1BlueAnd1White Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hvis du får dårlig tid av å vente 20sek ekstra på en gammel dame i butikken, har du ikke tid til å handle leste du hele? jeg hadde en time å gå til, og jeg var sulten Lenke til kommentar
Populært innlegg Heilage Skrevet 27. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 27. februar 2013 Og det er kassaarbeiderens problem fordi...? 23 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 leste du hele? jeg hadde en time å gå til, og jeg var sulten Så? Kassa-arbeidere har som jobb å ta vare på hver enkelt kunde. At du i likhet med de unge studentene jeg får på jobb tror at det er vårt problem at du/dere har det travelt (jeg må rekke bussen som går om 10 sek kan du lage meg en milkshake?) er, vel, deres problem. 6 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 leste du hele? jeg hadde en time å gå til, og jeg var sulten Kanskje du skulle kjøpt noe før på dagen og spist det i friminuttet, i stedet for å gjøre noe du egentlig ikke hadde tid til? 7 Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Jeg bare digger når de som har friminutt har dårlig tid. Later som jeg skal bruke ekstra lang tid bare for å tulle litt. De aller fleste bare smiler til meg da 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Er en lang tråd på KG om ei jente som ble sur fordi hun ikke rakk bussen pga køen på butikken. Mente det var fyren foran sin feil. Så det er ikke bare B&W som mener de ikke er ansvarlig for tidsplanlegging. 5 Lenke til kommentar
kekelol Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Er en lang tråd på KG om ei jente som ble sur fordi hun ikke rakk bussen pga køen på butikken. Mente det var fyren foran sin feil. Så det er ikke bare B&W som mener de ikke er ansvarlig for tidsplanlegging. Regner med at det er denne tråden du sikter til. Hadde vært kult om du linker til det du nevner neste gang :-) Just saying. Lett å finne den, dog. Må bare si jeg lo veldig av førstepost i den tråden! 3 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Er en lang tråd på KG om ei jente som ble sur fordi hun ikke rakk bussen pga køen på butikken. Mente det var fyren foran sin feil. Så det er ikke bare B&W som mener de ikke er ansvarlig for tidsplanlegging. Faen, for ei idiotisk kjerring. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Regner med at det er denne tråden du sikter til. Hadde vært kult om du linker til det du nevner neste gang :-) Just saying. Lett å finne den, dog. Må bare si jeg lo veldig av førstepost i den tråden! Jeg gadd ikke lete den opp. Du fant den nok like raskt som jeg ville gjort. Lenke til kommentar
Populært innlegg Alt-Ctrl Skrevet 28. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 28. februar 2013 Utrolig. Elleve sider med piss. Helt utrolig. 11 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Akkurat som denne tråden! 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Akkurat som denne tråden! Tullball! 4 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Utrolig. Elleve sider med piss. Helt utrolig. Graden av piss vurderes av den enkelte og slik må det faktisk være. Tviler på at det er noen her som skylder deg underholdning. Endret 28. februar 2013 av Aiven 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Graden av piss vurderes av den enkelte og slik må det faktisk være. Tviler på at det er noen her som skylder deg underholdning. Han pratet nok om tråden på kvinneguiden, og der var det en god del innlegg som ikke var helt oppegående. Litt lite kundehistorier her for tiden, så da blir det vel litt OT.. Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 28. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 28. februar 2013 Akkurat som denne tråden! Nei, denne tråden er en del større og det er minst én posediskusjon per 20. side. 12 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Graden av piss vurderes av den enkelte og slik må det faktisk være. Tviler på at det er noen her som skylder deg underholdning. Jeg pratet om tråden på Kvinneguiden. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Jeg pratet om tråden på Kvinneguiden. Så beklager jeg. Endret 28. februar 2013 av Aiven 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Folk syter og griner over kø. Når jeg ankommer butikken får jeg ikke handlet. "Beklager mister, vi har plutselig stengt." Lenke til kommentar
Samara Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Jeg er kunde i en klesbutikk, og en annen kvinnelig kunde står og skriker fra båsen ved siden av "Er det noen som jobber her!? Hallo!" Etter noen sekunder hører jeg at en butikkansatt kommer til og spør hva hun kan hjelpe med. Feil størrelse og sånt, og den butikkansatte blir kommandert ut for å finne andre størrelser. Etter omkring et halvt minutt starter rabalderet fra nabobåsen igjen: "Hvor blir det av deg!?", med påfølgende dørslenging 10 sekunder senere. På vei mot betalingsdisken litt senere ser jeg nabobåskunden - kun iført butikkens undertøy - stå og kjefte på den butikkansatte. Er en lang tråd på KG om ei jente som ble sur fordi hun ikke rakk bussen pga køen på butikken. Mente det var fyren foran sin feil. Så det er ikke bare B&W som mener de ikke er ansvarlig for tidsplanlegging. Kikka i KG-tråden i sta. Underholdning altså Folkeskikk, høflighet og sånt er fint det, men det er bare tragisk når noen forventer å få skulle komme først. Jeg fikk slengt et sint "Bitch!" etter meg i matvarehandelkøen i fjor. Jeg hadde først sluppet fordi to stykker, så en til og så enda to til, før jeg så høflig jeg kunne sa nei da sjettamann spurte. Ikke hadde jeg full vogn heller, bare 3/4 full kurv.. Hvis du skal velge de billigste Norwegian-billettene, må du også ta med de billigste NSB-billettene du kan få, som koster 199 kroner hver vei. [..] Det blir heller ikke riktig å bare regne med tida flyet er i lufta. [..] Hvis jeg har ei helg i en annen by (noe som ikke skjer så rent sjeldent), så velger jeg stort sett fly. Kanskje noe dyrere (selv om jeg igrunn opplever at togprisene til denne byen alltid er dyre), men jeg velger å se på tid som viktig. Dette gjelder både selve reisa og den tiden jeg (potensielt) mister sammen med de jeg tilbringer helga med. Togalternativ: Starte reisa (fra oppholdshus) ca kl. 16 søndag, være hjemme ca 23.30. Flyalternativ: Starte reisa (fra oppholdshus) ca kl 06.15 mandag, være hjemme ca kl 09. Ved begge alternativene rekker jeg mitt daglige arbeid. Er det rart jeg velger fly? (Opplever sjeldent forsinkelser på flyalternativet, uavhengig om det er SAS eller Norwegian jeg reiser med. Men det er vel uansett å forvente når det er morgenflighten.) [..] Det som er synd er at eg nok aldri kommer til å sette foten min i den spesifike nisjebutikken igjen... :/ Høres ut som en nisjebutikk som kommer til å gå under etterhvert. Syns personlig at det er både synd og problematisk at vi mister disse butikkene (på generelt grunnlag). En i familien drev en nisjebutikk, men måtte gi tapt for noen år siden. Folk kom i hans butikk, fikk prøve varer, fikk mange gode råd (han kunne virkelig sitt fag) og en hyggelig prat, men så gikk de til en kjedebutikk og kjøpte produktet. Veldig mange har i ettertid uttalt at de savner ham og butikken hans. 5 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Og det er kassaarbeiderens problem fordi...? hvem har sagt at det er kassaarbeiderens problem? Er en lang tråd på KG om ei jente som ble sur fordi hun ikke rakk bussen pga køen på butikken. Mente det var fyren foran sin feil. Så det er ikke bare B&W som mener de ikke er ansvarlig for tidsplanlegging. en dag rakk jeg ikke bussen fordi jeg tryna på isen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå