J. Verlander Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 På en måned? Hvilke operatører er det som har en slik hinsides høy makspris på datatrafikk? Har ikke peiling, men de får det det da til. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Du vet altså ikke hvilken mobiloperatør du har på telefonen din? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Du vet altså ikke hvilken mobiloperatør du har på telefonen din? Er klar over hvilken mobiloperatør jeg har på telefonen min. edit: var kanskje ikke rettet mot meg Endret 30. januar 2013 av b3ndik Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Telenor. Tror jeg en dag må sette meg inn i dette surret. Sier seg jo selv at med dagen smart telefoner så er man på internett nesten hele tiden Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 For 70 kroner i måneden får du 1gb med data hos Telenor/Djuice. Om du da har et abbonement med 500mb/1gb inkludert har du litt å gå på. Selv slukte jeg 4-5gb i måneden når jeg hadde fri bruk. Litt forskjell når jeg bare har 500mb nå. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 For 70 kroner i måneden får du 1gb med data hos Telenor/Djuice. Om du da har et abbonement med 500mb/1gb inkludert har du litt å gå på. Selv slukte jeg 4-5gb i måneden når jeg hadde fri bruk. Litt forskjell når jeg bare har 500mb nå. 79,-, men ja, ikke mye som skal til for å for å få mer inkludert. Lenke til kommentar
Populært innlegg 1BlueAnd1White Skrevet 30. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 30. januar 2013 Merker jeg blir irritert når jeg snakker med folk som får mobilfaktura på over 700 fordi de bruker mye internett og jeg kan tilby dem fri bruk av internett til 199,-. -"Nei takk, er fornøyd som det er i dag" *klikk* hvordan jeg leste den samtalen: -hei, jeg har et problem. -jeg kan løse det for deg -nei takk, jeg er fornøyd :lol: 13 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Telenor. Tror jeg en dag må sette meg inn i dette surret. Sier seg jo selv at med dagen smart telefoner så er man på internett nesten hele tiden Telenor har en makspris på 399,- på datatrafikk i måneden og 10,- på kontantkort, så da blir "over 1000,-" ganske overdrevent. Uansett anbefaler jeg deg sterkt å endre til et abonnement med inkludert datatrafikk, for 399,- er også alt for mye. 1 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Telenor har en makspris på 399,- på datatrafikk i måneden og 10,- på kontantkort, så da blir "over 1000,-" ganske overdrevent. Uansett anbefaler jeg deg sterkt å endre til et abonnement med inkludert datatrafikk, for 399,- er også alt for mye. Reknar med det koster litt for SMS/MMS/ringe og Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg forstår ikke hvordan en kunde som firmaet ditt tjener penger på kan irritere deg, men det er kanskje bare meg... Lenke til kommentar
kekelol Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg forstår ikke hvordan en kunde som firmaet ditt tjener penger på kan irritere deg, men det er kanskje bare meg... Handler vel om hvilken personlighet han har (selgeren). Og at mobilleverandør følger opp hvor mye du bruker, og ønsker og gi deg et bedre tilbud er et pluss det, altså. Man vil jo gjerne holde på kundene sine. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg forstår ikke hvordan en kunde som firmaet ditt tjener penger på kan irritere deg, men det er kanskje bare meg... Tjener ikke penger på han når han er hos en annen opperatør. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Telenor har en makspris på 399,- på datatrafikk i måneden og 10,- på kontantkort, så da blir "over 1000,-" ganske overdrevent. Uansett anbefaler jeg deg sterkt å endre til et abonnement med inkludert datatrafikk, for 399,- er også alt for mye. Dette er feil. Eller så har jeg blitt svindlet. Komplett M, men betalt 1100 noe på det værste Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Ikke på bare datatrafikk, nei. Om du ikke har kvartalfaktura eller noe sånt. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hvis du har med binding koster abo i seg selv 449,- per mnd. Om du i tillegg makser datatrafikk er du oppe i 848,- på en mnd - og da er du gjerne også storforbruker av SMS og ringeminutter også? For ikke å snakke om at denne maksgrensen kan være relativt ny. Hvis du har Komplett M i dag og bruker mer enn det som er inkludert, bør du absolutt vurdere å gå over til Komplett L isteden. Koster 50 kr ekstra per mnd (kampanje), og du slipper å bryte evt. bindingstid når du "kjøper deg opp" til et dyrere abo (var ihvertfall slik da jeg selv solgte Telenor for noen år siden). 2 Lenke til kommentar
kekelol Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Foreslår at TityBoy tar initiativet, og deretter tar kontakt med operatøren sin. Trenger ikke ta den diskusjonen her. Setter pris på om det blir satt en strek over dette nå. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Merker jeg blir irritert når jeg snakker med folk som får mobilfaktura på over 700 fordi de bruker mye internett og jeg kan tilby dem fri bruk av internett til 199,-. -"Nei takk, er fornøyd som det er i dag" *klikk* Telenor via telefonsalg? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Telenor via telefonsalg? Stemmer Lenke til kommentar
technicality Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Telenor via telefonsalg? Kundeservicen Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Telenor er fortsatt irriterende når de ikke har et abbonoment med få ringeminutter og sms, men mye data! Jeg bruker mye data, fort 3-4000 mb, men giddeer ikke oppgradere, greier jo ikke engang bruke opp ams eller ringing på komplett m! Endret 30. januar 2013 av Aniria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå