Populært innlegg €uropa Skrevet 2. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Jeg forstår at du ikke synes at det var vittig. Det var heldig for kassemedarbeideren at det ikke var deg han traff i dag. Endret 2. februar 2013 av Zarac 24 Lenke til kommentar
Populært innlegg Espyy Skrevet 2. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 2. februar 2013 Er det noe som er verre en gretne, selvgode kunder, så må den være den fankens sjømaten vi selger. Først og fremst så har vi de forbanna krabbeskjellene som lukter død og fordervelse. Tar jeg i faenskapen så stinker det jo død og fordervelse av henda mine en stund framover også, siden forpakningen blir jo alltid gjennomsyra av den pokkers lukten. I dag ble jeg også ekstra glad i rekene vi selger. Først så var det en stor pakning med reker i løsvekt som skulle veies. Jeg tok hånda raskt ned på posen for å ta et godt tak i den, og trur du ikke det stikker no røde, tynne greier opp gjennom posen som jeg ikke ser? Det kunne like gjerne vært nåler. Den smerten. Helvete. Videre så opplevde vi også en haug med varer som var ødelagte, blant dem så var det no sånn helvetes reke-greier på boks med sånn reke-lake eller noe sånt. Jeg ba en medarbeider om å ta med de ødelagte varene til et sted vi vanligvis legger ødelagte varer, men han sa jeg skulle scanne dem inn på pc´en. Jeg syntes nå det var unødvendig, men ok, det var ingen andre kunder der akkurat da, så jeg kunne jo gjøre det da. Han holder opp posen med den forbanna rekedritten og jeg strekker hånda inn etter den. Posen er søkkvåt av rekelake, og hånda får virkelig gjennomgå. Siden jeg regnet med at det bare var snakk om et lite hull et eller annet sted, så drar jeg den til meg og bort til scanneren i kassa, og i løpet av den lille tiden så klarer den forbanna boksen å presse noen fine doser med rekelake på buksa mi. Den jævla lukten. JEG HATER REKER. 21 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Det minner meg om den gangen jeg fikk en kunde som la på en pakke med sursild i lake som hadde ødelagt etikett. Det rant utover hele kassebåndet og ned på gulvet. Stinket dritt resten av dagen og lukten hang igjen dagen etter også. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg srbz Skrevet 3. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) "Se hva kunden leverte inn fordi det var ødelagt!" sa jeg til en kollega i dag, og ga ham den i hendene. Han fomler litt med den, vrir og vender, og spør etterhvert hva det er. Jeg svarer bare med et stort glis, og plutselig skjønner han det. Han bråslipper den i bakken, og lager en slik grimase: Produktet han nettopp hadde fiklet på var en slik: Kunden spesifiserte riktignok at den ikke var brukt, de hadde bare gitt opp da det ikke dukket opp noe i displayet, men det trengte ikke min kollega å vite. Endret 3. februar 2013 av srbz 11 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Fikk de med batterier? Klassisk feil Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 "Se hva kunden leverte inn fordi det var ødelagt!" sa jeg til en kollega i dag, og ga ham den i hendene. Han fomler litt med den, vrir og vender, og spør etterhvert hva det er. Jeg svarer bare med et stort glis, og plutselig skjønner han det. Han bråslipper den i bakken, og lager en slik grimase: Produktet han nettopp hadde fiklet på var en slik: Kunden spesifiserte riktignok at den ikke var brukt, de hadde bare gitt opp da det ikke dukket opp noe i displayet, men det trengte ikke min kollega å vite. Vi er pliktige til å ta imot alt av elektriske varer som skal kastet. En gang fant vi en rosa dildo. Gutta på lageret, som pleier å gå igjennom alt som skal kjøres videre, tar den ut, pakker den inn og gir den til småvareansvarlige, som er ei jente, i julegave. Skulle likt å sett ansiktet hennes når hun pakket den ut foran resten av familien Hun kom tilbake med den etter jul og lageret gjenntok sukseen med å sende den i julegave til en annen butikk innenfor samme kjede. Fantastisk morro! 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Aiven Skrevet 3. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 3. februar 2013 Vi er pliktige til å ta imot alt av elektriske varer som skal kastet. En gang fant vi en rosa dildo. Gutta på lageret, som pleier å gå igjennom alt som skal kjøres videre, tar den ut, pakker den inn og gir den til småvareansvarlige, som er ei jente, i julegave. Skulle likt å sett ansiktet hennes når hun pakket den ut foran resten av familien Hun kom tilbake med den etter jul og lageret gjenntok sukseen med å sende den i julegave til en annen butikk innenfor samme kjede. Fantastisk morro! Dere ga en brukt dildo i julegave til en jente som jobber på lageret, som hun antakelig pakket opp foran familien? Lavmål. 43 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Dere ga en brukt dildo i julegave til en jente som jobber på lageret, som hun antakelig pakket opp foran familien? Lavmål. Indeed. Endret 3. februar 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 De kjenner sikkert hverandre godt nok til at det ikke var noe annet enn en barnslig og uskyldig spøk. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Håper de vaska den godt først da. Og la med lapp om at den var brukt. Jeg ser helt klart at det kan være god humor i å gi en dildo i gave for å skape en flau situasjon for personen. Men en brukt en? 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Det er sant. De skulle kjøpt en ny dildo. 3 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Dere ga en brukt dildo i julegave til en jente som jobber på lageret, som hun antakelig pakket opp foran familien? Lavmål. seksuell trakasering og mobbing på arbeidsplassen hvis man ikke kjenner vedkommende veldig godt. Endret 3. februar 2013 av Theo343 6 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Ingenting er rart. Det var bare morsomt at han antydet at jeg skulle legge en kyllingfilet mellom to hamburgerbrød og spise den slik. Det var en spøk, selvfølgelig. Så lenge du deler den først slik at den ikke blir så høy, så er det faktisk ganske fortreffelig. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 3. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 3. februar 2013 Dere ga en brukt dildo i julegave til en jente som jobber på lageret, som hun antakelig pakket opp foran familien? Lavmål. Indeed. 10 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hva skjer med at folk tror vi som jobber i spillbutikker har spilt alle spillene vi selger? og jeg som trodde dere hadde ps3, xbox 360, wii, wii U, ps vita, nintendo ds, nintendo 3ds og en gaming-pc klar hjemme for å prøve alle spilla 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Det er vel de samme som tror at de som jobber i platebutikker har hørt alt de har på lager, og tror de har "arrestert" dem på noe når det viser seg ikke å være tilfelle. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Samma greia å jobbe i film kiosk. "Har du sett denne? Hva med denne? Eller denne?". Jeg ser mye film, men det betyr ikke at jeg har sett all de 5000 titlene. Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 4. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 4. februar 2013 Så lenge du deler den først slik at den ikke blir så høy, så er det faktisk ganske fortreffelig. Dæven. Nå trodde jeg først at du hadde sitert det siste dildoinnlegget mitt. 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg Argoniel Skrevet 4. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Dere ga en brukt dildo i julegave til en jente som jobber på lageret, som hun antakelig pakket opp foran familien? Lavmål. Hun jobbet som småvareansvarlig, ikke på lager. De på lager sendte til henne. Hun er ei voksen dame med særs god humor og selvironi. Tok det med ett smil Hu ble så klart litt flau, men lo godt av det De kjenner sikkert hverandre godt nok til at det ikke var noe annet enn en barnslig og uskyldig spøk. Jepp, det var en fyr på 60-ish som fant på ideen, ingen kan si at man kan være barnslig lenge! Her kjenner alle hverandre supergodt og tåler en spøk Håper de vaska den godt først da. Og la med lapp om at den var brukt. Jeg ser helt klart at det kan være god humor i å gi en dildo i gave for å skape en flau situasjon for personen. Men en brukt en? Godt vasket Var også en lapp oppi som forklarte hvor den kom fra seksuell trakasering og mobbing på arbeidsplassen hvis man ikke kjenner vedkommende veldig godt. Anyways, vi synes det var morsom, dere ikke Lets leave it at that Endret 4. februar 2013 av Argoniel 16 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Samma greia å jobbe i film kiosk. "Har du sett denne? Hva med denne? Eller denne?". Jeg ser mye film, men det betyr ikke at jeg har sett all de 5000 titlene. Jeg slutta å ta i mot tips fra ansatte i sjapper som leier ut filmer etter at en fyr anbefalte meg og eksen (mens vi var på date-stadiet) en relativt brutal film med en relativt brutal voldtekt... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå