nomore Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Fjernstyrte ofte maskinen til kunde i forbindelse med oppsett og feilsøking før. Regelmessig fikk eg høre K: Oi, er du inne og styrer alt på maskinen min nå? M: Ja, det er litt enklere når eg bare gjør det som trengs slik.. K: Men da kan jo eg bare stikke på do/til lunsj/røyke/gå hjem da, så kan du gjøre jobben min. He he he! M: Jah, he he he 2 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Er ikke det en litt artig kommentar, da? Såpass må dere tåle... 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg aklla Skrevet 1. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 1. september 2012 Fjernstyrte ofte maskinen til kunde i forbindelse med oppsett og feilsøking før. Regelmessig fikk eg høre K: Oi, er du inne og styrer alt på maskinen min nå? M: Ja, det er litt enklere når eg bare gjør det som trengs slik.. K: Men da kan jo eg bare stikke på do/til lunsj/røyke/gå hjem da, så kan du gjøre jobben min. He he he! M: Jah, he he he Jeg sendte de gjerne for å finne en kaffe seg en mens jeg fikset problemet deres via remote Ellers hadde jeg ett remote program som skulle kreve at brukeren godkjente at man gikk inn. Man fikk opp en boks på skjermen men noe slikt som "user XXX is atemting to remote" med en knapp for accept og en for decline. Hendte ett par ganger i uka at brukerens konsekvent trykte på decline gang på gang. Meg: trykk accept. Bruker: ok (trykker decline) Meg: det gikk vist ikke, kan du trykke på accept? Bruker: jepp (trykker på decline) 12 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Er ikke det en litt artig kommentar, da? Såpass må dere tåle... Det er ikke spørsmål om å tåle det, det er ett spørsmål om hvor mange ganger man skal høre den samme spøken. Og fortsatt tro at den er morsom. Samme som når varer ikke er ikke er merket med pris, eller strekkoden ikke fungerer, og kunden sier "Men da er den vel gratis da? Høhøhø...". Som om ikke den ansatte har hørt den før... Tusen ganger... 1 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg lurer virkelig på hva som foregår inne i hodet til de som kommer med den vitsen. Da jeg jobbet i butikk hadde jeg alltid lyst til å spørre dem om de ikke skjønte at jeg hadde hørt den flere ganger i uken.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Pakken skulle egentlig vært levert på døren. Jeg var våken og spilte ikke høy musikk og fulgte med. No such luck, eyh? Eller husker jeg feil, og dette var ikke den sendingen som skulle på døren? Som tidligere sagt; "forsøkt utlevert" er bare noe de skriver når de er for sene på jobb og vil tidlig hjem. Ikke tro at de faktisk prøver, med mindre du bor 10 meter fra veien og med egen busslomme som parkeringsplass. 3 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Manglende sosialkunnskaper.... Lenke til kommentar
Populært innlegg srbz Skrevet 1. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Det er ikke spørsmål om å tåle det, det er ett spørsmål om hvor mange ganger man skal høre den samme spøken. Og fortsatt tro at den er morsom. Samme som når varer ikke er ikke er merket med pris, eller strekkoden ikke fungerer, og kunden sier "Men da er den vel gratis da? Høhøhø...". Som om ikke den ansatte har hørt den før... Tusen ganger... Når jeg, som jobber på lageret, scanner strekkoder er det veldig ofte i forbindelse med at jeg skal utlevere varer til kunder. Skulle gjerne hatt mulighet til å identifisere disse kundene som synes slike kommentarer er hysteriske, og i tilfeller der strekkoder ikke lar seg lese ved vareutlevering parert med at "det betyr vel at vi ikke har varen din likevel da høhøhøhøhøhøh" Forøvrig en situasjon som fikk meg til å le greit i dag. Kunde skulle hente fryseboks hos en kollega av meg, men fant ut at han ikke hadde plass i bilen. Kunde finner ut at han skal heller komme tilbake senere på dagen. Senere på dagen kommer kunde tilbake, denne gang med egen henger. (unnskyld dårlig skriftlig svensk fra min side) Meg: "Dro du hjem for å hente henger" Kunde: "Ja, jag måtte låna en" Meg: "Men vi har jo henger til utlån her, du kunne lånt av oss" Kunde: "Men då måtte jag jo rest tillbaka med hängarn" Meg: "Du måtte jo uansett reise strekningen to ganger" Kunde tenker seg om en liten stund. Kunde: "Ja.... men jag är ju svensk!" Endret 1. september 2012 av srbz 66 Lenke til kommentar
Populært innlegg Diskutant Skrevet 2. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Kom på en kunde jeg hadde for en tid tilbake. En litt eldre kunde som akkurat hadde fått seg iPhone. Han kom inn til meg helt fortvilet, og sa at han hadde fått vann under skjermen sin. Hvordan kunne dette skje, var telefonen ødelagt, og huff og huff og dette var ikke bra. Syns nesten synd på stakkaren et øyeblikk. Dere skulle sett ansiktsuttrykket da jeg fortalte han at det bare var bakgrunnsbildet hans Endret 2. september 2012 av Diskutant 37 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Minner meg litt om en kunde som hadde fått seg ny PC og ringte oss for å laste ned en gratis lisens av et antivirusprogram vil tilbyr. Han var ikke så kyndig med en laptop uten mus, så han slet voldsomt med å få trykket på de tingene han måtte for å få lastet ned og aktivert denne, så jeg tilbød å veilede han litt. Først ble han forbanna og så helt på gråten, før han utbryter "Nei, nå må jeg slå av PC'en! Har hatt den på i 5 minutter uten beskyttelse. Dette er jo livsfarlig, nå er jeg sikkert angrepet av masse virus." Jeg prøvde å forklare han at det nok ikke var så ille, men han var fortsatt livredd. Til slutt fikk han heldigvis ordna det. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Kjell Jonevret (tidligere molde-trener, nåværende viking-trener) kom innom butikken der jeg jobber. Jeg ser at han vingler litt rundt i butikken før han spør: "Vart har ni målband nånstans?" Noe som var litt morsomt ettersom han står å regelrett ser på målebåndene. Jeg peker høflig der målebåndet er og sier:"Rett der.." Jonevret bare: "Aah visst fan!" Er litt morsomt når slike kjente personer også kan gjøre slike tabber 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sk!ppy Skrevet 2. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 2. september 2012 "Kjente" personer er også personer nøyaktig som deg og meg. Jeg jobbet på norges største fornøyelsepark i to sesonger, hvor vi hadde flust av a- og b-"kjendiser". Jeg klarer ikke huske navn og ansikt og alle får samme behandling av meg (Det er såpass at jeg kan ha snakket med deg dagen før på skolen, og jeg husker deg ikke med mindre jeg har noe grunn til det). Har fått mange "Vet du ikke hvem jeg er?" når de bryter reglene. "Nei. Uansett hvem du er gjelder reglene for deg og.". Elsker når folk blir fornærmet. Vet ikke om de faktisk er kjendiser eller ikke da. 18 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Insider info.. Har Tusenfryd noe epic på gang til neste sesong? Noen fete berg og dalbaner? Begynner å bli lei av TC og SM nå. Særlig etter å ha kjørt Balder på Liseberg! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 TF kjøper inne store attraksjoner i perioder har jeg erfart. Dvs det kommer noe nytt hvert år, men hvert fjerde år mener jeg å huske smeller de ordentlig til. Neste år ville jeg ikke hatt store forhåpninger. Det var vel snakk om å bygge om dragen (Det var vikingskip etc her før, filmfremvisning osv. Nå er det bare "konferanselokaler" og noe matservering der under private eventer). Jeg ville ikke satset på noe stort og fryktelig før om minst 2 år. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 "Kjente" personer er også personer nøyaktig som deg og meg. Var vel det som var poenget med hele innlegget mitt? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 TF kjøper inne store attraksjoner i perioder har jeg erfart. Dvs det kommer noe nytt hvert år, men hvert fjerde år mener jeg å huske smeller de ordentlig til. Neste år ville jeg ikke hatt store forhåpninger. Det var vel snakk om å bygge om dragen (Det var vikingskip etc her før, filmfremvisning osv. Nå er det bare "konferanselokaler" og noe matservering der under private eventer). Jeg ville ikke satset på noe stort og fryktelig før om minst 2 år. Håper på noe ala Loopen bare lengre, raskere og mindre ristende. Skikkelig oldschool stålbane, ikke med magnetlauncher osv som SpeedMonster, det blir ikke helt den samme feelingen som en vanlig stålbane. Sånn som Lisebergsbanan om du har tatt den. Bare med noen looper og korketrekker! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Spinspider er jo ellevill. Holder i massevis for meg det altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Spinsider er bare skummel Lenke til kommentar
privinius Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Spinspider er nok den jævligste karusellen jeg har kjørt, IKKE på den gode måten heller. Og det hjalp virkelig ikke at setet ved siden av var i "ustand" med en søplesekk knytt rundt. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Spinspider er nok den jævligste karusellen jeg har kjørt, IKKE på den gode måten heller. Og det hjalp virkelig ikke at setet ved siden av var i "ustand" med en søplesekk knytt rundt. Det er nok bare fordi akuratt den bøyla ikke er helt med den dagen, om det hadde vært noe som er galt hadde de sluttet å kjøre Det du burde bekymre deg for er om det er teknisk brann (dvs strømmen må kuttes). Da henger du bare der. Håper på noe ala Loopen bare lengre, raskere og mindre ristende. Skikkelig oldschool stålbane, ikke med magnetlauncher osv som SpeedMonster, det blir ikke helt den samme feelingen som en vanlig stålbane. Sånn som Lisebergsbanan om du har tatt den. Bare med noen looper og korketrekker! Det kan jeg love deg at det ikke er, er ikke plass til noe slikt, men den skal visst være heftig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå