Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eplehuset o.l. er ikke Appleshop. Har ingenting med Apple å gjøre utover at de selger produktene deres, slik det også gjøres hos Humac, Expert, Lefdal og mange fler :).

De eneste Appleansatte i butikk finner du der hvor de har Apple Shop-in-Shop, feks i de største Elkjøpene.

Poenget mitt er uansett at å dømme haugevis av butikker fra andre kjeder på bakgrunn av en idiot ikke akkurat er særlig smart å gjøre :).

Endret av Alastor
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Eplehuset er ikke Appleshop. Har ingenting med Apple å gjøre utover at de selger produktene deres, slik det også gjøres hos Humac, Expert, Lefdal og mange fler :).

De eneste Appleansatte i butikk finner du der hvor de har Apple Shop-in-Shop, feks i de største Elkjøpene.

Poenget mitt er uansett at å dømme haugevis av butikker fra andre kjeder på bakgrunn av en idiot ikke akkurat er særlig smart å gjøre :).

Nå var det faktisk ingen av butikkene du nevner Alastor... men dømmer ingen jeg, får jeg nok kronasjer i overskudd så kan jeg sikkert kjøpe meg en iphone,air,pod og pad jeg :)

Var bare en kommentar, mer tilsiktet om og få høre om andre hadde lignende opplevelser enn å dømme alle epler for den råtne marken

Lenke til kommentar

Sorry, bare en veldig vanlig misforståelse folk gjør..å kalle Eplehuset og lignende for "Apple Shop" :).

Men ja, over til kundeerfaringer som du sier :).

Ikke noe å beklage seg for,ordla meg sikkert vanskelig jeg og.

Kunde erfaringer hmmm ok

Jobbet noen år tilbake som dørvakt... liten brisen knert som gir legget sitt... uhm...kvinnelig eier... da jeg ser på han undrende hadde han bare "hva?" å komme med... må innrømme at jeg måtte smile litt mens jeg viste han bort. Han skal ha credit for forsøket iallefall :grin:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Eplehuset o.l. er ikke Appleshop. Har ingenting med Apple å gjøre utover at de selger produktene deres, slik det også gjøres hos Humac, Expert, Lefdal og mange fler :).

Apropos det; hva er greia med at Apple har flytta inn på Lefdal Alnabru? Er jo samme bord etc. Er det bare en salgsplan for å samle alle Apple-produkter, eller er Apple inne i bildet?

Lenke til kommentar

Eplehuset er ikke Appleshop. Har ingenting med Apple å gjøre utover at de selger produktene deres, slik det også gjøres hos Humac, Expert, Lefdal og mange fler :).

Nå var det faktisk ingen av butikkene du nevner Alastor... men dømmer ingen jeg, får jeg nok kronasjer i overskudd så kan jeg sikkert kjøpe meg en iphone,air,pod og pad jeg :)

Var bare en kommentar, mer tilsiktet om og få høre om andre hadde lignende opplevelser enn å dømme alle epler for den råtne marken

Høres mistenkelig ut som Page One i Tønsberg. Selgeren der er uforskammelig.

Kom egentlig innom tråden for å ytre min fortvilelse over middelaldrende damer som handler fast-food i kiosken jeg jobber i i sommer. De skal på død og liv nevne at de spiser slik mat så sjelden og de er frekke, nedlatende og utakknemmelige ovenfor meg. Snekkere og rørleggere har 100 ganger bedre manérer og smiler og sier takk når de får servert mat som seg hør og bør. Jeg vet ikke om det er kvinnenes største nederlag å måtte handle middagen sin i en kiosk, men det er totalt unødvendig å la dette gå utover meg som serverer dem.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Vært der én gang og fikk ikke noe dårlig inntrykk av den butikken, annet en at den ser veldig shabby ut på utsiden. Skulle dog bare ha et laptop-sleeve, så det var ikke den mest kompliserte handelen i verden.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

Vært der én gang og fikk ikke noe dårlig inntrykk av den butikken, annet en at den ser veldig shappy ut på utsiden. Skulle dog bare ha et laptop-sleeve, så det var ikke den mest kompliserte handelen i verden.

Flere kunder vi har som kommer fra Page One ja.. Kjøper som regel apple her istede.

I Tønsberg trur jeg folk bruker Page One dersom ingen av de andre butikkene har det apple-produktet de skal ha inne :p Siste løsning ^^

Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske Bring var mer som DHL. Ringte dem for 20 minutter siden, og det var visst helt umulig å få noe mer presist leverengstidsestimat enn "innen klokka 16". At jeg da er låst innendørs i 6,5 timer spiller ingen rolle, og nei, du kan ikke få telefonnummeret til sjåføren så du kan ringe og høre med ham.

Dama var forresten ikke spesielt hyggelig i telefonen, og svarte på spørsmålene mine som om jeg var en løk. Ja, jeg vet godt at det postnummeret tilhører stedet pakken er kjørt ut fra, men spørsmålet mitt var hvor stort det området bilen derfra dekker.

Drittselskap.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske Bring var mer som DHL. Ringte dem for 20 minutter siden, og det var visst helt umulig å få noe mer presist leverengstidsestimat enn "innen klokka 16". At jeg da er låst innendørs i 6,5 timer spiller ingen rolle, og nei, du kan ikke få telefonnummeret til sjåføren så du kan ringe og høre med ham.

Dama var forresten ikke spesielt hyggelig i telefonen, og svarte på spørsmålene mine som om jeg var en løk. Ja, jeg vet godt at det postnummeret tilhører stedet pakken er kjørt ut fra, men spørsmålet mitt var hvor stort det området bilen derfra dekker.

Drittselskap.

Og transportbransjen elsker kunder som deg, som gjerne skal ha leveringstidpunktet på sekundet. Tenker ikke over at sjåføren har en rute å forholde seg til og at det kan skje uforesette ting.

For hvis de da hadde sagt et tidspunkt, men så hadde det skjedd noe som gjorde at han ble forsinket, hva hadde skjedd da?

Jo da hadde du skrevet en lik tråd om hvor upålitelige de er.

I bunn og grunn er jeg dog enig. Bring er et drittselskap.

Endret av Psykake
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Drittselskap.

Både DHL og UPS ringer på forhånd og avtaler levering.

De gangene Posten/Bring skal ha "levert" på døra mi er pakka endt opp på nærmeste postkontor uten verken telefon eller noen som ringte på. :wallbash:

• Liker 4
Lenke til kommentar

Og transportbransjen elsker kunder som deg, som gjerne skal ha leveringstidpunktet på sekundet. Tenker ikke over at sjåføren har en rute å forholde seg til og at det kan skje uforesette ting.

Hvorfor i pokker kan de ikke da fortelle meg hvor jeg ligger på den ruta? Er jeg blant de første? De siste? På midten? Det må gå an å levere noe litt mer presist enn det Bring gjør, som DHL får til. Jeg synes det er langt mer urimelig å kreve at jeg skal være hjemme en hel dag enn det er at jeg krever å få vite noe litt mer presist enn "innen 6 og en halv time". Hadde de sagt mellom 11 og 13 eller noe sånt, ville jeg ikke klaget et sekund. De skriver også i sporingen sin "NB! Avvik kan forekomme", og det kunne de sagt om tidspunkter også.

For hvis de da hadde sagt et tidspunkt, men så hadde det skjedd noe som gjorde at han ble forsinket, hva hadde skjedd da?

Jo da hadde du skrevet en lik tråd om hvor upålitelige de er.

Jo, men det spiller da ingen rolle for Bring, det. Tviler på at de tenker "å nei, vi kan ikke gi noen tidspunkter, for da kommer en fyr som heter Hanske til å klage på oss på diskusjon.no".

Hvorfor klarer DHL det en million ganger bedre enn Bring, da?

Både DHL og UPS ringer på forhånd og avtaler levering.

De gangene Posten/Bring skal ha "levert" på døra mi er pakka endt opp på nærmeste postkontor uten verken telefon eller noen som ringte på. :wallbash:

Nemlig. Får pakker med DHL 2-3 ganger i måneden, og av og til også med UPS, og det er langt bedre enn Bring. Vanligvis styrer jeg unna selskaper som leverer med dem.

Lenke til kommentar

Posten og Bring har litt å lære av UPS og DHL ja. Med UPS har jeg pleid å få en telefon opptil 6 timer, hvor sjåføren sier at han planlegger å levere eks. kl 16. Da vet jeg dette, og er hjemme til da. Og DHL sin logistikk må være verdens beste. Bestilte en stor pakke fra Kina. Gikk innom Tyskland til Norge på to dager. Tredje dagen var den på døren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...