Alastor Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Dette er en humortråd - personangrep har ingenting her å gjøre eller andre steder på forumet for den saks skyld. 1 innlegg er fjernet - nå fortsetter vi videre ON Topic. Send meg en PM om det skulle være noe, ikke diskuter dette videre. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Alt-Ctrl Skrevet 8. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. juni 2013 Registrerer at en del av de vrange kundene endelig har funnet tråden. 20 Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Hadde en kunde som mente vi var umoderne fordi vi ikke tilbydde faktura på epost. Han ville ha faktura på epost så han kunne printe den ut, lage en giro, og betale den i banken/postgiro. Informerte om eFaktura/Avtalegiro, men virka ikke som han forsto konseptet. 7 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Hadde en kunde som mente vi var umoderne fordi vi ikke tilbydde faktura på epost. Han ville ha faktura på epost så han kunne printe den ut, lage en giro, og betale den i banken/postgiro. Informerte om eFaktura/Avtalegiro, men virka ikke som han forsto konseptet. Ikke alle har nettbank. Mine foreldre bruker fortsatt postgiro, delvis på grunn av at de synes datamaskinen er litt vanskelig, og delvis på grunn av fullstendig rævva tilgang til internett der de bor. 3 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Bensinstasjon der du kun kan bruke kortet ute når butikken er stengt. Jeg vet ikke hvor mye penger jeg har på kortet, så jeg må stå i køen der det er 10 stk, jeg har en leid henger som ikke må kommer over tida, og jeg har ikke nok bensin til å komme meg hjem, og ingen måte å skaffe penger om jeg ikke har. Og ingen måte å sjekke på. Så da må man ringe en kompis når den jævla plassen ikke har skikkelig signal engang. Spørre om å låne telefon på stasjonen? Svaret var bare "Næh". Vært fast kunde der hver gang jeg har kjørt forbi der, og det er noen ganger, sikkert 50. Avfeid uten grunn av ei sur gammel kjerring. "Ha det, stikker til neste stasjon jeg". Fant ut at neste stasjon, som ikke er langs veien jeg skal, de har 25 øre lavere bensinpris. Så det kom mye godt ut av det gamle hespetreet 7 Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Ikke alle har nettbank. Mine foreldre bruker fortsatt postgiro, delvis på grunn av at de synes datamaskinen er litt vanskelig, og delvis på grunn av fullstendig rævva tilgang til internett der de bor. Det forstår jeg veldig godt. Men da er det jo bedre å få regningen i posten. Avtalegiro trenger man forøvrig ikke nettbank til, men forstår at man som regel ønsker bedre kontroll over betalinger. 2 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Det forstår jeg veldig godt. Men da er det jo bedre å få regningen i posten. Avtalegiro trenger man forøvrig ikke nettbank til, men forstår at man som regel ønsker bedre kontroll over betalinger. Åja, trodde ikke dere tilbød regning i posten. For hvorfor vil noen ha de på e-post for å printe ut selv når de kan få den i posten? Med mindre det er et skyhøyt ekstragebyr da, som enkelte firma krever om de må sende via post. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 I dag ble jeg utsatt for "den er vel gratis da"-vitsen av en ansatt i butikken jeg handlet i. Wow. 4 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Godt humør på h*n da sikkert. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 I dag ble jeg utsatt for "den er vel gratis da"-vitsen av en ansatt i butikken jeg handlet i. Wow. Regner med du sa "takk!" og løp så fort du kunne? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Gadd ikke gjøre meg til kjeltring for seksti kroner, så jeg hjalp ham heller med å finne strekkoden. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 I dag ble jeg utsatt for "den er vel gratis da"-vitsen av en ansatt i butikken jeg handlet i. Wow. Da hadde jeg tatt den og gått. 1 Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Fikk et fantastisk lite problem på fredag, som var min første dag på jobb i butikk. (sommerland i bø) Fikk beskjed om at kortene måtte godkjennes med signatur, noe som jo er greit nokk, men samtidig bestemte kviteringsmaskinen seg for å ikke funke Endte med at jeg måtte skrive hver eneste kvitering for hånd i 4timer, før vi fikk ny maskin.. 5 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 har jobba i ferskvare-disken (deltid) i 2 uker, og plutselig bestemte noen at jeg og ei som var enda nyere enn meg skulle være på jobb alleine i de siste 5 timene. I tillegg så lå ting på feil sted når vi skulle finne dem osv. så det gikk ikke helt feilfritt den kvelden 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 I dag ble jeg utsatt for "den er vel gratis da"-vitsen av en ansatt i butikken jeg handlet i. Wow. Har skjedd meg og for noen måneder tilbake. Tenkte "Wow" selv når jeg hørte det. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Fikk den gratis vitsen idag jeg og.... Lenke til kommentar
Populært innlegg Dofty Skrevet 12. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 12. juni 2013 Kjører litt drosje noen ganger, og i vinter så skulle jeg kjøre en dame i 60-årene hjem en sen vinterkveld. Hun bodde et lite stykke i skogen, og på den ustrødde veien er det en relativt bratt bakke som starter midt i en sving. Det er såpass at alle som bor der har firehjulstrekk på bilene sine. Så hvordan skulle jeg komme meg opp der med drosja som bare har bakhjulstrekk? Jeg prøvde først rett fram og før jeg i det hele tatt kommer meg en fjerdedeler opp bakken begynner hjulene å spinne og antispinnsystemet kutter all motorkraft så jeg begynner med en gang å sige nedover. Det var -20°C og bekmørkt så jeg ville ikke at denne damen skulle prøve seg opp denne bakken til fots. Jeg overveide hvor trygt det var å prøve nok en gang på en litt annen måte. Veien var ganske brei med myk brøytekant uten grøft og sikker på mine ferdigheter valgte jeg å prøve en gang til. Jeg fortalte at jeg skulle prøve igjen og advarte at denne gangen ville det gå litt fortere. Det var tydelig hun ikke hadde særlig tro på at dette skulle gå bra, så jeg forsikret henne selvsikkert om at dette skulle gå helt fint. Da skrudde jeg av antispinnsystemet som gjør mer skade enn godt på slikt føre og spant i gang. Jeg fikk god fart før svingen og som forventet slapp baken tak og vi lå ganske breit rundt denne svingete oppoverbakken i god fart. Mens jeg i dyp konsentrasjon prøver å kontrollere denne driften så bryter det ut et skrik fra denne spinkle damen som jeg oppfatter umiddelbart som redsel, men som fort går over til latter mens hun klapper en gang med hendene. Da jeg kom meg akkurat opp bakken ble hun tydelig imponert som hun viste med gledesrop og klapping. Hun fortalte at hun hadde ikke hatt det så morsomt i bil siden hun hadde holdt på slik i sin ungdom. Begge i godt humør parkerte jeg trygt foran huset hennes. Hun ga meg godt med tips for at jeg var så flink til å kjøre og at jeg vekte gode minner fra hennes ungdom. Den hendelsen gjorde vakta mi! 61 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Får den jævla gratisvitsen hver jævla dag. "hehe, ja nå var du faen meg så morsom her at jeg holder på å le meg ihjel. Her har du et tau, ta deg en tur ut og heng deg"... 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg insolvent Skrevet 12. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 12. juni 2013 Jøss, er det så ille for dere? Tror jeg må begynne å dra den selv.... 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå