Theo343 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Jeg vil nå si at det er mye "Junk food" som er vesentlig sunnere enn McD. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Ta videre matprat her https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=333 6 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Jeg vil nå si at det er mye "Junk food" som er vesentlig sunnere enn McD. Hamburgere, pizza, kebab osv er junk food. Dvs McD er junk food. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Som Zarac påpeker kan videre diskusjon om junk food etc. tas i kategorien for mat. Så foreslår jeg at vi kommer oss tilbake til topic, med nye historier, nå Mvh. r2d290 -Moderator 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gjest Harley Quinn Skrevet 4. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. november 2012 Rare, rare damen som presterte å putte hver eneste vare oppi fruktposene våres! Altså alt hun kjøpte! Og det var enn full handlevogn, og poser skulle hun ikke ha, for hun hadde jo de små........ 25 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jobber i platesjappe. Kommer en kunde som beveger øynene som Askeladden i Ivo Caprino-filmene; - Har du Flår-ída? (Flo-rida) Var bare væremåten og måten ha uttalte Flo-rida på som var lol. Prøvde hardt på å ikke le meg ihjel. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Heilage Skrevet 4. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. november 2012 Har ansatte i platebutikker lov til å nekte å selge drittmusikk av hensyn til almennhetens velvære? 15 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Har ansatte i platebutikker lov til å nekte å selge drittmusikk av hensyn til almennhetens velvære? This. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Antakelig ikke. Altså, det er vel ikke ulovlig, men ikke noe arbeidsgiveren vil sette pris på. Jeg var på Platekompaniet en gang for noen år siden og spurte etter den første plata av et band. Mens den ansatte søkte på PC-en sin glapp han seg og sa "det er den som er best," kjapt etterfulgt av "det kan jeg egentlig ikke si, beklager." 3 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) De har ikke lov å uttale seg om hvilke album de liker best? Det er subjekivt ja, men det vet jo kunden og. Må være den eneste arbeidsplassen hvor selgere ikke har lov til å snakke om det de selger. Endret 4. november 2012 av Nik0 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Nei, hvis jeg forsto ham riktig, så kan han ikke fortelle kunder hva han foretrekker. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Så om jeg går på en platebutikk og spør noen som jobber der etter anbefalinger har de ikke lov til å si noe? Det er jo ren idioti. Hvordan ville det vært om det samme fungerte på en skobutikk? Eller hos en bilforhandler? For den saks skyld er jeg ofte innom Gamestop da det er den eneste bra spillbutikken her, og jeg kjenner flere av de ansatte der. Har jeg ikke lov å småprate med dem om spill når de er på jobb? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Det er kanskje annerledes når dere er venner. Opplevelsen min var i én Platekompaniet-butikk. Om det er vanlig eller bare er praksisen der, vet jeg ikke. Det beste er vel å gå i en annen butikk og høre hvis du lurer. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Det er ikke praksis. Vi blir oppmuntret til å anbefale musikk, film og spill til kunder i sjappa mi. Vi spiller f.eks de cd'ene vi har lyst til å høre på, noe som implisitt blir en anbefaling. Men alt er subjektivt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hvem vet, kanskje typen på Platekompaniet bare mente at det første albumet ikke var det beste likevel, og angret på at han hadde påstått det. Men det er i så fall rart, for det første albumet er det overlegent beste etter min mening. Lenke til kommentar
Populært innlegg lur4d Skrevet 4. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. november 2012 Ang. køkultur: Jeg står i baren og venter på at jeg skal få kjøpe meg noe å drikke, så kommer det en kar å stiller seg rett framfor meg. Jeg prikker han på skuldra og spør han hvorfor han ikke kan stå i kø som alle andre og at jeg trossalt så han snike. Han nekter for å ha sneket, så jeg gjentar det siste jeg sa. BAM. Så skalla han meg rett ned. Digg altså... 11 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Tips: Aldri krangle med fulle folk. Som regel er det best å la dem slippe frem, så unngår du sånt tull. Er det ikke bedre å vente noen minutter i stedet for å risikere slåsskamp? 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Jobber på en bensinstasjon. En dag kom det inn en kjerring som krevde å bli behandlet med silkehansker, frekk i kjeften og ingen respekt for at jeg var ny i jobben i tilegg til å klage på alt. Endret 5. november 2012 av Mos Def 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Tips: Aldri krangle med fulle folk. Som regel er det best å la dem slippe frem, så unngår du sånt tull. Er det ikke bedre å vente noen minutter i stedet for å risikere slåsskamp? Ser poenget ditt. Personlig kan jeg godt ta en slosskamp med arrogante drittsekker som mener reglene ikke gjelder for dem. Om man alltid bøyer nakken, så oppfordrer man jo nærmest folk til å snike, tror det blir mer av det da. 7 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Joda, ser den. Men det kommer nok ann på situasjonen. Jeg er bare tre grader igjen til svart belte i karate, men bruker det selvsagt kun til forsvar. Om en fjott sniker i køen burde jeg ikke ha noe særlig problem med å få ham på andre tanker om jeg ville. Men om fjotten ser sterk ut og oppfører seg aggresivt lar jeg ham som regel gå. Den beste selvforsvarsteknikken er jo å unngå konfrontasjon i første omgang. Btw for å si det på denne måten begynte en fyr å krangle med meg av en eller annen grunn da jeg gikk hjem fra byen, og det var tydelig han var i humør til en kamp. Jeg sa rett ut at jeg ikke var i humør til det tullet hans, men da ble han bare enda mer ivrig etter å sloss. I stedet for å heve stemmen slo jeg like greit knyttneven så hardt jeg kunne i murveggen ved siden av meg, snudde meg rolig mot ham (med litt blod på hånden) og spurte om han fortsatt ville sloss. Det ville han ikke, for å si det sånn. Endret 5. november 2012 av Lykketrolling 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå