NgZ Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Nå er det nesten umulig å signere hos min lokale PiB fordi noen har signert litt for mange ganger med en ekte kulepenn. Eller en lommekniv. Kanskje helost det siste. Ripe på ripe på ripe på... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Ingen har signert med kulepenn der jeg jobber. Det blir heller til at de klarer å dra hånda over hele skjermen etter at de har signert slik at det bare blir en krusedull istedenfor en underskrift. Det kommer alltid en "hmmjah" fra kunden nå de ser det før de legger fra seg pennen. Like artig hver gang. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg nybb Skrevet 24. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 24. april 2013 Jobber som hvitevareselger på Expert, og de merkeligste kundene kommer innom. Var en illsint kunde som ville returnere en Haka induksjonstopp han fikk utlevert for 2 måneder siden. Det er jo et billig produkt av en nevneverdig lavere kvalitet enn f.eks Siemens og AEG. Han ville returnere det p.g.a at den største kokeplaten var bak til høyre, og ikke foran. Jeg påpekte flere ganger at returretten kun er på 30 dager. Dette ble han så forbannet over at han ønsket å få kontakt med min avdelingsleder. Hva er det som er så vanskelig å fortså med 30 dagers angrerett? Han visste jo utmerket godt at toppen hadde den største plata bak. Dette var noe jeg påpekte under salget. 14 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 hadde en kunde som mente at det var dårlig kundeservice å ikke gi kunden nytt telenorsimkort. litt vanskelig å gi kunde sim kort kår jeg ikke har Telenor... Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Jobber som hvitevareselger på Expert, og de merkeligste kundene kommer innom. Var en illsint kunde som ville returnere en Haka induksjonstopp han fikk utlevert for 2 måneder siden. Det er jo et billig produkt av en nevneverdig lavere kvalitet enn f.eks Siemens og AEG. Han ville returnere det p.g.a at den største kokeplaten var bak til høyre, og ikke foran. Jeg påpekte flere ganger at returretten kun er på 30 dager. Dette ble han så forbannet over at han ønsket å få kontakt med min avdelingsleder. Hva er det som er så vanskelig å fortså med 30 dagers angrerett? Han visste jo utmerket godt at toppen hadde den største plata bak. Dette var noe jeg påpekte under salget. Ikke at jeg veit så mye om tilkobling av induksjonstopper, men er det ikke mulig å bare snu toppen, sånn at den store plata kommer forran? Mulig det er noen ledninger som er for korte?.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Vil tro bryterne/knappene vil havne "opp/ned" om du gjør det. 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Ikke at jeg veit så mye om tilkobling av induksjonstopper, men er det ikke mulig å bare snu toppen, sånn at den store plata kommer forran? Mulig det er noen ledninger som er for korte?.. Noen modeller er vel mulige å snu, men ikke den Haka-toppen det gjaldt. Endret 25. april 2013 av nybb Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Morsomt med pensjonister som jobber gratis på jobb, men får de med seg vi har byttet til Exchange? Neida. Det får de ikke med seg selv etter utallige mange påminnings mail. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Er påminnelsen sendt til den gamle eller nye postboksen? 8 Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Noen som har sett for mye på lablene i butikken. Kunde snakker i tlf med konen virker det som; "skal jeg kjøpe ananas Ringer? ANANAS RINGER?" Morsomt at han delte ordet ananasringer slik man ofte ser det Endret 2. mai 2013 av NokkeFeita Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Noen som har sett for mye på lablene i butikken. Kunde snakker i tlf med konen virker det som; "skal jeg kjøpe ananas Ringer? ANANAS RINGER?" Morsomt at han delte ordet ananasringer slik man ofte ser det 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Selges de samlet eller pr bitt? 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Du får 3 ananas bitt i en slik pakke. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg ser dine bitende ananaser og høyner med piss i fryseren. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Smeltelim Skrevet 3. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 3. mai 2013 Hadde en eldre kunde innom i kveld, sikkert mellom 80-90 år gammel, han gikk med staver og klarte såvidt å stå oppreist uten. Han tok opp mobiltelefonen sin, en gammel samsung E1150, la den på disken og spurte om jeg kunne fikse den, for han hadde mistet den i bøtta. Jeg tar tak i mobilen, forklarer at den er nok ikke til å redde, den er fuktskadet men vil kanskje fungere litt om den får ligge å tørke i noen dager. Tar ut batteriet og ser litt gult vann under batteriet, så merker jeg at det lukter ganske stramt av telefonen, det viste seg jo da at det var "tissebøtta" denne hadde gått i. Brakk meg litt mens jeg gikk for å vaske hendene godt, men fikk solgt han en ny mobil Han trodde vel at han hadde tørket den godt nok....... 22 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) hater at kunder gir meg telefon I hande for å så si at den har vært i toalettet. Skjer oftere en man skulle tro. argh Endret 3. mai 2013 av Christoffero89 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 hater at kunder gir meg telefon I hande for å så si at den har vært i toalettet. sikker oftere en man skulle tro. argh sikker oftere ja. Lenke til kommentar
Populært innlegg Reeve Skrevet 3. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 3. mai 2013 Hei. Jeg er kundebehandler, og skal selvsagt hjelpe kundene helt til stengetid. Likevel, noen ganger kan dette være utrolig irriterende. Der jeg jobber finnes det ikke et veldig godt busstilbud. Den eneste mulige bussen går en gang i timen, og 1 minutt over. Jeg kan ta en alternativ rute, men den tar 35 minutt lenger tid, som er lite optimalt for meg. Derfor er det ekstremt frustrerende å se på to kunder som går rundt i butikken foran meg fra klokken 8 (vi stenger klokken 9), hvor jeg spør dem flere ganger om de trenger hjelp til noe, og de svarer nei, at det går fint. Men! 5 minutter før stengetid trenger de hjelp likevel. Jeg prøver å hjelpe dem så fort som mulig, men de er umulig når det kommer til valget sitt. Det er ikke et veldig vanskelig valg, men de klarer likevel ikke bestemme seg. Til slutt får jeg overtalt dem til å velge en av to mulige farger og jeg finner riktig maling så fort som overhodet mulig. Jeg spurter så til bussen, men ser den kjøre forbi 50 meter foran meg, og jeg blir stående igjen. Som sagt, butikken er åpen til klokken 21, men jeg ville selv aldri brukt så lang tid og "plaget" de ansatte til det siste minuttene, spesielt ikke ved et så trivielt valg som farge på ett rom. Jeg tviler også sterkt på at det tok dem nøyaktig 55 minutter å finne frem til den perfekte fargen, men at de aldri ville bestemt seg før de fikk press på seg (altså stengetid nærmet seg) og jeg valgte for dem. /rant 16 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Kan si det samme. Heldigvis på sentret jeg jobber må salget være ferdig innen stengetid da jeg må ut innen halvtime etter stengetid Lenke til kommentar
Virke Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg hadde en søster som jobbet som ekstrahjelp i kassa på Coop under videregående. Selv om de stengte klokken 22 så var hun alltid hjemme nærmere 22.45 nettopp av den grunn at folk kommer rett før stengetid og tok storhandelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå