Diskutant Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Oi! Hvordan fikk du tak i han? Helt innelåst, liksom? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Kommer akkuart ifra kassen. En av våre nye landsmenn kommer til kassen, hvorpå hans mobil visstnok ikke fungerer. Jeg: "Hva er den ødelagt med?" Kunde: "Det arr ekko i telefonen!!" Jeg: "Ok... Hvor pleier du ringe mest til?" Kunde: "Kongo!!" ..... 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg NgZ Skrevet 10. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. november 2012 To nye landsmenn i kassen, tydeligvis. En på hver side 32 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Selveid er veleid :0) 5 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Tror ikke politiet hadde blitt så imponert av det forsøket på flisespikking, Lykketrolling. Kundehistorie: Jeg har ringt Get 5 ganger i år, og hver gang fått kreditert en måneds internettregning. Det er tydeligvis noe de kaster på alle kunder som er misfornøyde nok til å ringe Min egen oppfatning også... de gjør tydeligvis alt for å slippe å oppdatere systemet sitt Hadde nesten et år med ustabilt nett fra Get her jeg bor pga. for lite kapasitet i nettet deres. Hver gang jeg klagde, fikk jeg kreditert en måned. Hadde jeg klagd en gang i måneden, hadde jeg hatt gratis internett det året. Men det gadd jeg ikke. Så etterhvert byttet jeg leverandør. Bedre med stabilt nett, enn ustabilt nesten gratis nett Endret 10. november 2012 av Bergendahl Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hm, synd Canal Digital ikke holder på sånn. Men nå er egentlig den fullstendig udugelige kundeservicen deres (seriøst, jeg har aldri vært borti noe så hjelpløst udugelig noen gang) stort sett det eneste jeg har å klage over.Heldigvis. For den gangen det blir problemer, er en ting sikkert - kundeservicen deres kan IKKE hjelpe deg. Eneste jeg har vært borti som fast standard når det gjelder kreditering, er å få kreditert samtalen il kndeservice hos mobiloperatører. 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Sånn er det vel hos de fleste operatører. Kundeservice holdes på et så lavt nivå som det er mulig å slippe unna med. Har samme erfaring med NGT - fint så lenge det funker, men lykke til med å få hjelp. Bare det å si opp abonnementet har bydd på problemer. Hver bidige gang. Endret 10. november 2012 av Isbilen Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Canal Digital (og kanskje flere nettleverandører?) outsourcer jo kundeservicen sin. Det er ingen hemmelighet at det stort sett er en jævlig dårlig idé, hvis kundeservice faktisk er målet. 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Det er jo noen firmaer som utmerker seg her, Canal Digital og NGT er jo to av verstingene over flere år, de spekulerer helt klart i dette. I det siste virker det som Netcom har bestemt seg for å gå samme vei, utrolig synd. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Kva er det CD og NGT spekulerar i? Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Er du Georg? Nei, jeg kjørte ham, var jeg så tvetydig? Endret 10. november 2012 av Gjest slettet-ld9eg7s96q Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Tar taxisjåfører taxi? o_O 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sexylubb1 Skrevet 10. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. november 2012 Drikker ølbryggere øl? 16 Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Taxisjåfører tar mer taxi enn gjennomsnittet i hvertfall. Kanskje individuelt det også, men alle her har eget kontonummer, og det er jo kjekt for tar man drosje blir det automatisk trekt hver måned med sentralavgiften. Og spesielt hvis man ikke har bil har man jo ganske mye ekstra kroner å rutte med. Hun ene sentralborddama tar drosje i hytt og gevær hele tiden, spesielt til jobb. Endret 10. november 2012 av Gjest slettet-ld9eg7s96q Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Oi! Hvordan fikk du tak i han? Helt innelåst, liksom? Ja. Jeg sto i garderoben da lyset forsvant og jeg rakk akkurat å gå ut derfra idet den ansatte smalt igjen døra og småløp ned trappene. Heldigvis skulle mora mi hente meg der den kvelden, så hun ringte politiet og fikk kontaktinformasjonen til eieren, som kom og låste meg ut. Han var veldig lei seg og ga meg to måneders gratis trening som plaster på såret. De ansatte lærte også, for i all tid etterpå ropte de inn i garderoben og spurte om det var noen der før de stengte. Lenke til kommentar
Populært innlegg Bruker-33331 Skrevet 10. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. november 2012 Drikker ølbryggere øl? Never get high on your own supply. 19 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Nei, jeg kjørte ham, var jeg så tvetydig? Ja. Da antar jeg at du kjører i Moss? Og du kjenner kanskje Marius Olsen som også kjørte drosje der før? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Kva er det CD og NGT spekulerar i? For CD sitt tilfelle ihvertfall: Få så billig kundeservice som mulig, uansett hvor lite og udugelig service som blir resultatet. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Ja. Da antar jeg at du kjører i Moss? Og du kjenner kanskje Marius Olsen som også kjørte drosje der før? Han kjørte for konkurrenten vår før han kom over til oss en kort stund før han igjen forsvant etter et halvt års tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå