1BlueAnd1White Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Er en lang tråd på KG om ei jente som ble sur fordi hun ikke rakk bussen pga køen på butikken. Mente det var fyren foran sin feil. Så det er ikke bare B&W som mener de ikke er ansvarlig for tidsplanlegging. hvem er det som har sagt at jeg skulle planlegge noe? det er helt vanlig at alle på skolen går over til den butikke nesten hver dag, men det var den ene dagen jeg hadde dårlig tid at noen forran skulle ha forelesning i kassa. Jeg skylder ikke på noen, jeg sier bare at jeg hadde uflaks Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Uflaks finnes ikke, det er kun en unnskyldning for å skylde å andre isteden for å ta ansvar selv. 3 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Uflaks finnes ikke, det er kun en unnskyldning for å skylde å andre isteden for å ta ansvar selv. ok, så hvis en morder tilfeldig velger ut et offer, så har ikke den personen uflaks, han bare tok ikke ansvar? merkelig tankegang 4 Lenke til kommentar
kekelol Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 ok, så hvis en morder tilfeldig velger ut et offer, så har ikke den personen uflaks, han bare tok ikke ansvar? merkelig tankegang Da har du forvekslet tragedie og uflaks. At noen tar livet av en person er ikke uflaks. Det er en tragedie. :-) Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Da har du forvekslet tragedie og uflaks. At noen tar livet av en person er ikke uflaks. Det er en tragedie. :-) det at han tar livet av noen er en tragedie. At akkurat han ble valgt ut er uflaks for han 4 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 ok. Tilbake til tema, nå? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Snurreleif Skrevet 1. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 1. mars 2013 Nei nei, bare la de holde på. Jeg er meget interessert i å høre hvordan dårlig planlegging av handlerutiner er relevant med drap. 17 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Nei nei, bare la de holde på. Jeg er meget interessert i å høre hvordan dårlig planlegging av handlerutiner er relevant med drap. det var han godeste BadCat som ikke skjønner konseptet uflaks Lenke til kommentar
Populært innlegg medlem-156941 Skrevet 1. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 1. mars 2013 Fleire kundehistorier, ja takk 22 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Ikke helt kundehistorie men,Når jeg betaler med seddel i utlandet bestemmer de seg ofte for å lyse over seddelen... Greit nok det men tror jeg aldri kunne lære så mange gloser på en gang da jeg valgte å gjøre det samme med vekselen xD litt dobbel standard eller? 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Freidig Skrevet 1. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 1. mars 2013 "Hei, det er Freidig som ringer fra Santander her. Jeg ringer angående en giro som skulle vært betalt den 6.2.2013. Jeg lurte bare på hvordan det stod til med den betalingen?" "Santander... Aldri hørt om..." "Du har søkt om lån her hos oss angående bil med registreringsnr 3o4893548." "Åja.. Det lånet der ja. Det betalte jeg i går. OG DET ER JÆVLIG IRRITERENDE AT DERE RINGER MEG NÅR JEG ER FORSENT UTE MED BETALINGEN!!!!!!!" "Vi ringer for å høre hvordan det står til med betalingen, fordi jeg kan evt sette en utsettelse på deg på 10 dager eller 15 dager hvis ønskelig." "Okei, kan du sette den på 15 dager?" "Ja... Så har jeg sendt deg betalingsinformasjon via tekstmelding nå, så får du ha en fin kveld videre..." Elsker å ringe å purre på folk... 14 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hadde han ikke betalt det da? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Tydeligvis ikke.... Det er mange av de jeg ringer som sier de har betalt men som ikke har gjort det. Det er jo heller ikke noe stress for oss å sette de på 10 eller 15 dagers utsettelse. 2 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Sjå der ja, svaret kom før eg fekk spurt Endret 1. mars 2013 av fig00r Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) det var han godeste BadCat som ikke skjønner konseptet uflaks Noen få ting i livet kan man ikke sikre seg imot, men av denne årsak bør man også vie det minst mulig tankevirksomhet. Man må gjerne anvende begrepet om man blir rammet av slike ting. Jeg må si meg enig i at du misbruker begrepet uflaks, siden du lett kunne sikret deg mot situasjonen. Men la oss komme tilbake til mer interessant kundehistorier Endret 1. mars 2013 av Aiven Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Det er så morsomt når folk kjøper Blu-rayspillere eller Apple TV. Jeg spør om de trenger HDMI, og de roper nærmest NEI tilbake. For det har dem, uansett hva jeg spør om så skal jeg jo bare prakke på dem drit. Men så kommer dem tilbake samme dag eller dagen etter og kjøper en HDMI-kabel. Jeg skjønner ikke at folk trur at ALLE i en butikk skal prakke på ting. Synd for deg, du måtte nå kjøre enda en gang og bruke penger og bensin på det jeg prøvde å hjelpe deg å sleppe 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Alt-Ctrl Skrevet 1. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 1. mars 2013 Fattern ble ranet på Expert. Ble anbefalt å kjøpe HDMI-kabel til 6-700kr fordi den var sååå mye bedre enn andre HDMI-kabler. Lurendreiere! 26 Lenke til kommentar
Populært innlegg Nik0 Skrevet 1. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 1. mars 2013 Men fasit er jo at dere prakker på folk mye drit. Gud vet hvor mange tusen kroner min mor har blitt lurt til å betale for påprakk som man måtte må, men som aldri er brukt. 21 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Men fasit er jo at dere prakker på folk mye drit. Gud vet hvor mange tusen kroner min mor har blitt lurt til å betale for påprakk som man måtte må, men som aldri er brukt. OFFTOPIC Ærlig talt er det ikke verre en å ta med seg en person som har nok kunnskaper til å si nei, alle har en eller annen som har kunnskapene til å være behjelpelig med å spare disse tusenvis av kronene /OFFTOPIC 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Om det ikke er pakka ut, ta det med tilbake? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå