Snurreleif Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg så for meg en kunde som setter seg over en pappeske og slipper en liten prupp. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 En klage skal de ihverfall få. Det burde du. Og når du klager ikke bare klag til sentralen, men også til fylkeskommunen der du bor. Det er faktisk de som sitter med all makten hva gjelder tildeling (og eventuelt i ytterste konsekvens) tilbaketrekking av løyver. Lenke til kommentar
Populært innlegg Sleggefett Skrevet 12. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 12. desember 2012 En liten historie fra en av dagene på jobb for noen måneder siden, fant ikke tråden før nå; Jobber på en tax-free butikk hvor jeg selger alkoholholdig drikke(aka sprit), og hadde en god tone med et eldre ektepar jeg hjalp. Jeg stod og viste en vodka tilsatt litt ginseg, og sa til dem med et smil om munnen at det sies at den russiske tsaren i sin tid brukte en lignende vodka som potensmiddel. Når mannen så momentant smeller til med "Jeg tar 2, så blir det vel noe på meg i ferien" klarte jeg ikke annet enn å le, noe også kona gjorde. Av og til er det nok med en kunde/et kundepar for at hele dagen skal bli litt lettere. 53 Lenke til kommentar
Populært innlegg crazylazyboy Skrevet 12. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 12. desember 2012 Jobber på Eurospar. Idag sto en kunde (eldre mann) å kikka på Kong Haakon konfekteskene så sa han: -Nei, Kong Haakon daua for mange år siden. Så gikk han videre. Var nokså random gjort 20 Lenke til kommentar
nosrotkah Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Jobber på Eurospar. Idag sto en kunde (eldre mann) å kikka på Kong Haakon konfekteskene så sa han: -Nei, Kong Haakon daua for mange år siden. Så gikk han videre. Var nokså random gjort Hvorfor har de ikke forandret navnet på konfektesken til kong Harald? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Hvorfor har de ikke forandret navnet på konfektesken til kong Harald? Fordi det er Kong Haakon-konfekt, ikke Kong Harald-konfekt. På samme måte som det ikke var Kong Olav-konfekt. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Motspørsmål: Hvorfor har vi ikke en kong Haakon konfekt, en kong Olav konfekt og en kong Harald konfekt? Og en kong Haakon Magnus når den tid kommer? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Motspørsmål: Hvorfor har vi ikke en kong Haakon konfekt, en kong Olav konfekt og en kong Harald konfekt? Og en kong Haakon Magnus når den tid kommer? Kong Haakon konfekten ble oppfunnet som en hyllest til Kong Haakon i 1905, da hadde ingen hørt om de andre kongene Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 De kunne jo ha fortsatt å lage konfekten som en hyllest til de nye kongene også? Det er lov å lage ny konfekt fra tid til annen. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Det var litt ekstra spessielt fordi det var først kongen på en stund etter vi hadde vært i Union med Sverige, derfor ble den laget akkurat i 1905 når det skjedde. http://www.freia.no/sjokolade/sjokolade-kong-haakon-product-detail/697?pid=1962&dynNav=pDBP1962 Men nå er vi litt off topic 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg ser bare ikke hvorfor vi ikke kunne fortsatt tradisjonen med neste konge osv. Men ja, dette er off-topic. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 De kunne jo ha fortsatt å lage konfekten som en hyllest til de nye kongene også? Det er lov å lage ny konfekt fra tid til annen. Du får foreslå det til Freia. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg stemmer ja til det forslaget slik at jeg får litt variasjon på julegavene mine....... Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Huff det er nok konfekt rundtom som det er. Lenke til kommentar
Populært innlegg Ronald Ulysses Swanson Skrevet 18. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. desember 2012 Kiwi har nå åpent en stund på søndager i forbindelse med julehandelen. Jobbet derfor på søndagen som var, og en fast kunde kommer inn. Er ikke så mye hu skal ha, bare en pose kaffe og en flaske med Asan Intimsåpe. Jeg sier at det var ikke så mye hu skulle ha i dag, så svarer hun med "Nei, kaffe og musevask burde holde på søndag". Elsker når kunder sier noe mer enn "ja" og "nei" 36 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sexylubb1 Skrevet 18. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. desember 2012 Artig med kassapersonell som gjør det og. 13 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 "Litt kaffe og musevask i dag, ser jeg?" når det er tyve folk i køen bak? Hm... nei takk. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kevlar Skrevet 18. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. desember 2012 Stjålet fra en venn på facebook: I dag på Lefdal kom det en dame og en mann innom som ville kjøpe en smarttelefon. De krevde å få kjøpe den mye billigere enn prisen på prislappen fordi de visstnok hadde sett den billig på Internett. Da jeg nektet dem rabatt ble de høylytte, ropte at vi svindlet folk og at jeg hadde dårlige holdning. De skjelte ut både meg og kollegene mine, og ble pottesure. Jeg smilte av situasjonen og fikk beskjed om å tørke av meg fliret. Hele historien er for lang til å gjenfortelle her, men det ble skikkelig amper stemning og det endte med at de skulle sende klage på meg og en til, og aldri handle av oss igjen. Good riddance. I seks uker har jeg hatt en telefon liggende ute på finn.no. Da jeg kom hjem fra jobb i dag ringte det endelig noen som ville ha den, og den ble akkurat hentet og betalt. Jeg kommer aldri til å glemme parets ansiktsuttrykk da jeg åpnet døren og de innså at de var hjemme hos den samme personen som de timer i forveien hadde skjelt ut. De dyttet pengene opp i ansiktet mitt, tok mobilen og gikk, - jeg ropte god jul etter dem og lukket døren. 61 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Stjålet fra en venn på facebook: Herregud så episk! Drømmesituasjon! 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 "Litt kaffe og musevask i dag, ser jeg?" når det er tyve folk i køen bak? Hm... nei takk. Når går det an å si noe annet som kassapersonell, enn akkurat det der da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå