Populært innlegg TheNarsissist Skrevet 15. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 15. mars 2013 Idag fikk jeg min første trussel på jobb.. "Jeg skal faen meg komme tilbake i morra med den jævlige kviteringa og den som er her da skal få den langt opp i ræva, og jeg håper det er deg!" Han var svært aggressiv og jeg angrer på at jeg ikke trykket på knappen og fikk vekterne hit. 18 Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Backstory? Nektet du han i å bytte noe uten kvittering? Endret 15. mars 2013 av Punainen Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Idag fikk jeg min første trussel på jobb.. "Jeg skal faen meg komme tilbake i morra med den jævlige kviteringa og den som er her da skal få den langt opp i ræva, og jeg håper det er deg!" Han var svært aggressiv og jeg angrer på at jeg ikke trykket på knappen og fikk vekterne hit. Hehe. Løskrutt, men sikkert kjipt der og da. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hadde jo vært passende å få ham kastet ut av vektere og nektet ham adgang til butikken i 6mnd... Lykke til med det byttet. Lenke til kommentar
Populært innlegg Nokkefeita Skrevet 15. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 15. mars 2013 Føler meg så råtten når det kommer barn i 6-7 årsalderen og skal handle helgesnop, og ikke har råd til alt de har valgt. Blir så trist inni meg når jeg ser de små dådyrøynene som stirrer usikkert opp mot meg når jeg forteller at de må velge vekk noe 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg Aqulini Skrevet 15. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 15. mars 2013 Føler meg så råtten når det kommer barn i 6-7 årsalderen og skal handle helgesnop, og ikke har råd til alt de har valgt. Blir så trist inni meg når jeg ser de små dådyrøynene som stirrer usikkert opp mot meg når jeg forteller at de må velge vekk noe Det er jo slik de lærer at ting koster penger. 12 Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Det er jo slik de lærer at ting koster penger. Selvfølgelig! Men tenker bare tilbake når jeg selv var liten og var i samme situasjon, alt er ikke like lett å forstå når man er liten og lærer hvordan samfunnet fungerer 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Aqulini Skrevet 15. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg fikk en "liten" sigøynerfamilie på besøk på jobb. Skulle prute på alt, til og med en eske med Smarties. "How mutch for this?" Meg: "That's 23" "I only have 12 ok?" Meg: "No Sorry, cant do that, it's 23" "I can give you 15" Meg: "NO, the price is 23!!!" "It's too expensive I have only 17 yes". Hvem F pruter på en eske med Smarties??!! 24 Lenke til kommentar
Populært innlegg w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 15. mars 2013 Sigøynere? 32 Lenke til kommentar
Populært innlegg Boll1 Skrevet 15. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 15. mars 2013 Bra gjort å si at man bare har 12kr, men så tilby 15kr.... 14 Lenke til kommentar
Aqulini Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Bra gjort å si at man bare har 12kr, men så tilby 15kr.... Ja, ikke sant.. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Ja, ikke sant.. Og så gå helt opp til 17 haha Lenke til kommentar
Populært innlegg Uderzo Skrevet 15. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Hvem F pruter på en eske med Smarties??!! Folk som rundstjeler deg mens de holder deg opptatt? Litt mer on topic(kanskje ) : Jeg har IT-Support for flere av bedriftene i bygget hvor vi (jobben) hører til. En av dem holder til i etasjen over. Jeg satt og jobba da de i etasjen over begynte å trampe som bare faen i gulvet, jeg begynte å lure om det var elefanter som danset tango der oppe. Det var noe jævlig leven. Vi måtte stenge flere av lydstudioet våre fordi det slo inn på opptakene. Jeg stormer opp for å gi dem et par alvorsord, og blir møtt med en Bigbang konsert, WTF Endret 15. mars 2013 av Uderzo 32 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg sendte en irritert mail til udugelige idioter på IT-avdelingen i dag. Det er hevet over en hver tvil at de hadde fortjent en skikkelig utskjelling og at det enten var en abnorm inkompetanse eller mye god faen ute å gikk, og mailen min var ikke veldig hverken skarp eller syrlig. Men det var fortsatt unødvendig. Får ikke raskere hjelp av det... Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Dagens kunde ble sint og begynte å ramse opp kjøpsloven da jeg ikke ville ta imot xboxen han hadde kjøpt i fjor som var blitt ødelagt. Prøvde å forklare han at han måtte ringe Microsoft så hentet de den, men han var bestemt på at han skulle levere den hos oss. Måtte ringe sjefen og han var enig med meg. Microsoft tar ikke imot defekte maskiner fra forhandlere, kunden må sende den inn selv. Kunden henviser til kjøpsloven igjen til jeg sier at jeg ikke kan gjøre noe. Da ber han meg skrive en lapp der jeg stadfester at vi ikke vil ta den imot. Faen så jævlig mange vanskelige kunder for tiden...... Må le litt da, han hadde jo tydeligvis pugget lovverket før han kom ned. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 16. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 16. mars 2013 Han var i sin fulle rett. Greit nok at MS har den ordningen, men man skal alltid kunne reklamere mot selger. 32 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Han brukte jo bare sin rett som kunde. På samme måte som at du følgte reglene Microsoft har satt for deg som forhandler. 2 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Yes, men er ikke så mye jeg får gjort når Microsoft nekter å ta imot fra oss. Er ikke akkurat vanskelig å få Microsoft til å gjøre det heller.., Lenke til kommentar
Populært innlegg claes Skrevet 16. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 16. mars 2013 Det er vel ikke kundens problem. Det er jo noe dere må ta med Microsoft. Hvis dere ikke tar imot så får dere jo enten la være å selge de eller gi kunder direkte bytte. 18 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Tviler på at en liten butikk med en sint kunde klarer å omvende Microsoft, enkelt å greit. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå