NgZ Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Og i Norge så selger vi jo selvfølgelig sofaer av hundehud eller grisehud for den saks skyld Lær av gris er det nest tøffeste læret som finnes, og egner seg dermed utmerket til møbler. 1 Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Jeg bare generelt hater å dra å handle i jula, alle er stresset max og ingen tar hensyn i det hele tatt. Glad jeg har tatt erfaring for hånd og gjorde ferdig julehandlinga for tre uker siden Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Det er du som drar det off topic, Lykketrolling. Rapporter dem, ignorer dem, gjør det du må, thenn move on. Du trenger ikke poste om det i denne tråden. On topic: Kunde på min jobb som forventer at jeg kommer kjørende når det passer dem, selv om losseplassen min på oppsatt rutetid var opptatt av feilparkerte biler (som jeg fikk bøtelagt etter at vi forsøkte å ringe eier uten å få kontakt samt kom tilbake senere samme dag for å sjekke om det var ledig). Ikke et takk engang når jeg faktisk tar turen innom. Jada! (Egentlig skal de bestille ekstrahenting - som altså koster penger). 4 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Nettopp kjøpt meg en streamer, hadde problemer med en av tjenestene på den så var i kontakt med kundeservice... Apparently ligger problemer hos ALLE utenom I tjenesten deres, først ISP, så selve streamer, modemet mitt, kablene, tv'en... Da jeg til slutt ga opp og takket for meg og la på og pakket ned streameren siden denne tjenesten var grunnen til innkjøpet mottar jeg en epost.... Hei vi opplever for tiden problemer med tjenesten.... Uhm... Die? Tror det blir en telefon til visa imorgen jeg Lenke til kommentar
Populært innlegg Alastor Skrevet 22. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 22. desember 2012 En side med fjas er fjernet fra tråden. Ser man noe man ikke liker, hold kjeft, rapporter, move right along. Kommentarer? PM! 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg Ms. Mango Skrevet 22. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 22. desember 2012 Var fullt kjør i kassene i store deler av mitt skift i dag hvor mange kunder hadde varer for flere tusenlapper. Et eldre ektepar handlet, pakker sammen og går. Jeg slår gjennom en 2-3 kunder til, og er ferdig med køen. Jeg blir værende i kassen og venter på neste lass, i det en kunde med en håndfull varer legger på båndet. I mellomtiden hadde dette eldre ekteparet funnet en bukett ved utgangen de skulle ha, og damen hadde stilt seg "i andre enden" av køen. Dette la ikke jeg merke til, og begynte å slå inn varene til en kunde med en håndfull varer som kom til min tomme kasse. Damen blir rasende og skriker ut det var hennes tur, og at jeg ikke bare kunne begynne på noen andre da. Hun stod nærmere bunnen av båndet enn rett foran meg, og jeg hadde ikke fått med meg at hun skulle ha noe mer. "Å ja, eh..." begynner jeg, og føler at jeg ikke kan ignorere den andre kundens varer og slå hennes bukett i mellom, da denne kunden tross alt kom i "rett ende" og jeg ikke hadde merket den eldre damen. "Det var jo MIN tur! Jeg var først!" I det jeg skal til å komme med en beklagelse jeg absolutt ikke virkelig mener, bryter mannen hennes inn. "Nei, men herregud! Du kan da ikke bare stå her nede og ikke gjøre deg tilkjenne! Hun kan da ikke vite at du står i kø når du ikke faktisk står i køen! Ærlig talt!" Små gleder i butikkhverdagen. 50 Lenke til kommentar
Folkehelse Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Har en del asiatiske kunder i butikken hvor jeg jobber, og de handler som regel bare én type vare, men i store mengder. Det hender ofte de kjøper opp mot 20 tuber kaviar hver. Dette hender gjerne på sommeren, siden de er på ferie. De er veldig hyggelige, spør meg om alt mulig, tar bilder av meg og spør om jeg kan sende all kaviaren de kjøper tilbake til Thailand, Japan osv osv. Må alltid dra kortet og trykke på terminalen for dem også, ettersom de ikke gjør det selv Synes det er ganske hyggelig å jobbe i butikk, de aller fleste kundene er tålmodige og hyggelige. Noen unntak er det såklart. Det som irriterer meg mest av alt er folk som alltid skal ha "en pose til" etter de har begynt å pakke. Skjønner såklart at det er lett å feilvurdere, men det skjer så ufattelig ofte! Så om du føler deg truffet, vær så snill å tenk deg om en ekstra gang! Nekter såklart aldri noen pose, men det koster faktisk butikken en del penger etterhvert. Endret 22. desember 2012 av Folkehelse 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Det koster mer for butikken å miste kunder. Som fast kunde forventer jeg service. Heldigvis tar butikkarbeidere lett til tårene når man klager på servicen og man har virkemidler som skriftlig klage til overordnede eller ydmyking foran kunder. Endret 23. desember 2012 av BadCat 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 23. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 23. desember 2012 32 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Har gjenbruksposer jeg. Synes flere burde brukt det så hadde vi sluppet denne diskusjonen om og om igjen. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Gjenbruksposer er miljøsynd. Bruker mer energi på å lage og rengjøre en tradisjonelle poser. Fy! Lenke til kommentar
Populært innlegg FrankBjarne Skrevet 23. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 23. desember 2012 Det koster mer for butikken å miste kunder. Som fast kunde forventer jeg service. Heldigvis tar butikkarbeidere lett til tårene når man klager på servicen og man har virkemidler som skriftlig klage til overordnede eller ydmyking foran kunder. Du bruker ydmyking foran kunder som et virkemiddel? Føler virkelig synd på deg da dette er det mest tragiske noen sinne. Kan banne en tier på at du er en av de kundene som alltid er bastant og alltid har småting å klage på. Står 10 sekunder i kø før du griner om at det ikke er nok folk i kassene, griner når en vare er registert feil i kassen og klager over at ditt og datt skulle vært annerledes. Du skulle bare vist hvor mye dritt vi snakker om kunder som deg på bakrommet. Det hjelper INGENTING å klage til daglig leder, etc. når du er en dritt kunde. Du skal bare vite en ting, alle kundene vi har innom butikken er like mye verdt. Vi skal gjøre alle fornøyde og da kan ikke du som fast kunde, som sikkert resten av kundene er, forvente noe bedre service enn resten. (Vet ikke om du var helt 100% seriøs i ditt innlegg, men slik er det ihvertfall generelt) Og om du slutter som kunde et sted fordi du må ut med 80 øre for en pose. Da vil vi ikke ha deg som kunde. Det morsomme er at de fleste kunder ikke reagerer om man slår inn 100 kroner for mye på en anen vare, men om det kommer en pose for mye med, DA er helvete løs. 35 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lolliken Skrevet 23. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 23. desember 2012 Det koster mer for butikken å miste kunder. Som fast kunde forventer jeg service. Heldigvis tar butikkarbeidere lett til tårene når man klager på servicen og man har virkemidler som skriftlig klage til overordnede eller ydmyking foran kunder. Jaha, så pisse på mennesker er akkurat som en hobby for deg. Får si som en kompis sa til en kunde som konstant klaget på alt: *Kastet en pose på kunden* "Værsågod, ta den jævla kronen du sparte og kjøp deg en personlighet" 28 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Har sikkert hundrevis av plastposer stappa div steder i hjemmet. Prøver å ta med og bruke opp igjen når jeg skal på butikken. Skjønner ikke helt vitsen med gjenbruksposer når vanlige poser ofte kan brukes mange ganger og tar mindre plass. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Gjenbruksposer er miljøsynd. Bruker mer energi på å lage og rengjøre en tradisjonelle poser. Fy! De er laget av gjenvunnet plast! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 De er laget av gjenvunnet plast! Det går fremdeles med mer energi til fremstilling på samme måte som det går mer energi til å lage et krus enn å lage noen tusen plastbeger. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 De tåler mer! Og jeg får dem gratis, i motsetning til plastposer på butikken. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Fler som synes det er litt utrolig at folk klarer å begynne hisse seg opp over kronestykker? Smil, du har hatt en god dag, om dette er ditt største problem! 1 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hvis dere går til første side av denne tråden, og begynner å lese, så finner dere veldig fort et titalls posediskusjoner... for de av dere som er spesielt interesserte Vi andre er lei diskusjonen for 24 ganger siden. Jaha, så pisse på mennesker er akkurat som en hobby for deg. Han er bare et troll. Don't feed it 5 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) De tåler mer! Og jeg får dem gratis, i motsetning til plastposer på butikken. Ok, det var to gode argumenter jeg ikke kan motsi. Bare du ikke innbiller deg at det er miljøvennlig så får du kose deg med dem. Endret 23. desember 2012 av BadCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå