Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Har ikke de fleste bensinstasjon-doer røde merkinger hvis doen er okkupert? Hvis ikke, burde folk ha en policy på å banke på hvis man ser at døren til toalettet er lukket. Jeg gjør alltid det etter at jeg åpnet en dør på et kjøpesenter i Sverige, og fant en gammel mann midt i tørkingen. Han hadde ikke låst.... Siden den gang banker jeg alltid på om jeg skal på et offentlig toalett og ser døren er lukket.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det er litt komisk hver gang en kunde, som forventer å bli behandlet med silkehansker, finner en småting å arrestere deg på etter nøye leting. Da begynner han/hun å lange ut om at "kunden har alltid rett" og "dere må tilby service til kundene deres" av for eksempel saker som at det er tomt for tørkepapir for hender på toalettene, uten at vi har fått anledning til å sjekke det enda

Kunden har jo rett hvis det faktisk er tomt for tørkepapir...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den italienske jenta jeg nevnte for et par sider siden sto og lagde middag da jeg tilfeldigvis kom inn på kjøkkenet i går, og hun spurte om jeg hadde lyst på mat og en øl. Så slapp jeg å kjøpe og lage min egen middag. Det var den andre gangen det har skjedd de to ukene hun har bodd her. Dette er absolutt et "kundeforhold" jeg kan vende meg til. Endelig et kvinnfolk som kjenner sin plass.

 

Selv om du ikke har opplevd det ennå, så kan det vel tenkes at det finnes genuint hyggelige mennesker her i verden? :)

Endret av Aiven
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Selv om du ikke har opplevd det ennå, så kan det vel tenkes at det finnes genuint hyggelige mennesker her i verden? :)

 

Jeg har så klart opplevd at det finnes hyggelige mennesker, men det er ikke så ofte at studenter uten jobb tar så råd til å spandere mat og øl på strak arm. Jeg vet ikke hvordan det fungerer med lån og stipend i Italia, men Norge er jo spesielt dyrt for utlendinger. Men jeg klager ikke, når jeg får tilbudet, takker jeg ja.

Lenke til kommentar

Jeg har så klart opplevd at det finnes hyggelige mennesker, men det er ikke så ofte at studenter uten jobb tar så råd til å spandere mat og øl på strak arm. Jeg vet ikke hvordan det fungerer med lån og stipend i Italia, men Norge er jo spesielt dyrt for utlendinger. Men jeg klager ikke, når jeg får tilbudet, takker jeg ja.

 

Så, flørter hun eller er hun bare hyggelig?

Lenke til kommentar

Har ikke de fleste bensinstasjon-doer røde merkinger hvis doen er okkupert? Hvis ikke, burde folk ha en policy på å banke på hvis man ser at døren til toalettet er lukket. Jeg gjør alltid det etter at jeg åpnet en dør på et kjøpesenter i Sverige, og fant en gammel mann midt i tørkingen. Han hadde ikke låst.... Siden den gang banker jeg alltid på om jeg skal på et offentlig toalett og ser døren er lukket.

Liten oppgave til deg: Dra til et kjøpesenter en travel formiddag (f.eks på en lørdag), sett deg ned på dassen, lås døren og vent i ti minutter mens du teller alle som drar i døren. Tallet blir garantert en eller høyere. ;)
Lenke til kommentar

Jeg skal driste meg til å snakke litt negativt om en konkurrent. Jeg har tatt fire flyturer mellom Oslo og Bergen med Norwegian de siste fire månedene. Tre av dem har vært forsinket. Fra nå av tar jeg bare toget på den strekningen. Visst tar det lenger tid, men til gjengjeld er reisen både billigere og mer behagelig og har erfaringsmessig vært i rute, slik at jeg slipper å legge nye planer i forhold til videre transport.

Lenke til kommentar

Jeg skal driste meg til å snakke litt negativt om en konkurrent. Jeg har tatt fire flyturer mellom Oslo og Bergen med Norwegian de siste fire månedene. Tre av dem har vært forsinket. Fra nå av tar jeg bare toget på den strekningen. Visst tar det lenger tid, men til gjengjeld er reisen både billigere og mer behagelig og har erfaringsmessig vært i rute, slik at jeg slipper å legge nye planer i forhold til videre transport.

Når jeg skal til vestlandet er det både billigere og ekstremt mye raskere med fly enn tog. Like kos er det dog ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...