ikke kom i avisen fordi det kun fokuseres på det negative? Endret 22. desember 2009 av xibriz Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 snus boks i baklomma som jeg ikke hadde tatt ut da jeg gikk gjennom kontrollen og det var den maskinen reagerte på Snuser du metallspon? 1 Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 De har den oppgraderte typen detektor som finner alt mulig rart som ikke skal være på deg bla rusmidler og sprengstoff Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 De har den oppgraderte typen detektor som finner alt mulig rart som ikke skal være på deg bla rusmidler og sprengstoff Åh, en trønderdetektor? 1 Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 De har den oppgraderte typen detektor som finner alt mulig rart som ikke skal være på deg bla rusmidler og sprengstoff Åh, en trønderdetektor? Vet ikke hva du mener med det men nei jeg er ikke trønder Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 snus boks i baklomma som jeg ikke hadde tatt ut da jeg gikk gjennom kontrollen og det var den maskinen reagerte på Snuser du metallspon? HAHAHA. Dagens! Kunder som ikke slipper kunder med én vare foran seg er utrolig irriterende å se på. Stakkars som skal bare handle en tannkost, og så kommer en hel familie med mat nok til et bomberom rett foran. 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg var en irriterende kunde i går! Jeg og en kompis tok med oss en burger king-burger hver inn på en elektronikkforretning, noe som førte til at en av de ansatte der fikk fullstendig fnatt. Var utrolig moro å se på, og han ble ikke noe roligere da vi ikke klarte å unngå å bryte sammen i latter. Stakkaren holdt jo i tillegg på å begynne å grine da vi senere kom tilbake for å kjøpe et kamera. Julestresset gjør tydeligvis noen butikkansatte litt ustabile. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg og en kompis tok med oss en burger king-burger hver inn på en elektronikkforretning, noe som førte til at en av de ansatte der fikk fullstendig fnatt. Var utrolig moro å se på, og han ble ikke noe roligere da vi ikke klarte å unngå å bryte sammen i latter. Stakkaren holdt jo i tillegg på å begynne å grine da vi senere kom tilbake for å kjøpe et kamera. Julestresset gjør tydeligvis noen butikkansatte litt ustabile. Hvorfor skulle han få fnatt for at dere tok med dere en burger inn i butikken? Og hva mener du med at han fikk "fullstendig fnatt"? Ba han dere om å gå ut til dere var ferdige med å spise burgeren? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hvorfor skulle han få fnatt for at dere tok med dere en burger inn i butikken? Og hva mener du med at han fikk "fullstendig fnatt"? Ba han dere om å gå ut til dere var ferdige med å spise burgeren? Spørsmål 1 har jeg ikke informasjon nok til å svare på. Min teori er vel at han var stresset pga store kundemengder og mye å gjøre, og det rant over da to kunder overså "ingen mat i butikken"-skiltet vi passerte. Alternativet er at han er en virkelig hissigpropp i utgangsspunktet. Spørsmål 2: Han brukte meget høy stemme, snakket meget fort, og brukte karaktistikker som "idioter" og "drittsekker." Til hans forsvar skal det sies at sistnevnte uttrykk ikke ble ytret før vi lo av ham. Spørsmål 3: Jepp, det gjorde han også! Men LITT mindre snilt formulert, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg hadde også blitt lettere irritert om dere hadde kommet inn i butikken min med en burger full av dressing og faenskap i ene hånda og begynt å pelle på dyre ting med den andre hånda. Skiltet er jo der for for en grunn. De skal ikke behøve å gå å tørke opp etter folk som søler mat på PC-er, kameraer etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå