Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For 70 kroner i måneden får du 1gb med data hos Telenor/Djuice. Om du da har et abbonement med 500mb/1gb inkludert har du litt å gå på. Selv slukte jeg 4-5gb i måneden når jeg hadde fri bruk. Litt forskjell når jeg bare har 500mb nå.

79,-, men ja, ikke mye som skal til for å for å få mer inkludert.

Lenke til kommentar

Telenor. Tror jeg en dag må sette meg inn i dette surret. Sier seg jo selv at med dagen smart telefoner så er man på internett nesten hele tiden

Telenor har en makspris på 399,- på datatrafikk i måneden og 10,- på kontantkort, så da blir "over 1000,-" ganske overdrevent.

Uansett anbefaler jeg deg sterkt å endre til et abonnement med inkludert datatrafikk, for 399,- er også alt for mye.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvordan en kunde som firmaet ditt tjener penger på kan irritere deg, men det er kanskje bare meg...

Handler vel om hvilken personlighet han har (selgeren). Og at mobilleverandør følger opp hvor mye du bruker, og ønsker og gi deg et bedre tilbud er et pluss det, altså. Man vil jo gjerne holde på kundene sine.

Lenke til kommentar

Telenor har en makspris på 399,- på datatrafikk i måneden og 10,- på kontantkort, så da blir "over 1000,-" ganske overdrevent.

Uansett anbefaler jeg deg sterkt å endre til et abonnement med inkludert datatrafikk, for 399,- er også alt for mye.

Dette er feil. Eller så har jeg blitt svindlet. Komplett M, men betalt 1100 noe på det værste

Lenke til kommentar

Hvis du har med binding koster abo i seg selv 449,- per mnd. Om du i tillegg makser datatrafikk er du oppe i 848,- på en mnd - og da er du gjerne også storforbruker av SMS og ringeminutter også?

For ikke å snakke om at denne maksgrensen kan være relativt ny.

Hvis du har Komplett M i dag og bruker mer enn det som er inkludert, bør du absolutt vurdere å gå over til Komplett L isteden. Koster 50 kr ekstra per mnd (kampanje), og du slipper å bryte evt. bindingstid når du "kjøper deg opp" til et dyrere abo (var ihvertfall slik da jeg selv solgte Telenor for noen år siden).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Telenor er fortsatt irriterende når de ikke har et abbonoment med få ringeminutter og sms, men mye data! Jeg bruker mye data, fort 3-4000 mb, men giddeer ikke oppgradere, greier jo ikke engang bruke opp ams eller ringing på komplett m!

Endret av Aniria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...