aklla Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 I USA så er det også mye mer kravstore enn oss. Der må de få godtgjørelse for de psykiske plagene hendelsen medførte eller så går det rettens vei. Problemet ligger i hvor svake nordmenn er som aksepterer sånt og som gjør at Peppes slipper unna. På en annen side gir det trygghet og stabilitet. Den lokale Peppes-pizza butikken gikk ikke konkurs pga 1 hår i pizzaen. Men, ny pizza hadde vært på sin plass syntes jeg. 4 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Ja det er sant. Men jeg har da ikke referert til noe rasistisk? Anyway... Var på peppes her om dagen med dama. Etter at vi hadde spist 3 pizzastykker finner vi en langt hår som ligger under osten, så det kan da umulig være vårt. Da hun som serverte kom til bordet forklarte jeg hva som var galt. Det hele endte med at vi var så "heldig" at vi fikk hele 28kr avslag. Har andre historier fra samme peppes der det har endt i dårlig mage. Så aldri mer peppes igjen! Er garantert forskjell på peppeser - de fleste er franchisedrevet, det vil si eid av en lokal person, ikke av Peppes selv. Dermed ville jeg klagd til Peppes sentralt om det her, for det er ikke bra. Jeg fant en stein i pizzaen min en gang (hjemlevert), fikk pengene igjen + gavekort på ny pizza senere. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Stein faktisk. Da jeg var en 7 - 8 år gammel stakk familien innom en pizzasjappe her i byen. Det endte med matforgiftning på alle tre, og en liten variant av meg som spydde på trappa dems. De som var på vei inn i sjappa snudde visst ganske raskt der og da. 6 Lenke til kommentar
MJro Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Kommer sikkert til å spise på peppes igjen, men aldri denne. On Topic: Hadde en kunde innom på lørdag, hon kommer frem til disken der vi blander maling, å kommer med dette spørsmålet: "Har dere slike tomme?" Etter en stund komme hun fram til at hun skulle ha tomme malingsbøtter. Lenke til kommentar
Populært innlegg Maxie10 Skrevet 28. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 28. juli 2013 Var på restaurant (i Norge) på tur til Svenskegrensen i helgen, overhørte ei som kom inn og spurte om de hadde vaniljeis. Dette var sånn typisk middags restaurant, av den litt dyrere sorten , ikke sånn der du kan få en is med deg i hånden. Servitøren tilbød henne en meny, men hun ville bare vite om de hadde den isen. Servitøren slo opp menyen på dessertsiden og viste at de blant annet hadde en sjokolade fondant med is ved siden av. Da lurte hun på om de kunne ta vekk kaken, for hun skulle bare ha is. Det gikk bra. Hun fikk en tallerken med is. Så fikk hun regningen. "Det er veldig dyrt for vaniljeis!" *facepalm* Var også en tur på Nordby senteret. Var innom godteavdelingen, der gikk det en mor rundt med ei jente på fem, seks år og viste henne alt og sa "se på dette, vennen min, se så stor sjokolade, se så fin kjærlighet" osv. Men når jentungen da selvfølgelig spurte, "kan jeg få sånn mamma?" var svaret hver gang "nei, vi har godt hjemme." Javel så ta med ungen ut av godteavdelingen da, ikke torturer henne på den måten der :-P 27 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Haha er det peppes versjon av happy meal? 2 Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Kunde kommer i kassen med varene sine og begynner å legge på båndet. Når hun skal legge på en agurk sier hun; "Den er halv" , og legger den fint på båndet. Men det viste seg at det var hun som hadde delt denne selv, og hadde kuttet slik at hun fikk sikkert 90% av agurken, og en liten klump lå igjen borte i disken. Hun slo i mine øyne de som river av "blader" på purre, slik at den skal bli lettere 5 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Du er faen meg fattigslamp om du river av blader på purre. Purre som er såååå dyrt da. Koster jo hele 3-4 kroner for en purre. De ligger vel veldig nærme "prinsipp" kategorien. Kundene som ser at en vare på hylla koster 40 øre mindre enn den blir slått inn i kassen. De skal da ha de 40 ørene korrigert. Samtidig skal de for alt i verden ikke betale for pose. Jeg hater "prinsipp" mennesker. 7 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Kunde kommer i kassen med varene sine og begynner å legge på båndet. Når hun skal legge på en agurk sier hun; "Den er halv" , og legger den fint på båndet. Men det viste seg at det var hun som hadde delt denne selv, og hadde kuttet slik at hun fikk sikkert 90% av agurken, og en liten klump lå igjen borte i disken. Hun slo i mine øyne de som river av "blader" på purre, slik at den skal bli lettere Håper hun måtte betale for hele Det er ikke noe bedre å dele en agurk i to, enn å dele en pizza i to og forvente å bare betale halvparten. Eller rive ut sportsbilaget av avisen fordi man ikke er interessert i sport, og forvente å slippe å betale for dette. Samtidig skal de for alt i verden ikke betale for pose. Før vi kastes ut i det store, mørke dypet (les: posediskusjonen) igjen: Om dere er interessert, er den diskusjonen tatt 20-30 ganger tidligere i denne tråden. Så bla et stykke bakover, så finner dere en av de. INGEN POSEDISKUSJON IGJEN, PLEASE!!! 5 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Pose er det beste eksempelet i det tilfellet. Det var ikke et intensiv til å starte en posediskusjon. 5 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Ble det godtatt å komme med en halv agurk? Hvordan skulle det sett ut hvis alle gjorde slikt? Rester av mat overalt. Åpnede pakker osv. Ææææsj kan ikke la slike ting godtas vel? 4 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Av en eller annen grunn er det ganske vanlig å dele agurker. Flere butikker som har en kniv liggende i nærheten, og lar kundene dele agurkene i to. Jeg synes det er ganske rart opplegg, men har nå innfunnet meg med det når jeg har sittet i kassa. 3 Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Vi har 2 agurkkoder hos oss, hel og halv. Dette med 2 forskjellige priser selvfølgelig. Men til vanlig er det vi som kutter agurker Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 4315 og 4753 er PLU-kodene for agurk og halv agurk. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 4315 og 4753 er PLU-kodene for agurk og halv agurk. Helt riktig Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Av en eller annen grunn er det ganske vanlig å dele agurker. Flere butikker som har en kniv liggende i nærheten, og lar kundene dele agurkene i to. Jeg synes det er ganske rart opplegg, men har nå innfunnet meg med det når jeg har sittet i kassa. Men tørker ikke agurken ut fortere, om man deler den i to ? 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Men tørker ikke agurken ut fortere, om man deler den i to ? Man skulle tro det, og det er en av grunnene til at jeg stusser litt over opplegget... 2 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Man skulle tro det, og det er en av grunnene til at jeg stusser litt over opplegget... Merkelig opplegg. Noen som kan kaste lys over poenget? Var agurk sinnsykt dyrt under krigen eller noe? 1 Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Et lite innspill til denne ekstreme agurkdiskusjonen Endret 30. juli 2013 av NokkeFeita Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Ikke like priser som der jeg jobber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå