Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

Det er like fint som folk som leser skilt, men likevel føler de må spørre. "E dokke stengt no?" Nei, vi har bare hengt opp en svær lapp om det på døra. Bare på kødd. Hver dag er første april her hos oss.

Dette har jeg sikkert sagt, men here it goes:

Vi har manuell skyvedør. Den er lukket. Lysene er av. Klokken er 16:35. Kjerring ÅPNER den LUKKEDE døra, og spør "har dere stengt?". Ja, svarer jeg, vi har lukket og er på vei hjem for dagen. "Ja, men dere kan ikke være stengt. Klokken er jo ikke halv 5 ennå.

Dø.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag ble jeg nesten nektet å hente en pakke på posten, da min 5år gamle signatur på sertifikatet, var litt annerledes enn dagens... Snakker en litt større forbokstav og en litt annerledes slutt på etternavnet, resten er ganske likt.

Forstår det jo godt, dog første gang noen har stilt seg tvilende.

Antar jeg må skaffe meg et nytt sertifikat med oppdatert signatur :hmm:

Lenke til kommentar

I dag ble jeg nesten nektet å hente en pakke på posten, da min 5år gamle signatur på sertifikatet, var litt annerledes enn dagens... Snakker en litt større forbokstav og en litt annerledes slutt på etternavnet, resten er ganske likt.

Bra rutiner av posten at de faktisk ser på signaturen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bra rutiner av posten at de faktisk ser på signaturen :)

Jeg har hentet pc til en kamerat uten at de sjekka noe som helst. Jeg presenterte meg selv som han og fikk pcen. Da ble jeg en blanding av irritert og fornøyd. Var jo greit å slippe å stresse, men hva i alle dager, liksom? PC til 8000 uten at de sjekka noe?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Fikk en rekomandert pakke engang jeg, uten at de sjekket noe. De trengte ikke signaturen min engang.... Det var vel en pakke til et par tusen... Pc'en min derimot, som var bestilt i min fars navn pga det var hans adresse jeg bestillte til, den fikk jeg ikke hente ut engang. De sa bare at jeg ikke var han, sjekket ikke legitimasjon eller noe slikt.

Var en kunde idag som kom innom med en støvsuger. Kunden påstod at røret satt veldig hardt festet til stangen som var koblet på. (Håper dere skjønner hva jeg mener, er dårlig på og forklare...) Siden jeg satt og telte opp kassa så tok en anen ansatt seg av den kunden med og se på det. Han prøvde å løsne litt på den, og den løsnet med en gang. Kunden skjønte ikke det, og påstod fortsatt at det var vanskelige greier og at det måtte gå ann og bytte. Han som hjalp kunden sa at det var normalt, og at det skulle være slik. Den satt ikke godt engang.

Dette var en mannelig kunde som spurte om.

Lenke til kommentar

På lørdag var det fem minutter før stengetid, og da raser selvfølgelig et par inn og skal ha seg TV.

Og fem minutter OVER stengetid var det en som skulle ha noe andre greier.

:p

For å ikke snakke om dem som står og hamrer på døra en halvtime etter at vi har stengt, selv om de ser at gitteret er nede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...