Sexylubb1 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Var nok en idiot av kunde jeg hadde mye kontakt med som tenkte det samme med meg en gang, at han kunne være så drittsekk han bare ville for han ville jo aldri møte meg. Helt til han var på besøk hos avdelingen og plutselig kom til teamet mitt og han som fulgte han introduserte oss. Aldri sett en major(?) så utilpass med situasjonen før Tror du misforstår. Jeg opptrer profesjonelt uansett hva jeg tenker om folk. Lenke til kommentar
Populært innlegg Papirkurven Skrevet 19. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Jeg jobber som hvitevarereperatør, og jeg skulle ut hos en kunde som klaget på kjøleskapet sitt. Han sa at det ble minusgrader i kjøledelen. Da jeg kom ut hos kunden, får jeg se at kjøleskapet står plassert i garagen hans. Dette var i vinter og det var 10- ute, og 7-8- i garagen. Og kunden lurte på hvorfor det var minusgrader i kjøleskapet. Endret 19. februar 2013 av Papirkurven 31 Lenke til kommentar
JRL Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg jobber som hvitevarereperatør, og jeg skulle ut hos en kunde som klaget på kjøleskapet sitt. Han sa at det ble minusgrader i kjøledelen. Da jeg kom ut hos kunden, får jeg se at kjøleskapet står plassert i garagen hans. Dette var i vinter og det var 10- ute, og 7-8- i garagen. Og kunden lurte på hvorfor det var minusgrader i kjøleskapet. Kanskje han har trodd på den klassiske internett myten at Eskimoer bruker kjøleskap for å hindre at maten fryser. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Erg .. Fikk en telefon på torsdag fra et kvinnfolk som hadde bestilt noe .. - De sa at den kanskje kom i dag. Kommer den i dag? - Er ikke sikker, har ikke sett noe til den enda, kan ikke love noe. Men vi har telefonnummeret ditt og kan .. - JAMEN DA KOMMER DEN I DAG, DA, vi snakkes *klikk* Senere kom hun ganske riktig innom. Vi hadde ikke fått noen vare. - Vi kan ringe når den kommer, sa jeg. Dagen etter også. Da hadde hun bestemt seg for at den burde ha kommet, men vi hadde ikke fått den. På jobb i dag igjen, etter å ha hatt mandagsfri. Gjett hvem. Nå tar hun frem teskje og forklarer trinn for trinn situasjonen, som om hennes minne ikke allerede har brent seg inn i bevisstheten min for all fremtid. - Vi ringer når den kommer, sa jeg. - Jeg går, sa hun. Jeg mistenker sterkt at ingen har lovet henne noe som helst når det gjelder ankomst av den varen. Er også redd for at det blir et lite oppgjør når den endelig kommer. 3 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Hadde en kunde nå som gikk bort til barberhodene og sa "Ja, her har dere batterier!" Til slutt fikk jeg han bort der batteriene egentlig stod, han betalte og sa at han gjerne tok en håndskrevet kvittering. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) I går fikk jeg telefon fra en kunde med kort lunte.Jeg: Hei, hva kan jeg hjelpe deg med?Tulling: Hei, er nettverket på prikkprikkprikk-bygget oppe å går igjen?Jeg: Hvem er det jeg snakker med?Tulling: Hvorfor spør du om mitt navn? Hva i helsike har mitt navn med nettverket å gjøre? *Rystet og sint.*Jeg: Du trenger jo ikke å bli sint? Jeg spurte bare om navnet ditt?Tulling: *Mumling og stillhet i telefonen*Hørte ikke noe mer fra den karen for resten av dagen. Makan til tulling, ringer inn til en hjelp-telefon for å kjefte. Kjenner jeg blir kvalm av slike mennesker. Endret 28. januar 2015 av Hafti 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Punainen Skrevet 21. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 21. februar 2013 Kunde kommer bort til meg og sier "Hei, er det gluten i denne (yoghurt)". Jeg ser på yoghurten og kan lese "hvetegluten" på innholdslisten og sier dette til kunden som da sier "Er det bra for meg?", sier da at det vet jeg ikke. Kunden holder så opp en nutrilettsjokolad og spør om det er en "slankesjokolade", hun hadde nemlig vært hos legen og han sa at hun hadde gått opp et par kilo, og at hun derfor måtte begynne å spise slankesjokolader (tror ikke dette var konklusjonen til legen altså). Jaja, fikk meg ihvertfall i godt humør 14 Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 "slankesjokolade", akkurat som om man blir slank av å spise det... 3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Tviler ikke på at det finnes folk som er teite nok til å tro det. Hadde besøk av Jarle fra Åpen Post i dag, eller i hvert fall en artsfrende. - Jeg skal ha en øl - Ja .. åssen er formen din egentlig? - Jeg har bare drekki to-tre halvlitere *ser mildt sagt god i gassen ut, om ikke nødvendigvis på alkohol* - Jeg kan nok ikke servere deg i kveld. - Det syns jeg er dårlig .. har jo akkurat sleppi ut .. - Men du er velkommen tilbake en annen kveld - ja .. *forlater slukøret lokalet* Koselig, snill narkis. Hadde de bare alle vært sånn. 8 Lenke til kommentar
kekelol Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Tviler ikke på at det finnes folk som er teite nok til å tro det. Hadde besøk av Jarle fra Åpen Post i dag, eller i hvert fall en artsfrende. - Jeg skal ha en øl - Ja .. åssen er formen din egentlig? - Jeg har bare drekki to-tre halvlitere *ser mildt sagt god i gassen ut, om ikke nødvendigvis på alkohol* - Jeg kan nok ikke servere deg i kveld. - Det syns jeg er dårlig .. har jo akkurat sleppi ut .. - Men du er velkommen tilbake en annen kveld - ja .. *forlater slukøret lokalet* Koselig, snill narkis. Hadde de bare alle vært sånn. Ser for meg fyren, og leser det han sier med Jarles stemme. Herlig! 2 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Tviler ikke på at det finnes folk som er teite nok til å tro det. Hadde besøk av Jarle fra Åpen Post i dag, eller i hvert fall en artsfrende. - Jeg skal ha en øl - Ja .. åssen er formen din egentlig? - Jeg har bare drekki to-tre halvlitere *ser mildt sagt god i gassen ut, om ikke nødvendigvis på alkohol* - Jeg kan nok ikke servere deg i kveld. - Det syns jeg er dårlig .. har jo akkurat sleppi ut .. - Men du er velkommen tilbake en annen kveld - ja .. *forlater slukøret lokalet* Koselig, snill narkis. Hadde de bare alle vært sånn. Det er jo synd på fyren. Nettopp "slippi ut", og alt han ville var å kose seg med en pils... 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Det er jo synd på fyren. Nettopp "slippi ut", og alt han ville var å kose seg med enda en pils... Fiksa det for deg jeg. 7 Lenke til kommentar
nosrotkah Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hvor er dere blitt av? Lenke til kommentar
Populært innlegg Sexylubb1 Skrevet 27. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 27. februar 2013 Alle kundene i Norge leste denne tråden og skjerpa seg. 30 Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hvor er dere blitt av? Tålmodighet min venn, tålmodighet! Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 meg som kunde: Jeg hadde igjen 10 min av friminuttet og ble sulten, så jeg spurtet over til en butikk ikke langt ifra og fant meg noe mat. I den eneste åpne kasse drev hu bak kassa å lærte en gammel dame sakte, men sikkert "hvis ...... du... kjøper... en... så... krysser... du.. av... her... når du har krysset av 20 stykker.... får du en dings gratis.... og når du har 50 stykker... så får du en til gratis... har du lyst på et slikkt sjema........... " det er gøy når man har dårlig tid 2 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Idag bærte jeg 3 svære kasser med potetgull oppå hverandre som rakk med litt over hodet, måtte gå sidelengs for å se. Så kommer det en dame på rundt 70år som kvekker når hun møter meg på hjørnet av hylla. Jeg smiler og går videre, så hører jeg plutselig: - Skal jeg kile deg under armen? Elsker sånne kunder 9 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) meg som kunde: Jeg hadde igjen 10 min av friminuttet og ble sulten, så jeg spurtet over til en butikk ikke langt ifra og fant meg noe mat. I den eneste åpne kasse drev hu bak kassa å lærte en gammel dame sakte, men sikkert "hvis ...... du... kjøper... en... så... krysser... du.. av... her... når du har krysset av 20 stykker.... får du en dings gratis.... og når du har 50 stykker... så får du en til gratis... har du lyst på et slikkt sjema........... " det er gøy når man har dårlig tid Avbryt og si «Jeg har ikke tid»? Endret 27. februar 2013 av Aiven Lenke til kommentar
Populært innlegg Kevlar Skrevet 27. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 27. februar 2013 Hvis du får dårlig tid av å vente 20sek ekstra på en gammel dame i butikken, har du ikke tid til å handle 13 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Kiwien min har fått en ny kassetøffel. Jeg hadde betalt, og var på vei til å gå, når et eldre ektepar (antar jeg) begynner å lempe på båndet. Kona sier hun går for å pakke, hvorpå kassetøffelen lirer av seg til mannen: "Skal kjerringa ha et par poser?" 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå