Nerowulf Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Welcome to hell! En på jobben hos oss, ble slått til av en kunde, og han var hyggelig hele tiden, og prøvde å hjelpe. Kunder er ett eget folkeslag, og de fleste er idioter. Er ikke alle folk kunder? Litt som at bilister forbander seg over syklistene, men når de sykler selv, så forbanner de seg over bilistene. Endret 2. august 2013 av Nerowulf 7 Lenke til kommentar
Mudcat Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Litt som at bilister forbander seg over syklistene, men når de sykler selv, så forbanner de seg over bilistene. Har ikke sykkel, så ser ikke problemet Men jeg har hatt to kunder innom i dag(keep in mind at jeg jobber som kundesupport hos en leverandør av internett og tv), og begge har fått ny router: Kunde 1 spør om alt. Hvordan skal dette gjøres? Hva gjør jeg med ...? Kunden spør de samme spørsmålene om igjen og om igjen. Helt til jeg tegner og skriver en forklaring på hvordan det hele skal gjøres, med fargekoder og the whole thing! Kunde 2 henter routeren, sier takk og stikker igjen. Alt i løpet av 5-10 sek. Hvilken kunde tror du/dere jeg likte best? 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kevlar Skrevet 2. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 2. august 2013 Har ikke sykkel, så ser ikke problemet Men jeg har hatt to kunder innom i dag(keep in mind at jeg jobber som kundesupport hos en leverandør av internett og tv), og begge har fått ny router: Kunde 1 spør om alt. Hvordan skal dette gjøres? Hva gjør jeg med ...? Kunden spør de samme spørsmålene om igjen og om igjen. Helt til jeg tegner og skriver en forklaring på hvordan det hele skal gjøres, med fargekoder og the whole thing! Kunde 2 henter routeren, sier takk og stikker igjen. Alt i løpet av 5-10 sek. Hvilken kunde tror du/dere jeg likte best? Plot twist: Kunde 2 ringer kundesupport en time etter, og å forklare han noe som helst uten fargekoder og tegning er umulig. 12 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Plot twist: Kunde 2 ringer kundesupport en time etter, og å forklare han noe som helst uten fargekoder og tegning er umulig. Da er det mest sannsynlig ikke Otemba som tar den telefonen, så fortsatt er det den kunden han liker best 2 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Om dere er et serviceverksted og det fortsatt er garanti, så gjelder vel norsk lov uavhengig om kunde har kjøpt hos dere eller andre.... Garanti har ingen ting med norsk lov å gjøre, må ikke forveksles med reklamasjon. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Tipper han mente at siden produktet fortsatt hadde gyldig garanti, så var den innenfor reklamasjonsfristen. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Kan vel komme med en gladhistorie, selv om dette er mer offtopic Var en veldig bra pcsjappe som har holdt på i mange mange år før de gikk konk. Eieren fikk seg heller jobb på Euronics (som jeg tror er byens minste butikk i areal), og før han kom forhandlet de ikke en eneste PC. Nå nylig har det endret seg (noe han liker å ta æren for ^^) og den har blitt til norges beste euronics butikk på PC :3 Stikker alltid innom der, helt nydelig kundeservice på alt. De kan sakene sine, kjøpte også surroundanlegg og selger hjalp meg med alt Kjøper mesteparten av datautstyr der. Det er litt lengre å gå, men det er verdt det ^^ 2 Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 VELDIG gammel dame stod og nynnet på den Ringenes Herre sangen mens hun stod i kassen. Kom frem et lite smil på meg da 7 Lenke til kommentar
Mudcat Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Plot twist: Kunde 2 ringer kundesupport en time etter, og å forklare han noe som helst uten fargekoder og tegning er umulig. Du min venn er ikke så dum som jeg ser ut til Etter noen år som kundesupport har jeg lært meg å anta følgende: Alle er idioter! (House anyone ) Folk som tror de vet best selv -> gjør noe galt -> og jeg må bruke over dobbelt så lang tid på disse kundene pga. feilsøking, enn jeg brukte på Kunde 1 til sammen, spørsmål, forklaring og alt. 3 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Yes, ingen som kan ta over for meg idag. 11 timer bak kassa uten mulighet for pause. Best at ingen kunder prøver seg idag..... Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Yes, ingen som kan ta over for meg idag. 11 timer bak kassa uten mulighet for pause. Best at ingen kunder prøver seg idag..... virker som bra med pauser så mye som du er på diskusjon..... 9 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Når det ikke er kunder er det lite annet å gjøre, men hadde jo vært greit med litt mat og et toalettbesøk. 2 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Når det ikke er kunder er det lite annet å gjøre, men hadde jo vært greit med litt mat og et toalettbesøk. det går lett det. Er du på senter kan vekter passe butikken 5 min for deg. Er du på liten butikk så bare gå på dass når det ikke er kunder og bestill pizza/kebab/burger. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hahaha, du kjenner virkelig ikke vekterne på dette senteret Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hahaha, du kjenner virkelig ikke vekterne på dette senteret Ring en venn? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Eller ringe sjefen å si at dette er uholdbart. 3 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Dama møtte opp fordi vi egentlig skulle på kino så fikk hun til å kjøpe mat. Har snakket med sjefen til sjefen og sendt klagemæ mail. Skal også lete etter en ny jobb.... 1 Lenke til kommentar
Mudcat Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Eller så kan du få kundene til å overta driften mens du er på dass og spiser. Burde bli noen gode historier til denne tråden det Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Gå på dass. Sjefen kan ikke forlange at du står i 11 timer og holder deg. 4 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Fikk heldigvis dama til å passe på, men fra neste uke skal jeg gå rundt å levere søknader.... Dritt lei nå. Den totale tiden ble foresten 11 timer og 45 minutter.... Heldigvis oppførte kundene seg idag... Endret 2. august 2013 av TheNarsissist 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå