Populært innlegg OhEasy Skrevet 28. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Var på Tusenfryd her om dagen og skulle ta spinspider eller hva den heter da dette skjedde: Foran meg i køen står det ca 3-4 franskmenn i 15-16 års alderen. Plutselig blir jeg og søstra mi dytta til side av 3 venner av de franskmennene. Jeg blir forbanna, slenger ut handa og dytter de tilbake mens jeg skriker ut "WHAT THE FUCK, GO TO THE BACK OF THE FUCKING LINE"(banner veldig når jeg er forbanna) mens jeg satt opp mitt beste Bruce Willis sinna trynet. Etter noen få sekunder gikk de stille og rolig bakerst i køen mens folk som sto bak meg og min søster i køen fra før enten smilte bredt eller klappa. Aldri følt meg så sjef før haha. Noe av det verste jeg vet er folk som sniker i køen, og jeg nøler ikke med å gi uttrykk for det når det skjer. Beklager eventuelle skrivefeil bla bla bla. Endret 28. august 2012 av Brometheus 39 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Franskmenn som tar seg til rette? Nå har jeg hørt det også. Well done, well done 1 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Idag kom det en invandrerkar og skulle ha en stasjonær PC, bygget så billig som man kunne få den. Jeg finner fram alle de billigste komponentene vi kan bygge av, og ender opp med en totalpris på ~3500kr. K: "Da ska jaj ha rabatt" M: "Jeg kan nok ikke gi deg noen rabatt på dette. Dette er så billig vi klarer å lage maskinen, og da er det lite profitt på den" K: "Jaj pleiar allti få rabatt her. Jaj ska ha rabatt nå" M: "Jeg vet ikke hvem som pleier å gi deg rabatter, men det er jeg og 2 andre som står her om dagen, og ingen av oss har noen vane og gi rabatter." Stillhet mens kunde stirrer på noen av komponentene. M: "Om vi skulle gitt rabatt til alle som ville ha det ville vi fort gå ut av business." K: " DO SKAL IKKE PRATA TIL MEJ NÅR JAJ IKKE SPØR OM NOE! Do må passa monnen din. Do ska selga mej data, og jaj ska ha rabatt, og do ska ikke snakke når jaj ikke spør om noe!" M: "Ehhhh, du kan ikke forlange rabatt og bli sint når jeg ikke kan ..." K: "Hva ær navnet ditt?" M: "Jeg gir ikke ut navnet mitt til kunder uten videre, spesielt ikke når de snakker nedlatende til meg." Veldig fort snur kunden seg og går ut i fort tempo. Makan til stereotype. Jobber i en flisebutikk, måtte be en utav disse nyvinningene om å forlate lokalet før jeg mistet det lille av profesjonalitet jeg hadde igjen. 5 minutter til og jeg hadde blitt voldelig. Endret 28. august 2012 av Lolliken Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Franskmenn som tar seg til rette? Nå har jeg hørt det også. Well done, well done Theres a first time for everything. Endret 28. august 2012 av Brometheus Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Jobber i en flisebutikk, måtte be en utav disse nyvinningene om å forlate lokalet før jeg mistet det lille av profesjonalitet jeg hadde igjen. 5 minutter til og jeg hadde blitt voldelig. Det høres som en artig historie som er verdt å dele. 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Du jobber i Bergen, ikke sant? Hvor ligger bowlinghallen? Jeg er nyinnflyttet her og vil gi deg en historie eller to å poste på forumet. Nei, jeg bor rimelig langt unna Bergen. Da så. Jeg mener å huske at du har skrevet om striler, men i så fall var de vel bare turister der du jobber. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Så... hyggelige (?) vi er her i dag, da? Han mente selvfølgelig å fortelle om sine egne opplevelser om samme tema, ikke å endre historien din. Hans var bedre, btw. Traff jeg en nerve eller? Han skrev han var uenig i at det var snakk om hjernekapasitet ref. det jeg fortalte. Det kom klart og tydelig kommer frem at den fyren var totalt blottet for intelligens og logisk forståelse. Herregud. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Hehe, ja - herregud :-) Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Beklager i såfall. Jeg skal gi deg bedre behandling neste gang du skal transportere gods. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Har ikke noe med saken å gjøre jeg, men det var vel mer måten du fremsto på. Litt bitter kanskje? Folk gjør feil, men er ikke nødvendigvis "dum dum dum" allikevel. Smiiiiiil (og verden blir et bedre sted)! Sette punktum her? 4 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Har ikke noe med saken å gjøre jeg, men det var vel mer måten du fremsto på. Litt bitter kanskje? Folk gjør feil, men er ikke nødvendigvis "dum dum dum" allikevel. Smiiiiiil (og verden blir et bedre sted)! Sette punktum her? Aldri! Neida joda. Punktum er satt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Enda bedre, jeg setter strek. ___________________________________________________________ Sånn. 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Moderatormelding What he said! KristianModertor Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Minner om hva Kristian skrev. MVH KVTL Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Offtopic fjernet fra tråden. Minner om at moderering ikke skal kommenteres i tråden. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg vil også skrive en moderatormelding, men jeg tar heller en combobreaker: Tommel opp til Djuice! Jeg ble ringt opp av en telefonselger i stad. Som regel pleier jeg å si "Nei, takk" og legge på, men denne personen var så hyggelig at jeg ble værende på tråden litt. Han spurte meg om hva jeg brukte tlf til, hvilket abonnement jeg hadde osv (One Call, btw) og hva jeg betalte i mnd. Etter noen minutter med skravling og etter jeg hadde oppgitt hva jeg betaler i mnd sa han bare "Nei dessverre, da kan jeg ikke tilby deg noe billigere :p" hvorpå jeg svarte at det var nettopp derfor jeg valgte One Call. Billig, enkelt og akkurat det jeg trenger. Faktisk den første hyggelige og "ydmyke", hvis jeg kan bruke det ordet, telefonselgeren jeg har snakket med. Flere av disse, please!? 9 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg liker de hos Djuice. Jeg har Djuice-abbonement, og fikk vite at nye kunder fikk fri bruk av data ut året. Sendte de en melding på Facebook, og fikk også være med på den kampanjen. Flinke folk! 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Har utelukkende positive erfaringer med Djuice. Hadde ikke One Call vært så himla billige, hadde jeg nok vært kunde hos de. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Men har du like god dekning som et dyrt abonnement kanskje? Nei, regna ikke med det! 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå