Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
en av de verste kundene man til tider kan få er foreldrene til sjefen

Det er noen som kommer inn i butikken og av en eller annen grunn sier at de "kjenner sjefen her" som det første de sier. Jeg kan jo ikke spørre "Ja, hva heter han da?", for da risikerer man vel en klage, der det legges på litt av den som klager om de faktisk kjenner sjefen :)

 

Men ber de om rabatter, fordi de "kjenner sjefen her", så ber jeg de ta kontakt med sjefen, da han har mulighet til å gi større rabatter enn jeg har lov til. Ikke alltid de "gidder" det :!:

 

Skjer ikke så ofte nå, når jeg jobber i en stor kjede, men det skjedde en gang i blant da jeg jobbet i en liten frittstående butikk.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kansje ikke jobben min men gikk for en time siden gjennom sikerhetskontrollen og ble tatt ut til en "random" sikerhetssjekk. Han som sjekket meg for skumle gjenstander fant ingenting det var først når jeg satt meg ned for og vente på flyet at jeg merket at jeg hadde en snus boks i baklomma som jeg ikke hadde tatt ut da jeg gikk gjennom kontrollen og det var den maskinen reagerte på, men han fant den fortsatt ikke noe som er rart siden jeg har ganske tigthe jeans på meg :p I beat norwegian fligth security :ph34r:

Lenke til kommentar
snus boks i baklomma som jeg ikke hadde tatt ut da jeg gikk gjennom kontrollen og det var den maskinen reagerte på

Snuser du metallspon?

HAHAHA. Dagens!

Kunder som ikke slipper kunder med én vare foran seg er utrolig irriterende å se på. Stakkars som skal bare handle en tannkost, og så kommer en hel familie med mat nok til et bomberom rett foran.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var en irriterende kunde i går!

 

Jeg og en kompis tok med oss en burger king-burger hver inn på en elektronikkforretning, noe som førte til at en av de ansatte der fikk fullstendig fnatt. Var utrolig moro å se på, og han ble ikke noe roligere da vi ikke klarte å unngå å bryte sammen i latter. Stakkaren holdt jo i tillegg på å begynne å grine da vi senere kom tilbake for å kjøpe et kamera. :D

 

Julestresset gjør tydeligvis noen butikkansatte litt ustabile.

Lenke til kommentar
Jeg og en kompis tok med oss en burger king-burger hver inn på en elektronikkforretning, noe som førte til at en av de ansatte der fikk fullstendig fnatt. Var utrolig moro å se på, og han ble ikke noe roligere da vi ikke klarte å unngå å bryte sammen i latter. Stakkaren holdt jo i tillegg på å begynne å grine da vi senere kom tilbake for å kjøpe et kamera. :D

 

Julestresset gjør tydeligvis noen butikkansatte litt ustabile.

Hvorfor skulle han få fnatt for at dere tok med dere en burger inn i butikken? Og hva mener du med at han fikk "fullstendig fnatt"? Ba han dere om å gå ut til dere var ferdige med å spise burgeren?

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle han få fnatt for at dere tok med dere en burger inn i butikken? Og hva mener du med at han fikk "fullstendig fnatt"? Ba han dere om å gå ut til dere var ferdige med å spise burgeren?

 

Spørsmål 1 har jeg ikke informasjon nok til å svare på. Min teori er vel at han var stresset pga store kundemengder og mye å gjøre, og det rant over da to kunder overså "ingen mat i butikken"-skiltet vi passerte. Alternativet er at han er en virkelig hissigpropp i utgangsspunktet.

 

Spørsmål 2: Han brukte meget høy stemme, snakket meget fort, og brukte karaktistikker som "idioter" og "drittsekker." Til hans forsvar skal det sies at sistnevnte uttrykk ikke ble ytret før vi lo av ham.

 

Spørsmål 3: Jepp, det gjorde han også! Men LITT mindre snilt formulert, for å si det sånn. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...