Populært innlegg Javisst Skrevet 6. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. februar 2013 Hadde en litt spesiell type innom butikken for en stund siden. Det startet med at vi hørte skikkelig merkelig musikk inne i lokalet, men vi hadde ikke tid til å tenke så mye på det, helt til det dukker opp en fyr godt opp i 50-årene med skikkelig gangstah bekledning og helt merkelig hiphop/elektronika på bånn gass fra mobilen sin i lomma... Her snakker vi vide klær og bukse på knærne. Han betalte varene sine med fullstendig fatning, tok opp mobilen, endret til en snålere sang, skrudde opp volumet og forsvant ut av butikken... 14 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Hadde en litt spesiell type innom butikken for en stund siden. Det startet med at vi hørte skikkelig merkelig musikk inne i lokalet, men vi hadde ikke tid til å tenke så mye på det, helt til det dukker opp en fyr godt opp i 50-årene med skikkelig gangstah bekledning og helt merkelig hiphop/elektronika på bånn gass fra mobilen sin i lomma... Her snakker vi vide klær og bukse på knærne. Han betalte varene sine med fullstendig fatning, tok opp mobilen, endret til en snålere sang, skrudde opp volumet og forsvant ut av butikken... Midtlivskrise eller veddemål? Synes i utgangspunktet det er fett med folk som kjører sin egen stil, selv om gangstah-dollah-bling-bling-tullet har tatt over det som var hiphop kulturen. Endret 6. februar 2013 av Aiven 4 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Det jeg umiddelbart lurer på er om fyren har jevnaldrende venner som kler seg tilsvarende, om han har venner kun halvveis inn i puberteten, eller om han er den eneste i vennegjengen som kjører denne stilen... 4 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Av og til er det lite som skiller døll gæmlisbekledning og siste nytt innen gangster-chic. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg crazylazyboy Skrevet 7. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. februar 2013 Satt og spiste på McDonalds idag så kom en ansatt og spurte etter kvitteringa for å se om vi hadde bestillt sitte her eller takeaway. Jeg sa at jeg ikke hadde fått kvitering eller tilbud om å få den, spurte naturligvis ikke etter kviteringa heller fordi det pleier man ikke å trenge. Da var vi pent nødt til å forlate "resturangen" LOL 24 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Satt og spiste på McDonalds idag så kom en ansatt og spurte etter kvitteringa for å se om vi hadde bestillt sitte her eller takeaway. Jeg sa at jeg ikke hadde fått kvitering eller tilbud om å få den, spurte naturligvis ikke etter kviteringa heller fordi det pleier man ikke å trenge. Da var vi pent nødt til å forlate "resturangen" LOL Hadde du betalt for å sitte inne? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Satt og spiste på McDonalds idag så kom en ansatt og spurte etter kvitteringa for å se om vi hadde bestillt sitte her eller takeaway. Jeg sa at jeg ikke hadde fått kvitering eller tilbud om å få den, spurte naturligvis ikke etter kviteringa heller fordi det pleier man ikke å trenge. Da var vi pent nødt til å forlate "resturangen" LOL Kanskje like greit http://www.vg.no/mat-og-drikke/artikkel.php?artid=10107151 6 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hadde du betalt for å sitte inne? Ja, jeg sa "en jordbærmilkshake sitte her" den kosta 28kr, prisen på lista viste 26/28 så det er jeg 100% sikker på Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Ja, jeg sa "en jordbærmilkshake sitte her" den kosta 28kr, prisen på lista viste 26/28 så det er jeg 100% sikker på Da tror jeg at jeg hadde nekta å gå. Lenke til kommentar
Populært innlegg Alt-Ctrl Skrevet 7. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. februar 2013 God kundeservice å kaste ut gjestene sine pga 2kr. 24 Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Tror ikke at jeg noen gang har fått kvittering fra McDonalds, hverken fra bankterminalen eller kassa. 8 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Finner vel på noe pga slitsomme høylytte ungdommer. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 De legger gjerne kvitteringa på brettet, for å vite hvilket brett som skal ha den og den burgeren. Om du tar med mat ligger den gjerne i posen. Men ikke alltid. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Da tror jeg at jeg hadde nekta å gå. Jeg gikk uten diskusjon, var uansett i ferd med å gå, men ganske uhørt uansett Finner vel på noe pga slitsomme høylytte ungdommer. Det som bråka mest der var skrikene fra kassa til kjøkkenet om at en chicken mcdulladitt trengte å bli laget Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Satt og spiste på McDonalds idag så kom en ansatt og spurte etter kvitteringa for å se om vi hadde bestillt sitte her eller takeaway. Jeg sa at jeg ikke hadde fått kvitering eller tilbud om å få den, spurte naturligvis ikke etter kviteringa heller fordi det pleier man ikke å trenge. Da var vi pent nødt til å forlate "resturangen" Da jeg var fattig student gjorde vi det motsatte, spurte om det var greit at vi satt der, men betalte for å ta med, aldri noe problem. Er jo ikke de som tar prisforskjellen, men staten, så de dreit i det. Aldri noe spørsmål i etterkant heller... 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Jeg gikk uten diskusjon, var uansett i ferd med å gå, men ganske uhørt uansett Selvsagt er dette uhørt, jeg hadde nok bedt om å få snakke med daglig leder. Er ikke så mye vi kan gjøre her, får satse på for de sin skyld at det var en glipp og ikke rutine Endret 7. februar 2013 av Aiven Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Det har jo mye å si hvor mange som var der. Om stedet er fultl er det dårlig butikk å la kunder som ikke kjøper noe mer få sitte der, og dermed la kunder som ønsker å kjøpe noe ikke få gjøre det. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Alle som sitter å spiser maten kommer til å spise ferdig å gå. Veldig få som kjøper mer. Med slik idiot tankegang så skal alle bordene være tomme siden de ikke skal kjøpe mer. Kanskje det var lykketrolling som var på jobb 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Alle som sitter å spiser maten kommer til å spise ferdig å gå. Veldig få som kjøper mer. Med slik idiot tankegang så skal alle bordene være tomme siden de ikke skal kjøpe mer. Kanskje det var lykketrolling som var på jobb På populære restauranter er det vel nokså vanlig at personalet på ulikt vis begynner å hinte litt, dersom folk blir sittende igjen etter at de har spist. Det er jo mye tapt fortjeneste å ha bord som ikke spiser, dersom man i stedet kunne ha fått fyllt opp bordet med nye gjester. Dette blir jo noe helt annet, når han ikke er ferdig engang og blir kastet ut fordi han ikke har kvittering. Slik saken er beskrevet heller jeg mot at noen er litt pling i bollen, eller at en misforståelse eller -oppfatning gjorde at de ikke ønsket å ha han der. Endret 7. februar 2013 av Aiven Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Alle som sitter å spiser maten kommer til å spise ferdig å gå. Veldig få som kjøper mer. Med slik idiot tankegang så skal alle bordene være tomme siden de ikke skal kjøpe mer. Kanskje det var lykketrolling som var på jobb Jeg satt på burger king i tre timer en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå