Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

I USA så er det også mye mer kravstore enn oss. Der må de få godtgjørelse for de psykiske plagene hendelsen medførte eller så går det rettens vei.

Problemet ligger i hvor svake nordmenn er som aksepterer sånt og som gjør at Peppes slipper unna.

På en annen side gir det trygghet og stabilitet. Den lokale Peppes-pizza butikken gikk ikke konkurs pga 1 hår i pizzaen. Men, ny pizza hadde vært på sin plass syntes jeg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er sant. Men jeg har da ikke referert til noe rasistisk?

Anyway...

Var på peppes her om dagen med dama. Etter at vi hadde spist 3 pizzastykker finner vi en langt hår som ligger under osten, så det kan da umulig være vårt. Da hun som serverte kom til bordet forklarte jeg hva som var galt. Det hele endte med at vi var så "heldig" at vi fikk hele 28kr avslag.

Har andre historier fra samme peppes der det har endt i dårlig mage. Så aldri mer peppes igjen!

Er garantert forskjell på peppeser - de fleste er franchisedrevet, det vil si eid av en lokal person, ikke av Peppes selv.

Dermed ville jeg klagd til Peppes sentralt om det her, for det er ikke bra.

Jeg fant en stein i pizzaen min en gang (hjemlevert), fikk pengene igjen + gavekort på ny pizza senere.

Lenke til kommentar

Kommer sikkert til å spise på peppes igjen, men aldri denne.

On Topic:

Hadde en kunde innom på lørdag, hon kommer frem til disken der vi blander maling, å kommer med dette spørsmålet: "Har dere slike tomme?"

Etter en stund komme hun fram til at hun skulle ha tomme malingsbøtter.

Lenke til kommentar

Kunde kommer i kassen med varene sine og begynner å legge på båndet. Når hun skal legge på en agurk sier hun; "Den er halv" , og legger den fint på båndet. Men det viste seg at det var hun som hadde delt denne selv, og hadde kuttet slik at hun fikk sikkert 90% av agurken, og en liten klump lå igjen borte i disken.

Hun slo i mine øyne de som river av "blader" på purre, slik at den skal bli lettere

• Liker 5
Lenke til kommentar

Du er faen meg fattigslamp om du river av blader på purre. Purre som er såååå dyrt da. Koster jo hele 3-4 kroner for en purre. De ligger vel veldig nærme "prinsipp" kategorien. Kundene som ser at en vare på hylla koster 40 øre mindre enn den blir slått inn i kassen. De skal da ha de 40 ørene korrigert. Samtidig skal de for alt i verden ikke betale for pose. Jeg hater "prinsipp" mennesker.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Kunde kommer i kassen med varene sine og begynner å legge på båndet. Når hun skal legge på en agurk sier hun; "Den er halv" , og legger den fint på båndet. Men det viste seg at det var hun som hadde delt denne selv, og hadde kuttet slik at hun fikk sikkert 90% av agurken, og en liten klump lå igjen borte i disken.

Hun slo i mine øyne de som river av "blader" på purre, slik at den skal bli lettere

Håper hun måtte betale for hele :) Det er ikke noe bedre å dele en agurk i to, enn å dele en pizza i to og forvente å bare betale halvparten. Eller rive ut sportsbilaget av avisen fordi man ikke er interessert i sport, og forvente å slippe å betale for dette.

Samtidig skal de for alt i verden ikke betale for pose.

Før vi kastes ut i det store, mørke dypet (les: posediskusjonen) igjen: Om dere er interessert, er den diskusjonen tatt 20-30 ganger tidligere i denne tråden. Så bla et stykke bakover, så finner dere en av de. INGEN POSEDISKUSJON IGJEN, PLEASE!!! :)

• Liker 5
Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn er det ganske vanlig å dele agurker. Flere butikker som har en kniv liggende i nærheten, og lar kundene dele agurkene i to. Jeg synes det er ganske rart opplegg, men har nå innfunnet meg med det når jeg har sittet i kassa.

Men tørker ikke agurken ut fortere, om man deler den i to ?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...