Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag ga jeg en kunde 16500,- i kompensasjon på grunn av noe som hadde gått helt skeis med kjøpet hans. Er det soleklart høyeste beløpet jeg har måttet gi, og det var ikke en sak jeg trivdes veldig godt med å håndtere når jeg først snakket med kunde på telefon og så når han var i butikken.

 

Samtidig så ble kunden fornøyd, og jeg løste saken og det gikk ikke videre. Det er jeg fornøyd med..selv om sånne saker egentlig utmatter meg ganske så mye..

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Dette er jeg ikke enig i. Dersom man finner det så opprørende at et fremmed menneske tar kontakt med en, så finnes det hjelp å få for det. Det kan ikke være lett å leve slik.

Man skal høre mye rart. Slike utsagn fordi man ikke setter pris på å bli ringt opp når det passer dårlig av telefonselgere?
  • Liker 3
Lenke til kommentar

(...)

 

Jobbet en periode med reklamedistribusjon og kurset bud, bl.a. i disse merkene. Mener å huske at behandlingen ved gjentatte brudd er svært lite koselig. Anbefaler å klage skriftlig til Forbrukerrådet, særs fordi regelen for slik reklamelevering er enkel: Alle merker skal respekteres.

Lenke til kommentar

Ikke forbrukerrådet. Rett instans er her, Alternativ 3, da opprettes det en formell klage som de vil følge opp grundig. Gjør det konsekvent, og verden blir bedre :).

 

http://www.forbrukerombudet.no/2007/07/klager-tips-spoersmaal

 

Lyst til å fortelle litt om hva saken handlet om?

 

Egentlig ikke da det blir mest mellom oss og kunden :). Men vi hadde gjort en feil som i mine øyne var grov, og det måtte rettes opp i.

Lenke til kommentar

Liten historie fra dagen i dag:

 

Like før jeg skulle hjem i dag, kommer selvfølgelig "posedama" i kassen min. Skrekk og gru egentlig. Jeg scanner varene hennes og hun trenger 12 poser inkluderet ekstraposer(hun må alltid spørre om hun kan få kjøpe ekstraposer). Hun skal alltid ha kvittering, men akkurat i dag skjedde det ett eller annet med skriveren slik at jeg ikke fikk ut kvittering. Jeg prøvde febrilsk å ta ut kopi, uten at det nyttet. Så sier hun bare at hun stoler på meg og at hun ikke trenger kvittering. Deretter prøvde jeg å slå av og på skriveren og nå kom det ut 13!!!! kopier av kvitteringa. Hun sier likevel ikke hun trenger den så jeg kaster alle. Kunden etterpå ser på meg og sier med ett smil : "Jeg trenger bare en kvittering". Da måtte jeg bare smile med henne, fikk en hærlig avslutning på dagen, samt at kollegaen min kom og byttet meg 5 min før tiden og :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Var på butikken nå nettopp og traff ei jeg har jobbet med tidligere. Eldre dame som er pensjonert nå. Da vi jobbet sammen sa jeg til muttern (som også jobbet der) at jeg skulle giftet meg med henne om hun var yngre.

Fantastisk herlig dame, herlig humor, masse selvironi, herlig latter. Alltid positiv.

 

Har ikke sett henne på flere år nå men jammen har hun beholdt humøret, humoren og snerten i kommentarene. Fantastisk dame.

 

Måtte bare få delt det med noen :)

Endret av Alt-Ctrl
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Synes det er litt komisk hver gang en kunde, som forventer å bli behandlet med silkehansker, finner en småting å arrestere deg på etter nøye leting. Da begynner han/hun å lange ut om at "kunden har alltid rett" og "dere må tilby service til kundene deres" av for eksempel saker som at det er tomt for tørkepapir for hender på toalettene, uten at vi har fått anledning til å sjekke det enda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...