Isbilen Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Tror det bare var et bilde av en haug drittunger med navnet "Bieber" i midten. 9 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Vi hadde en sånn fin kurv med rundstykker som var på tilbud 2 for 10kr. Det var ikke noe tydelig merking så en mann spurte ganske høyt: - Er dette rester eller? 2 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Er så lei alt snakket rundt Bieber i avisene, da jeg var på butikken snudde jeg VG i stille protest Ellers kan det være det blir noen historier fra meg fremover, da jeg straks begynner å få vakter i sommerjobben. 2 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Er så lei alt snakket rundt Bieber i avisene. http://www.oa.no/kultur/article6610209.ece gjelder dog bare nettaviser.. Endret 18. april 2013 av The Crusher Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Jeg leser ikke papir aviser, hva var det på forsiden? Hele forsiden var dekket med et bilde av beliebers fra Oslo muligens. I midten av avisen sto det "Bieber Feber". Det var det eneste som sto på forsiden annet enn VG sin logo. Ingen informasjon om hva som eller var i bladet. Jeg mistenker at de har brukt hele avisen på å dekke Bieber sin konsert i Oslo. Jeg gadd ikke bruke tid på å åpne den en gang. Men hey, dette kan gå for det positive. Om alle nå slutter å lese VG for en periode(annet enn beliebers) så kanskje folk oppfatter at VG er en søppelavis som ikke burde leses uansett. Endret 18. april 2013 av Refsa 5 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Hele forsiden var dekket med et bilde av beliebers fra Oslo muligens. I midten av avisen sto det "Bieber Feber". Det var det eneste som sto på forsiden annet enn VG sin logo. Ingen informasjon om hva som eller var i bladet. Jeg mistenker at de har brukt hele avisen på å dekke Bieber sin konsert i Oslo. Jeg gadd ikke bruke tid på å åpne den en gang. Men hey, dette kan gå for det positive. Om alle nå slutter å lese VG for en periode(annet enn beliebers) så kanskje folk oppfatter at VG er en søppelavis som ikke burde leses uansett. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg nomore Skrevet 18. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 18. april 2013 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg Macklemore Skrevet 18. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 18. april 2013 Hvis noen her på forumet var vakter på telenor arena setter jeg og sikkert flere pris på historier derfra! 25 Lenke til kommentar
M.H Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Ikke kunde på min jobb denne gangen, men noen andres kunder på noen andres jobb. Men syns den passet her. http://www.nordlys.no/nyheter/article6611731.ece 2 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Utrolig deprimerende på jobb idag. Bare sure og utålmodige kunder, til og med en kunde som skrek til meg. Pluss at sjefen for butikkene i denne delen av landet ringte meg og ga meg kjeft for en liten feil i systemet som tok med ca 25 sek og fikse opp. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Hva er greia med at på fredag 10 minutter før jeg skal gå så ringer det en nabb som trenger hjelp med iPhone.. Og ikke bare å sette opp epostsync, men iTunes, oppdatere telefon fra ios4, backup, lage apple ID og ca 1327 spørsmål om alt mulig... Du kunne jo ha ringt tidligere i uka... 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg mushi Skrevet 20. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 20. april 2013 Jobber i matbutikk og idag kom det en asiat i femtiårene som såvidt kunne norsk. Han skulle gjenta 1-ukes kuponger i lotto, men de skulle være fem uker denne gangen og han hadde ikke originalene, kun de hvite lappene som maskinen spytter ut. Etter å ha prøvd å forklare han at han må fylle ut nye bonger i fem minutter endte det med at jeg brukte ti minutter på å fylle ut nye, midt i rushet og siden vi alltid er for få på jobb ble det veldig lang kø. Gad. Tror jeg greide å forklare han at han ikke skulle kaste originalkupongene. Vi har også Post-i-Butikk hvor man må signere på en elektronisk plate før man får utlevert en pakke. Der står det "ok" i et hjørne "feil" i det andre hjørnet og en stiplet linje i bunn. Klassiker: "Signere hvor? Her står det bare "ok" og "feil"?" Igår ba jeg en kunde signere på plata og trykke "ok". Han signerer og det skjer ingenting. - Og "ok", sier jeg til han. Han skriver OK etter navnet sitt på plata! Trodde jeg skulle dette i bakken. Var også en som signere med "Penis" idag. 12 Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 ... +rep for Øystein Sunde! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Jobber i matbutikk og idag kom det en asiat i femtiårene som såvidt kunne norsk. Han skulle gjenta 1-ukes kuponger i lotto, men de skulle være fem uker denne gangen og han hadde ikke originalene, kun de hvite lappene som maskinen spytter ut. Etter å ha prøvd å forklare han at han må fylle ut nye bonger i fem minutter endte det med at jeg brukte ti minutter på å fylle ut nye, midt i rushet og siden vi alltid er for få på jobb ble det veldig lang kø. Gad. Tror jeg greide å forklare han at han ikke skulle kaste originalkupongene. Vi har også Post-i-Butikk hvor man må signere på en elektronisk plate før man får utlevert en pakke. Der står det "ok" i et hjørne "feil" i det andre hjørnet og en stiplet linje i bunn. Klassiker: "Signere hvor? Her står det bare "ok" og "feil"?" Igår ba jeg en kunde signere på plata og trykke "ok". Han signerer og det skjer ingenting. - Og "ok", sier jeg til han. Han skriver OK etter navnet sitt på plata! Trodde jeg skulle dette i bakken. Var også en som signere med "Penis" idag. Jeg jobber også i matvarebutikk, folk som kommer med leveringer trenger også underskrift men de sier at man bare kan skrive noe Endret 20. april 2013 av crazylazyboy 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Virke Skrevet 20. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 20. april 2013 Hadde en uventet opplevelse på jobb her om dagen. Kunden spurte etter et produkt og fant ut at hun hadde gjennomsnittlig bruk og jeg gikk bort til øvre mid-end siktet. Viste fram et produkt til 7k, men hun synes prisen var litt høy og at produktet ikke svarte 100% til hennes forventinger. Da sa jeg: "Dette er det du trenger, men skal vise deg hva du har lyst på". Viste da fram det dyreste produktet jeg hadde til rundt 15k, noe jeg ofte gjør for å gjøre prisen på 7k mer spiselig for kunden. Hun ble da forelsket i dette produktet til 15k ettersom det svarte til hennes forventninger (wow-faktor) og brukte ca 15 sekunder på å bestemme seg etter jeg sa vi hadde finansieringsløsninger. Deilig. 21 Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 http://www.youtube.com/watch?v=pLucIJFFPfY Det gjør ikke det, det går i stykker rett etter stengetid på fredag... Lenke til kommentar
technicality Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hadde en uventet opplevelse på jobb her om dagen. Kunden spurte etter et produkt og fant ut at hun hadde gjennomsnittlig bruk og jeg gikk bort til øvre mid-end siktet. Viste fram et produkt til 7k, men hun synes prisen var litt høy og at produktet ikke svarte 100% til hennes forventinger. Da sa jeg: "Dette er det du trenger, men skal vise deg hva du har lyst på". Viste da fram det dyreste produktet jeg hadde til rundt 15k, noe jeg ofte gjør for å gjøre prisen på 7k mer spiselig for kunden. Hun ble da forelsket i dette produktet til 15k ettersom det svarte til hennes forventninger (wow-faktor) og brukte ca 15 sekunder på å bestemme seg etter jeg sa vi hadde finansieringsløsninger. Deilig. Hva selger du ? Lenke til kommentar
Populært innlegg Diskutant Skrevet 21. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Hva selger du ? Sikkert heroin. Endret 21. april 2013 av Diskutant 21 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå