Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

Var innom en Narvesen i dag. Foran meg i køen stod en eldre herre på ca 60. ...

Det er da du går og finner Cupido til ham da vet du. Ta gjerne en Mentos etterpå.

Det jeg også tenkte på. Hvorfor ikke hjelpe til når du visste hva han ville ha, mens butikkpersonellet ikke skjønte? Det minner meg om en hendelse som skjedde med meg da jeg var på ICA i dag, en gammel dame skulle kjøpe snus til sønnen sin, faren din, mannen sin eller noe lignende, men damen i kassen visste ikke hva hun skulle lete etter. Kunden var også usikker, siden hun ikke skulle ha varen selv, så hun var ikke sikker på hvordan boksen så ut, eller hva hun skulle se etter. Jeg overhørte hun si "General" og "long" så da pekte jeg på den boksen hun skulle ha, hun fikk betalt, og jeg slapp å stå unødvendig lenge i kø.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan faktisk ikke huske sist jeg ladet min gamle nokia! Liker å ha en mobil som tåler å bli slengt i veggen.. :wee:

Klart den ikke trenger lading når den ligger i skuffen. :p

Fordelen med å ringe Dell med et enkelt spørsmål er at du får snakke med mange forskjellige folk i fra hele skandinavia. Tror jeg ble satt over 10 til 15 ganger uten at noen kunne svare... :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

I går når jeg jobbet på Coop så endte jeg opp med et par artige kunder.

Første kunde er ei gammel dame som måtte bruke en trille-handlekurv for å kunne komme seg bortover i butikken siden det tydeligvis gjorde så vondt å gå. Lurer på hvordan hun kom seg til butikken i det hele tatt. Møtte henne først når jeg gikk rundt i butikken og ryddet, og tilfeldigvis så kommer hun i det jeg overtar kassen mens den andre personen går for å løse et annet problem. Hun legger da på noen varer samtidig som hun spør meg om vi har en bestemt vare. Problemet her var at hun snakket veldig utydelig og jeg måtte be henne gjenta ordet flere ganger uten å forstå ordentlig hva hun mente. I tillegg til dette så kommer ei gjenganger i butikken innom med pantelappen sin. Hun kommer inn mot kassen "feil vei" og steller seg rett foran meg. Hun ignorerer da resten av køen og maser om at hun har bare den pantelappen. Jeg prøver å forklare henne at vi faktisk går etter noe som kalles et køsystem og at hun må stelle seg bakerst i køen. Dette resulterer i at hun begynner å klage på meg. Hun bare står der rett foran meg og sier ting som "du er en sånn nyansatt du" og "du er en sær ansatt". Jeg ignorer henne, og retter oppmerksomheten mot den gamle damen igjen og må spørre hele 2 ganger til før jeg forstår hva hun faktisk skal ha (jeg skal innrømme at jeg ikke er en verdensmester i å tyde det folk sier). Semulegryn! Det var det hun skulle ha. Siden jeg er eneste person i kassen, så ringer jeg på assisterende butikksjef og spør om han kan hente en pakke med semulegryn til meg. Når han omsider kommer med denne varen, så viser det seg at det ikke var riktig. Hun skulle ikke ha den stoooore kilopakken. Hun ville ha en mindre en. Det hadde vi ikke, og jeg kunne endelig fortsette som normalt.

Artige greier.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Hvorfor er det så vanskeligt å hente alle varene man skal kjøpe før man går i kassa? Jeg har BØTTEVIS av folk som legger ett par varer på disken min, deretter går ut og ser etter andre ting. Jeg aner ikke hvor lang tid det tar for den personen å hente det han skal ha så jeg vet ikke om jeg da tar neste kunde. For folk blir faktisk sure fordi jeg tar neste når de gikk og "reserverte" plassen sin med å legge noen varer der..

Legg gjerne varene på siden av disken min, der køen aldri er.. ><

• Liker 5
Lenke til kommentar

Hvorfor er det så vanskeligt å hente alle varene man skal kjøpe før man går i kassa? Jeg har BØTTEVIS av folk som legger ett par varer på disken min, deretter går ut og ser etter andre ting. Jeg aner ikke hvor lang tid det tar for den personen å hente det han skal ha så jeg vet ikke om jeg da tar neste kunde. For folk blir faktisk sure fordi jeg tar neste når de gikk og "reserverte" plassen sin med å legge noen varer der..

Legg gjerne varene på siden av disken min, der køen aldri er.. ><

De har tysk blod. Har sett de sauerkraut nekene holde på med samme opplegg i varmere strøk. Bare med håndklær og solsenger i stedet for mat.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Når jeg får kunder i kassa mi, så er det for å betale, ikke ett oppbevaringspunkt for varer. At det blir kø fordi du skal kikke på noe i nærheten av kassa synes jeg er grunn nok til å bli irritert (jeg lar det aldri gå utover kunden, klager her vettu ;) ) Legger jeg varene til siden sånn at jeg tar køen som er laget av deg så kommer som regel du og steller deg foran alle de fordi du "skulle bare hente noe".. Nei, kø er kø, har du gått ut så har du gått ut...

• Liker 5
Lenke til kommentar

Norway ain't got shit on eastern europe!!!!

Folk går faen meg rett frem og stiller seg foran deg i køen.Ser på meg selv som en høflig person men ikke faen om du bare nonchalant kan komme og begynne å legge tingene dine på båndet når jeg bøyer meg ned for å ta ut tingene fra handlekurven

Makan til oppførsel har jeg aldri opplevd.

Hat er ett sterkt ord men finnes ikke noe bedre for å beskrive den følelsen jeg har for de folka der... ARGH!!!

/rant

Nei vent... Enda en ting... Hva I helv... Er greia med å nistirre på hva jeg handler egentlig?!

Endret av technicality
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...