Isbilen Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) McDonalds' cheeseburger til ti kroner er Norges suverent mest solgte burger, og derfor tar "cheeseburger" smått om senn over betydningen til "hamburger" for mange. Selv om det er feil. Synes også som du sier at det er veldig behagelig at det er relativt fritt frem med bagasje. Mange jeg snakker med ser litt rart på meg når jeg sier at jeg heller tar tog mellom storbyene enn fly. Det er meget behagelig å bare kunne sette seg ned også så kan man være nesten framme i det man går av toget. Mistenker at den viktigste grunnen til at ikke høyhastighetsbane mellom Bergen og Oslo er på plass eller i hvert fall godt underveis allerede, er at det rett og slett vil knuse flytrafikken på distansen. Endret 27. januar 2013 av Isbilen 7 Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 McDonalds, Burger King med flere burde heller kalt det osteburger. Sykt om noen hadde sagt: "Få en osteburger med ost, takk". For det er jo i realiteten det de sier.... Men bare en digresjon. Burde det ikke egentlig hete beefburger og ikke hamburger? hamburger blir jo skinkeburger? Kanskje det har noe med at hamburger opprinnelig er et tysk ord..... 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg skulle ønske jeg kunne jobbet på McDonalds og dratt fram en tysker (fra Hamburg) en gang en person bestilte en hamburger. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sexylubb1 Skrevet 27. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 27. januar 2013 Skulle ønske jeg jobbet i en pølsekiosk og dratt fram pølsa mi når jenter skulle kjøpe pølse. 32 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skrujernet Skrevet 27. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 27. januar 2013 Tror ikke de forventer en sossiss når de kjøper pølse i en kiosk. 37 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 McDonalds, Burger King med flere burde heller kalt det osteburger. Sykt om noen hadde sagt: "Få en osteburger med ost, takk". For det er jo i realiteten det de sier.... Men bare en digresjon. Burde det ikke egentlig hete beefburger og ikke hamburger? hamburger blir jo skinkeburger? Kanskje det har noe med at hamburger opprinnelig er et tysk ord..... Det har å gjøre med at byen heter Hamburg. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Skulle ønske jeg jobbet i en pølsekiosk og dratt fram pølsa mi når jenter skulle kjøpe pølse. Kan jeg få to wiener i brød? 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Kan jeg få to wiener i brød? Jeg har ikke wiener. Men hva med vossakorv? Samme tykkelse som to wiener. (Vi er langt off topic, btw. Fy oss. Må slutte nå). 3 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg har ikke wiener. Men hva med vossakorv? Samme tykkelse som to wiener. (Vi er langt off topic, btw. Fy oss. Må slutte nå). Pass den grisemunnen din. (Skal stoppe ) Lenke til kommentar
Populært innlegg riroil Skrevet 27. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 27. januar 2013 Bestilte softis med løk og bernaise i Bergen en gang. Var ment som tull siden ekspiditrisen var litt pen, men hun blunket ikke en gang før hun sto der med softis med to runder med løk og rennende bernaise. Måtte jo spise da.... 33 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Bestilte softis med løk og bernaise i Bergen en gang. Var ment som tull siden ekspiditrisen var litt pen, men hun blunket ikke en gang før hun sto der med softis med to runder med løk og rennende bernaise. Måtte jo spise da.... Seriøst? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Bestilte softis med løk og bernaise i Bergen en gang. Var ment som tull siden ekspiditrisen var litt pen, men hun blunket ikke en gang før hun sto der med softis med to runder med løk og rennende bernaise. Måtte jo spise da.... Haha, fantastisk Hva er sjansene for at det blir årets slager på matfronten tror du? Endret 27. januar 2013 av Aiven Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Det er ofte man spør en kasserer om noe, og svaret kunne like gjerne ha vært " Vet a faen jeg, sitter i kassa jeg".... Heldigvis finnes det også dyktige personer bak kassa Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Bestilte softis med løk og bernaise i Bergen en gang. Var ment som tull siden ekspiditrisen var litt pen, men hun blunket ikke en gang før hun sto der med softis med to runder med løk og rennende bernaise. Måtte jo spise da.... Dette må jo være tull. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Dette må jo være tull. Nope, det er fakta. Er noen år siden nå da. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Om man nå skal dra den litt vel langt med pølseservering, så kan man jo gjøre seg klar for alle typer respons da. "Din pervo!". Ja, vi har pergo laminatgulv ja. "Din gris!". Ja, svin har vi på lageret. Bare vent litt. Osv. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jobbet på et lokalt gatekjøkken i et år. Min favoritt er denne: "Skal ha cheeseburger uten cheese, men med bacon"... YAY! har en litt lignende, men når jeg er kunde. Jeg sa før "cheeseburger uten noe på" (nå har jeg lært meg å si uten grønnsaker, eller cheeseburger plane) også svarer de med å spørre om jeg skal ha på ost -.- Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 McDonalds, Burger King med flere burde heller kalt det osteburger. Sykt om noen hadde sagt: "Få en osteburger med ost, takk". For det er jo i realiteten det de sier.... Men bare en digresjon. Burde det ikke egentlig hete beefburger og ikke hamburger? hamburger blir jo skinkeburger? Kanskje det har noe med at hamburger opprinnelig er et tysk ord..... "Jeg er en berlinerbolle" 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Jobbet på et lokalt gatekjøkken i et år. Min favoritt er denne: "Skal ha cheeseburger uten cheese, men med bacon"... YAY! Ikke at jeg handler så ofte på Burger King men forrige uke bestilte jeg noe der på et senter. De hadde 2 like menyer hvor nr-1 var med ost og nr-2 var uten ost. "jeg skal ha én nr-2 takk", "ok, skal du ha med eller uten ost?", "hvis jeg skulle hatt ost hadde jeg sagt nr-1" med et lite smil uten å være frekk. Endret 27. januar 2013 av Theo343 3 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Ikke at jeg handler så ofte på Burger King men forrige uke bestilte jeg noe der på et senter. De hadde 2 like menyer hvor nr-1 var med ost og nr-2 var uten ost. "jeg skal ha én nr-2 takk", "ok, skal du ha med eller uten ost?", "hvis jeg skulle hatt ost hadde jeg sagt nr-1" med et lite smil uten å være frekk. Høhø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå