osse-mon waits for alice Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Må bare gi to tomler opp til Elkjøp sin kundeservice. Fikk svar på mail innen 10 minutter, ringte meg opp senere og ga meg det svaret jeg ville ha. Hvem skulle trodd Har akkuratt hatt en tilsvarende god opplevelse i en elkjøp-butikk. Hva skjer??? 9 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Må bare gi to tomler opp til Elkjøp sin kundeservice. Fikk svar på mail innen 10 minutter, ringte meg opp senere og ga meg det svaret jeg ville ha. Hvem skulle trodd Har akkuratt hatt en tilsvarende god opplevelse i en elkjøp-butikk. Hva skjer??? Gode opplevelser i en Elkjøp butikk er fortsatt fraværende her, og med tanke på klientellet i min lokale Elkjøp butikk tviler jeg på at det noensinne blir en ok opplevelse Endret 23. august 2012 av Lolliken Lenke til kommentar
Populært innlegg Nevvis Skrevet 23. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 23. august 2012 Må bare gi to tomler opp til Elkjøp sin kundeservice. Fikk svar på mail innen 10 minutter, ringte meg opp senere og ga meg det svaret jeg ville ha. Hvem skulle trodd Har akkuratt hatt en tilsvarende god opplevelse i en elkjøp-butikk. Hva skjer??? Alastor hudfletter vel kundebehandlerne hver gang noen her inne kommer med en negativ historie, så var vel bare et spørsmål om tid. 27 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Elkjøp sin kundeservice har alltid vært utmerket når jeg har tatt i bruk den. Får alltid raskt svar av hyggelige kundebehandlere. Enten det er mail eller telefon. 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Haha, har spurt om jeg skal signere med mitt eget navn noen ganger, når jeg tenker etter De driver sikkert å snakker om han gjøken (meg) på pauserommet Jeg har begynt å signere med en vanlig OK-hake på sånne elektroniske maskiner. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg skriver ASS. Fordi det er initialene mine. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Sist jeg skulle signere for en pakke fra posten, var det en dame som hadde brukt kulepenn på den elektroniske signaturflaten. Frøkna bak disken slet litt med å få det vasket vekk. 7 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 En kollega på min jobb insisterer på å bruke kulepenn med skrivetuppen ute, i stedet for fingrene eller den medfølgende pekeren, på touchskjermene vi bruker. Hver eneste gang han bruker dem. Og han slår på skjermen med den i stedet for å trykke. Ja, han har fått bytta touchskjerm et par ganger... Den han ikke klarte knuse var full i blekk. Samme person er forøvrig en av de som alltid insisterer på at programvaren ikke fungerer som den skal. (Programvaren funker fint, sett bort i fra et par bugs som ikke er relevante til det han klager på). 5 Lenke til kommentar
thermos Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Har ei kollega på jobben også. Godt voksen dame, og hun er dum som ei fjøl. Vi bruker slike håndholdte terminaler. Jeg skulle bestille noen varer her en dag, så lånte jeg terminalen etter henne. Så hadde hun brukt kulepenn over hele skjermen! Går an å være uheldig i farten, men du oppdager det vel før hele skjermen blir blå? 4 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hva er egentlig poenget med signatur når selv dere på lageret tydeligvis ikke bryr dere om hvem som signerer med sitt eller andres navn? Det er vel ingen som tror at poenget med signatur er at de som jobber på lageret har så fryktelig lyst på signaturer i samlingen.. Tror nok saksbehandlere/jurister til dette firmaet er mer interessert i at ting blir registrert ordentlig 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 ]Det er vel ingen som tror at poenget med signatur er at de som jobber på lageret har så fryktelig lyst på signaturer i samlingen.. Tror nok saksbehandlere/jurister til dette firmaet er mer interessert i at ting blir registrert ordentlig Ja, men det blir jo ikke registrert ordentlig hvis hvem som helst kan signere? 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 På de fleste kortterminaler er det jo mulig å trykke en eller annen knapp for å ta det med signatur i stedet for PIN. Lurer på om jeg skal se hvor latterlige signaturer jeg klarer å lage før de ber meg gjøre det på nytt, litt som ZUG gjorde. Beklager på forhånd til alle som arbeider i butikk i Stavanger. 3 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Payex integret terminal historie Kunden drar kortet først med magnetstripen. Kommer frem at han må bruke chip i stede. Etter litt fomling klarer han endelig å sette kortet rett. Kortet er et blandet kort, dvs både Visa og bankort, så i displayed står det "Velg kort type" med firkant fremfor Visa og stjerne fremfor bankkort. Rett nedenfor displayet er nummer tastaturet, med firkant og stjerne på vær sin side av "0" tasten. Hva gjør kunde? Joda, står og presser den feite fingeren på "bankort" skriften på den lille grønne skjermen og kjefter fordi den forbanna terminalen ikke fungerer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 På de fleste kortterminaler er det jo mulig å trykke en eller annen knapp for å ta det med signatur i stedet for PIN. Lurer på om jeg skal se hvor latterlige signaturer jeg klarer å lage før de ber meg gjøre det på nytt, litt som ZUG gjorde. Beklager på forhånd til alle som arbeider i butikk i Stavanger. Jeg husker aldri hvordan signaturen min egentlig ser ut, så jeg pleier bare rable et par kruseduller og sette en strek der jeg har t-er i navnet mitt. Er jo ingen som bryr seg. Signerer ofte bare med forbokstaver og. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Payex integret terminal historie Kunden drar kortet først med magnetstripen. Kommer frem at han må bruke chip i stede. Etter litt fomling klarer han endelig å sette kortet rett. Kortet er et blandet kort, dvs både Visa og bankort, så i displayed står det "Velg kort type" med firkant fremfor Visa og stjerne fremfor bankkort. Rett nedenfor displayet er nummer tastaturet, med firkant og stjerne på vær sin side av "0" tasten. Hva gjør kunde? Joda, står og presser den feite fingeren på "bankort" skriften på den lille grønne skjermen og kjefter fordi den forbanna terminalen ikke fungerer. Det hender at noen er litt stresset, trøtt og kavete, og hvis kunden er vant til en annen type terminal må det være lov å gjøre feil uten at selgeren skal bli irritert av det. Men selvfølgelig, hvis kunden kjefter og skaper seg mot deg, så er det jo noe annet. 2 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Blir mer irritert av kundens oppførsel enn at han gjør feil. Har flere som har gjort den samme feilen, men han kisen står ut fordi han begynner umiddelbart å kjefte 1 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 *leker-moderator* nok signatur babbel nå! 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Moderatormelding What he said ^ 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Corey Skrevet 24. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 24. august 2012 Kommer rett i fra kassa for å fortelle denne! En kunde kommer inn å skal kjøpe en Rubiks-kube. Han legger kuben på disken, og spør om vi har en bruksanvisning for varen. Jeg forklarer at den fungerer veldig enkelt "du vrir på den til du får like farger på alle sidene". Kunden blir irritert, legger fra seg varen og går For di uinnvidde: 27 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Rubiks kube er noe som læres, ikke en iq-test. Det fins faktisk bruksanvisninger til den, så det var vel ikke så merkelig 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå