NgZ Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Siden du brukte mye kontanter før, mente han at det kunne være utrygt. Tyver oftest stjeler lommeboka di. Du med setningsoppbygning litt sliter. Meningen borte blir. 8 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Du med setningsoppbygning litt sliter. Meningen borte blir. jeg alltid gjøre sånn 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Hadde vært morsomt med en off topic counter på trådene.... Se hvilke som går av sporet oftest 3 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Hadde vært morsomt med en off topic counter på trådene.... Se hvilke som går av sporet oftest Synes ikke alle tråder skal være så strict. Blir mange fine diskusjoner ut av off-topic! 4 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Synes ikke alle tråder skal være så strict. Blir mange fine diskusjoner ut av off-topic! Joda,sant det...var ikke ment som kritikk.bare ren nysgjerrighet Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Noen andre som opplever at tidligere ansatte kommer vasende inn på arbeidsplassen uten videre? Mange av pensjonistene på jobben min er innom minst en gang i måneden. Bra samhold og gode kollegaer og slikt vet du. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Mange av pensjonistene på jobben min er innom minst en gang i måneden. Bra samhold og gode kollegaer og slikt vet du. Noen av de som jobbet hos oss før kommer innom og spør om de kan lage sin egen kaffe. Er helt greit for meg hvis jeg holder på med noe annet og det er stille. 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Ja pensjonerte ansatte sprader inn. Når jeg stopper dem så skriker dem " jeg har vært ansatt her!!" Dessverre hjelper ikke det ditt gamle skinn. Du må ut Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Skulle hjelpe en kunde med å logge inn på e-post kontoen sin. Kunden hadde skrevet inn e-post adressen i adressefeltet til Internet Explorer, kunden mente at man ikke trengte et passord for å logge inn på en e-post konto. Så jeg tok kontakt med leverandøren av e-post kontoen til kunden og fikk tilsendt et nytt passord. 8 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg DRITER innom den er billigere på Elkjøp. Tror seriøst kunder at det er vi som er deltid som styrer prisene? 5 Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Fikk i oppgave å reformatere maskinen til en kunde og installere Windows på nytt. Da jeg var ferdig, ville kunden betale meg for "hardt arbeid". Jeg nektet opptil flere ganger å ta imot, det var FOR MYE i mine øyne, men kunden ville forsatt gi meg en tusenlapp for "arbeidet". Endret 27. juni 2013 av Hafti 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg DRITER innom den er billigere på Elkjøp. Tror seriøst kunder at det er vi som er deltid som styrer prisene? Nå vet ikke jeg hvem butikk du jobber i, men det er flere butikker som har prisgaranti, hvor de matcher prisene til konkurrentene. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Enig med karen over. Det er helt normalt å informere om at varerer er en del billigere hos en konkurrent, det er ikke noe å bli irritert over. Det er vel i grunn et slags spørsmål om muligheter for matching av pris. Samtidig føler jeg at kundene i så fall bør akseptere at det ikke er alltid man har mulighet til å gå like langt ned som konkurrenten. Om det ikke "lar seg gjøre" å betale mer i butikken de befinner seg i får de vær så god reise til nevnte konkurrent. Hadde en dame innom i går som sikkert har en eller annen mild form for "disfunksjon" (godt ord for dette?) Hun er lavere enn folk flest og forholdsvis rund i kantene, snakker veldig snøvlete (vanskelig å forstå) og går litt dårlig, og virker ikke til å være helt hundre prosent oppegående. Men hun er alltid alene og ser ut til å klare seg selv helt fint på egenhånd, uten noen form for hjelpepleiere. Det første jeg ser når hun kommer bort til meg er en gigantisk klyse med gulgrønt snått hengende godt ut fra nesa, type nesten nede på munnen. Jeg får meg ikke til å si noe til henne, så jeg bare jatter med mens jeg prøver å se på henne så lite som mulig. Hun har tydligvis klart å kaste mobilen fra seg i noe vann, så det er uendelig mye dugg og fukt på innsiden av skjermen og hele alt er uleselig. Samtidig som hun står og forklarer begynner hun å hoste kraftig uten å holde seg for munnen. Jeg forklarer kjapt at dette er det ikke noe å gjøre med, og at hun må kjøpe ny telefon. Det er greit nok det, tydligvis, men hun nekter plent å oppgi navn (som vi registrerer for garantiens skyld), så det ender med at jeg registrerer hele salget på "kunde" bare for å få henne unna. (Spurte henne to ganger om navnet hennes og forklarte nøye hvorfor vi ville ha det, men hun bare stotret og stammet og sa hun ikke ville ha noe sånt.) Hun tok telefonen med seg i kassa og ble stående der i nesten fem minutter og hoste på den stakkars ansatte som stod og prøvde å få vite om damen ville betale med kort eller kontant. Jeg føk på bakrommet og vasket hendene og ansiktet. Føler meg forøvrig litt dårlig i dag. Vond hals og greier. Livet som kundebehandler. <3 5 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Skulle hjelpe en kunde med å logge inn på e-post kontoen sin. Kunden hadde skrevet inn e-post adressen i adressefeltet til Internet Explorer, kunden mente at man ikke trengte et passord for å logge inn på en e-post konto. Så jeg tok kontakt med leverandøren av e-post kontoen til kunden og fikk tilsendt et nytt passord. Man lurer på hvordan den slags kunder i det hele tatt fungerer i den digitale hverdagen. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Man lurer på hvordan den slags kunder i det hele tatt fungerer i den digitale hverdagen. De gjør ikke det. Snakker med dyp erfaring at de absolutt ikke kan det. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Corey Skrevet 26. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. juni 2013 En kunde ifra Afrika en plass kommer inn. Han spør om vi har printere, noe vi har. Jeg viser han hvor printerene er. Så spør han om vi har askebeger som blir brukt på barer.. Jeg sier: "No, sorry, we dont have any ashtrays at all." Kunde reagerer med å rekke tunge til meg.... Litt forbauset, kanskje han klødde på tungen, spør jeg: "Ehm, was it something else?" "Yes, do you have adapters norwegian to english?" Noe vi har, så viser jeg han hvor disse ligger, di koster 69 kr pr. stk. Kunde: "Do you have any cheaper?" Jeg: "No, sorry, this is the cheapest one we have." Igjen reagerer kunde med å rekke tunge.... Dette kan jo ikke være tilfeldig?? Kunde fortsetter å spørre om printerne vi har, hvorpå han kommer med et spørsmål om vi har panteordning på tomme blekkpatroner? "No, we dont have that in Norway." Og kunde reagerer med å rekke tunge.... Er dette noe nytt jeg ikke har fått med meg?? 18 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Sikkert en eller annen sær stamme nede i Afrika som har dette som "takk for hjelpen"-tegn. ...eller ikke... 2 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg DRITER innom den er billigere på Elkjøp. Tror seriøst kunder at det er vi som er deltid som styrer prisene? Tja, en deltidsansatt på Elkjøp ville sagt "ok jeg matcher selvfølgelig den prisen", så kan jo hende de gjør det? 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Thor. Skrevet 26. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. juni 2013 Du får rekke tunge tilbake og se hva som skjer. 17 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Jeg DRITER innom den er billigere på Elkjøp. Tror seriøst kunder at det er vi som er deltid som styrer prisene? Litt den samme følelsen jeg får når folk spør hvorfor Right Price Tiles, eller Jallajall Tiles som murene kaller det, er billigere enn den flisebutikken jeg jobber i. Kan heller ikke svare ærlig om at det er laber nille kvalitet på varene heller, så blir stående der som en idiot og smile. Endret 27. juni 2013 av Lolliken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå