Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Se hva kunden leverte inn fordi det var ødelagt!" sa jeg til en kollega i dag, og ga ham den i hendene. Han fomler litt med den, vrir og vender, og spør etterhvert hva det er. Jeg svarer bare med et stort glis, og plutselig skjønner han det. Han bråslipper den i bakken, og lager en slik grimase:

c20e6050106e84ebaf624cf7eb1cac8e.png

Produktet han nettopp hadde fiklet på var en slik:

Thermometer_DP41.jpg

Kunden spesifiserte riktignok at den ikke var brukt, de hadde bare gitt opp da det ikke dukket opp noe i displayet, men det trengte ikke min kollega å vite.

:green:

Vi er pliktige til å ta imot alt av elektriske varer som skal kastet. En gang fant vi en rosa dildo. Gutta på lageret, som pleier å gå igjennom alt som skal kjøres videre, tar den ut, pakker den inn og gir den til småvareansvarlige, som er ei jente, i julegave. Skulle likt å sett ansiktet hennes når hun pakket den ut foran resten av familien :D Hun kom tilbake med den etter jul og lageret gjenntok sukseen med å sende den i julegave til en annen butikk innenfor samme kjede. Fantastisk morro! :D

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dere ga en brukt dildo i julegave til en jente som jobber på lageret, som hun antakelig pakket opp foran familien? Lavmål.

seksuell trakasering og mobbing på arbeidsplassen hvis man ikke kjenner vedkommende veldig godt. Endret av Theo343
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Samma greia å jobbe i film kiosk.

"Har du sett denne? Hva med denne? Eller denne?".

Jeg ser mye film, men det betyr ikke at jeg har sett all de 5000 titlene.

Jeg slutta å ta i mot tips fra ansatte i sjapper som leier ut filmer etter at en fyr anbefalte meg og eksen (mens vi var på date-stadiet) en relativt brutal film med en relativt brutal voldtekt...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...