Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en litt spesiell type innom butikken for en stund siden. Det startet med at vi hørte skikkelig merkelig musikk inne i lokalet, men vi hadde ikke tid til å tenke så mye på det, helt til det dukker opp en fyr godt opp i 50-årene med skikkelig gangstah bekledning og helt merkelig hiphop/elektronika på bånn gass fra mobilen sin i lomma... Her snakker vi vide klær og bukse på knærne. Han betalte varene sine med fullstendig fatning, tok opp mobilen, endret til en snålere sang, skrudde opp volumet og forsvant ut av butikken...

Midtlivskrise eller veddemål? Synes i utgangspunktet det er fett med folk som kjører sin egen stil, selv om gangstah-dollah-bling-bling-tullet har tatt over det som var hiphop kulturen.

Endret av Aiven
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Satt og spiste på McDonalds idag så kom en ansatt og spurte etter kvitteringa for å se om vi hadde bestillt sitte her eller takeaway. Jeg sa at jeg ikke hadde fått kvitering eller tilbud om å få den, spurte naturligvis ikke etter kviteringa heller fordi det pleier man ikke å trenge. Da var vi pent nødt til å forlate "resturangen"

LOL

Hadde du betalt for å sitte inne?

Lenke til kommentar

Satt og spiste på McDonalds idag så kom en ansatt og spurte etter kvitteringa for å se om vi hadde bestillt sitte her eller takeaway. Jeg sa at jeg ikke hadde fått kvitering eller tilbud om å få den, spurte naturligvis ikke etter kviteringa heller fordi det pleier man ikke å trenge. Da var vi pent nødt til å forlate "resturangen"

LOL

Kanskje like greit ;)

http://www.vg.no/mat-og-drikke/artikkel.php?artid=10107151

• Liker 6
Lenke til kommentar

Da jeg var fattig student gjorde vi det motsatte, spurte om det var greit at vi satt der, men betalte for å ta med, aldri noe problem. Er jo ikke de som tar prisforskjellen, men staten, så de dreit i det. Aldri noe spørsmål i etterkant heller...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gikk uten diskusjon, var uansett i ferd med å gå, men ganske uhørt uansett

Selvsagt er dette uhørt, jeg hadde nok bedt om å få snakke med daglig leder. Er ikke så mye vi kan gjøre her, får satse på for de sin skyld at det var en glipp og ikke rutine :)

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Alle som sitter å spiser maten kommer til å spise ferdig å gå. Veldig få som kjøper mer. Med slik idiot tankegang så skal alle bordene være tomme siden de ikke skal kjøpe mer. Kanskje det var lykketrolling som var på jobb :p

På populære restauranter er det vel nokså vanlig at personalet på ulikt vis begynner å hinte litt, dersom folk blir sittende igjen etter at de har spist. Det er jo mye tapt fortjeneste å ha bord som ikke spiser, dersom man i stedet kunne ha fått fyllt opp bordet med nye gjester.

Dette blir jo noe helt annet, når han ikke er ferdig engang og blir kastet ut fordi han ikke har kvittering. Slik saken er beskrevet heller jeg mot at noen er litt pling i bollen, eller at en misforståelse eller -oppfatning gjorde at de ikke ønsket å ha han der.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...