Loko Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Feil... lefdal har nå røde skjorter med innslag av svart i seg... vertfall i alle andre områder enn trondheim tydeligvis Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Sorry, det innlegget var så flau feil på at jeg valgte å redigere det bort ^^. Lenke til kommentar
Populært innlegg technicality Skrevet 15. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. august 2012 Ser at en del av skrevet om sine erfaringer som kunde, vil jeg gjerne dele min erfaring og Altså var en gang for par år siden at jeg var på utkikk etter ny laptop, selvom jeg ikke er en eplefan, tenkte jeg at får vel ta meg en kikk likevel,vet jo aldri right ? FEIL! Tusler da inn i byens mac butikk, og kikker litt rundt, kommer en middelaldrende kar bort og gir meg "gått deg vil ?" blikket sitt, men jeg ignorerer og spørr litt om mac og forteller hva jeg var på utkikk etter. husker ikke hva eksakt han viste meg,men jeg kunne visst ikke få lov til å høre om noe specs...det kan jeg finne på nettet selv mente han (uhm wtf ?) så spørr jeg om den er å finne i 17" jeg har aldri blitt så forbannet på en selger som jeg ble av denne karen, Han sto der og lo av at jeg i det hele tatt kunne spørre noe slikt...og som om det ikke holdt er han frekk nok til å spy ut "tror nok det blir litt for dyrt for en som deg" Tok en god del viljestyrke og gå derifra uten å ødelegge noe ja... Beklager mac-folk men hvis det er kundebehandlingen man kan forvente i en eplebutikk tror jeg nok jeg klarer meg fint med alt annet 19 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Eplehuset o.l. er ikke Appleshop. Har ingenting med Apple å gjøre utover at de selger produktene deres, slik det også gjøres hos Humac, Expert, Lefdal og mange fler . De eneste Appleansatte i butikk finner du der hvor de har Apple Shop-in-Shop, feks i de største Elkjøpene. Poenget mitt er uansett at å dømme haugevis av butikker fra andre kjeder på bakgrunn av en idiot ikke akkurat er særlig smart å gjøre . Endret 15. august 2012 av Alastor 7 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Eplehuset er ikke Appleshop. Har ingenting med Apple å gjøre utover at de selger produktene deres, slik det også gjøres hos Humac, Expert, Lefdal og mange fler . De eneste Appleansatte i butikk finner du der hvor de har Apple Shop-in-Shop, feks i de største Elkjøpene. Poenget mitt er uansett at å dømme haugevis av butikker fra andre kjeder på bakgrunn av en idiot ikke akkurat er særlig smart å gjøre . Nå var det faktisk ingen av butikkene du nevner Alastor... men dømmer ingen jeg, får jeg nok kronasjer i overskudd så kan jeg sikkert kjøpe meg en iphone,air,pod og pad jeg Var bare en kommentar, mer tilsiktet om og få høre om andre hadde lignende opplevelser enn å dømme alle epler for den råtne marken Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Sorry, bare en veldig vanlig misforståelse folk gjør..å kalle Eplehuset og lignende for "Apple Shop" . Men ja, over til kundeerfaringer som du sier . 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Sorry, bare en veldig vanlig misforståelse folk gjør..å kalle Eplehuset og lignende for "Apple Shop" . Men ja, over til kundeerfaringer som du sier . Ikke noe å beklage seg for,ordla meg sikkert vanskelig jeg og. Kunde erfaringer hmmm ok Jobbet noen år tilbake som dørvakt... liten brisen knert som gir legget sitt... uhm...kvinnelig eier... da jeg ser på han undrende hadde han bare "hva?" å komme med... må innrømme at jeg måtte smile litt mens jeg viste han bort. Han skal ha credit for forsøket iallefall 3 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Eplehuset o.l. er ikke Appleshop. Har ingenting med Apple å gjøre utover at de selger produktene deres, slik det også gjøres hos Humac, Expert, Lefdal og mange fler . De eneste Appleansatte i butikk finner du der hvor de har Apple Shop-in-Shop, feks i de største Elkjøpene. Poenget mitt er uansett at å dømme haugevis av butikker fra andre kjeder på bakgrunn av en idiot ikke akkurat er særlig smart å gjøre . Apropos det; hva er greia med at Apple har flytta inn på Lefdal Alnabru? Er jo samme bord etc. Er det bare en salgsplan for å samle alle Apple-produkter, eller er Apple inne i bildet? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Eplehuset er ikke Appleshop. Har ingenting med Apple å gjøre utover at de selger produktene deres, slik det også gjøres hos Humac, Expert, Lefdal og mange fler . De eneste Appleansatte i butikk finner du der hvor de har Apple Shop-in-Shop, feks i de største Elkjøpene. Poenget mitt er uansett at å dømme haugevis av butikker fra andre kjeder på bakgrunn av en idiot ikke akkurat er særlig smart å gjøre . Nå var det faktisk ingen av butikkene du nevner Alastor... men dømmer ingen jeg, får jeg nok kronasjer i overskudd så kan jeg sikkert kjøpe meg en iphone,air,pod og pad jeg Var bare en kommentar, mer tilsiktet om og få høre om andre hadde lignende opplevelser enn å dømme alle epler for den råtne marken Høres mistenkelig ut som Page One i Tønsberg. Selgeren der er uforskammelig. Kom egentlig innom tråden for å ytre min fortvilelse over middelaldrende damer som handler fast-food i kiosken jeg jobber i i sommer. De skal på død og liv nevne at de spiser slik mat så sjelden og de er frekke, nedlatende og utakknemmelige ovenfor meg. Snekkere og rørleggere har 100 ganger bedre manérer og smiler og sier takk når de får servert mat som seg hør og bør. Jeg vet ikke om det er kvinnenes største nederlag å måtte handle middagen sin i en kiosk, men det er totalt unødvendig å la dette gå utover meg som serverer dem. 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Får du bare dritt, altså? Hø-hø-hø Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Høres mistenkelig ut som Page One i Tønsberg. Selgeren der er uforskammelig. Vært der én gang og fikk ikke noe dårlig inntrykk av den butikken, annet en at den ser veldig shabby ut på utsiden. Skulle dog bare ha et laptop-sleeve, så det var ikke den mest kompliserte handelen i verden. Endret 16. august 2012 av Hanske Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Høres mistenkelig ut som Page One i Tønsberg. Selgeren der er uforskammelig. Vært der én gang og fikk ikke noe dårlig inntrykk av den butikken, annet en at den ser veldig shappy ut på utsiden. Skulle dog bare ha et laptop-sleeve, så det var ikke den mest kompliserte handelen i verden. Flere kunder vi har som kommer fra Page One ja.. Kjøper som regel apple her istede. I Tønsberg trur jeg folk bruker Page One dersom ingen av de andre butikkene har det apple-produktet de skal ha inne Siste løsning ^^ Lenke til kommentar
Populært innlegg Bruker-280022 Skrevet 16. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Det er mange forskjellige typer kunder som dukker opp her på IT-avdelingen for å få hjelp med sine små og "store" problemer. Jeg: Hei, hva kan jeg helpe deg med? Kunde: Du har ødelagt PC-en min! *Skriker i telefonen!* Jeg: Hva? Nå forstår jeg ikke helt? Kunde: Du var innom her tidligere i dag og skulle "fikse" PC-en min. PC-en vil ikke starte, svart skjerm! Jeg: Har du sjekket at alle kabler er der de skal være, og at ingen av kablene sitter løst? Kunde: Ja, du har ødelagt PC-en min! *Skikkelig forbannet!* Så jeg tok turen opp tre etasjer for å sjekke ut av hva som egentlig var problemet. Det viste seg at kunden ikke hadde trykt PÅ/AV-knappen til PC-en. Endret 16. august 2012 av Hafti 22 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg skulle ønske Bring var mer som DHL. Ringte dem for 20 minutter siden, og det var visst helt umulig å få noe mer presist leverengstidsestimat enn "innen klokka 16". At jeg da er låst innendørs i 6,5 timer spiller ingen rolle, og nei, du kan ikke få telefonnummeret til sjåføren så du kan ringe og høre med ham. Dama var forresten ikke spesielt hyggelig i telefonen, og svarte på spørsmålene mine som om jeg var en løk. Ja, jeg vet godt at det postnummeret tilhører stedet pakken er kjørt ut fra, men spørsmålet mitt var hvor stort det området bilen derfra dekker. Drittselskap. 4 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Jeg skulle ønske Bring var mer som DHL. Ringte dem for 20 minutter siden, og det var visst helt umulig å få noe mer presist leverengstidsestimat enn "innen klokka 16". At jeg da er låst innendørs i 6,5 timer spiller ingen rolle, og nei, du kan ikke få telefonnummeret til sjåføren så du kan ringe og høre med ham. Dama var forresten ikke spesielt hyggelig i telefonen, og svarte på spørsmålene mine som om jeg var en løk. Ja, jeg vet godt at det postnummeret tilhører stedet pakken er kjørt ut fra, men spørsmålet mitt var hvor stort det området bilen derfra dekker. Drittselskap. Og transportbransjen elsker kunder som deg, som gjerne skal ha leveringstidpunktet på sekundet. Tenker ikke over at sjåføren har en rute å forholde seg til og at det kan skje uforesette ting. For hvis de da hadde sagt et tidspunkt, men så hadde det skjedd noe som gjorde at han ble forsinket, hva hadde skjedd da? Jo da hadde du skrevet en lik tråd om hvor upålitelige de er. I bunn og grunn er jeg dog enig. Bring er et drittselskap. Endret 16. august 2012 av Psykake 2 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg skulle ønske Bring var mer som DHL. Ringte dem for 20 minutter siden, og det var visst helt umulig å få noe mer presist leverengstidsestimat enn "innen klokka 16". At jeg da er låst innendørs i 6,5 timer spiller ingen rolle, og nei, du kan ikke få telefonnummeret til sjåføren så du kan ringe og høre med ham. Dama var forresten ikke spesielt hyggelig i telefonen, og svarte på spørsmålene mine som om jeg var en løk. Ja, jeg vet godt at det postnummeret tilhører stedet pakken er kjørt ut fra, men spørsmålet mitt var hvor stort det området bilen derfra dekker. Drittselskap. Både DHL og UPS ringer på forhånd og avtaler levering. De gangene Posten/Bring skal ha "levert" på døra mi er pakka endt opp på nærmeste postkontor uten verken telefon eller noen som ringte på. 4 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Og transportbransjen elsker kunder som deg, som gjerne skal ha leveringstidpunktet på sekundet. Tenker ikke over at sjåføren har en rute å forholde seg til og at det kan skje uforesette ting. Hvorfor i pokker kan de ikke da fortelle meg hvor jeg ligger på den ruta? Er jeg blant de første? De siste? På midten? Det må gå an å levere noe litt mer presist enn det Bring gjør, som DHL får til. Jeg synes det er langt mer urimelig å kreve at jeg skal være hjemme en hel dag enn det er at jeg krever å få vite noe litt mer presist enn "innen 6 og en halv time". Hadde de sagt mellom 11 og 13 eller noe sånt, ville jeg ikke klaget et sekund. De skriver også i sporingen sin "NB! Avvik kan forekomme", og det kunne de sagt om tidspunkter også. For hvis de da hadde sagt et tidspunkt, men så hadde det skjedd noe som gjorde at han ble forsinket, hva hadde skjedd da? Jo da hadde du skrevet en lik tråd om hvor upålitelige de er. Jo, men det spiller da ingen rolle for Bring, det. Tviler på at de tenker "å nei, vi kan ikke gi noen tidspunkter, for da kommer en fyr som heter Hanske til å klage på oss på diskusjon.no". Hvorfor klarer DHL det en million ganger bedre enn Bring, da? Både DHL og UPS ringer på forhånd og avtaler levering. De gangene Posten/Bring skal ha "levert" på døra mi er pakka endt opp på nærmeste postkontor uten verken telefon eller noen som ringte på. Nemlig. Får pakker med DHL 2-3 ganger i måneden, og av og til også med UPS, og det er langt bedre enn Bring. Vanligvis styrer jeg unna selskaper som leverer med dem. Lenke til kommentar
Populært innlegg Lyspaere Skrevet 16. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 16. august 2012 Jobbet i går og hadde en eldre herremann innom som hadde fått ett heeeeelt feil abonnement for mobilt bredbånd for ham. Han hadde bare behov for ett billig abonnement, mens han var bundet opp til ett av de dyreste. Normalt er dyrt lite å gjøre med slike saker, da han har bundet seg opp i 12 måneder, men jeg ringte leverandør og fikset det. Kunde ble så glad at jeg så tårer i øynene hans. En god dag på jobben! 25 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Posten og Bring har litt å lære av UPS og DHL ja. Med UPS har jeg pleid å få en telefon opptil 6 timer, hvor sjåføren sier at han planlegger å levere eks. kl 16. Da vet jeg dette, og er hjemme til da. Og DHL sin logistikk må være verdens beste. Bestilte en stor pakke fra Kina. Gikk innom Tyskland til Norge på to dager. Tredje dagen var den på døren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå