Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

Faktisk den første hyggelige og "ydmyke", hvis jeg kan bruke det ordet, telefonselgeren jeg har snakket med. Flere av disse, please!?

Traff på en gateselger fra Norgesenergi eller hva det het for en stund siden, som spurte meg hvilket strømabonnement jeg hadde. Da jeg svarte hvilken strømleverandør jeg hadde, og hvilket abonnement jeg hadde (ikke Norgesenergi) begynte han å skryte av hvor bra akkurat det abonnementet jeg hadde var, og at da burde jeg absolutt beholde det fremfor å kjøpe det han tilbød meg... :blink:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ett generelt spørsmål til alle dere...jobbet som dørvakt for noen år siden og antar at de som er på besøk blir ansett som kunder ? hvorfor i h....e skal det være slik at folk er advokater og høyesteretts dommere når de blir for berusede og blir bedt om og forlate lokalet ?

Er noe jeg alltid har lurt på,greit en del var sikkert reelle jurister men må da være måte på...

ett av de uglemmelige gullkorn var en kar som hoia ut om hvordan det var barnemishandling at han ikke fikk tatt del i sin fars 60-årslag...uhm...

• Liker 4
Lenke til kommentar

Er det ikke sånn folk dør? Av at de ikke får puste på grunn av at det er x antall mannfolk som legger all sin vekt på personen?

Er ett ulovlig mageleie det der ja, videoen fulgte jo en artikkel, noen som vil starte en tråd om dette ? siden dette blir muligens off topic for denne tråden ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q
Faktisk den første hyggelige og "ydmyke", hvis jeg kan bruke det ordet, telefonselgeren jeg har snakket med. Flere av disse, please!?

Traff på en gateselger fra Norgesenergi eller hva det het for en stund siden, som spurte meg hvilket strømabonnement jeg hadde. Da jeg svarte hvilken strømleverandør jeg hadde, og hvilket abonnement jeg hadde (ikke Norgesenergi) begynte han å skryte av hvor bra akkurat det abonnementet jeg hadde var, og at da burde jeg absolutt beholde det fremfor å kjøpe det han tilbød meg... :blink:

Omvendt psykologi, ganske smart. Du reagerte jo sikkert på det noe de fleste også sikkert vil reagere på da det jo er ganske uvanlig kost fra en som ønsker å selge deg noe. Sikker en del folk som blir litt nysgjerrig og da er jo samtalen i gang

Lenke til kommentar

Fikk en hyggelig mail fra en kunde. :)

Hei

Dette var service som er meget sjelden vare.

Tusen takk.

Også en litt mindre hyggelig fra en kunden som hadde litt problemer med å forstå fakturaen vår

No har æ prøvd å betale denne dritten i snart ei uke.. men du har sendt mæ ei regning med en forpult iban kode.. Æ treng KID nr fan ikkje iban!!!!!!!!
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mener å huske mageleie ble forbudt i kjølvannet av denne eller en annen samtidig sak. Vi fikk opplæring i det samme mageleiet i forsvaret bare noen mnd tidligere.

Dette stemmer, hvis jeg husker helt riktig.

Men så kan man jo også unngå slike situasjoner ved å kontrollere inntaket sitt.

Eller ikke bruke rusmidler (alkohol) som gjør vedkommende til en drittsekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...