Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ventet på pakke fra posten. Nå sjekket jeg sporingen siden jeg syns det tar litt lang tid, så ser jeg at de har prøvd å levere pakken på døren klokken 11 og 13. Ingen telefon på forhånd eller noe lignende, og jeg er ganske sikker på at posten har telefonnummeret mitt da jeg har bestilt masse på døren hvor jeg har lagt igjen nummer og blitt ringt opp først uten noe problem. Ante ikke at posten leverte så tidlig engang heller! :confused:

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Denne gangen får det gå den andre veien. Var ute og spilte actionball (form for fotball, inne i et slags ''bur''. Kjørte hjem som er ca. 20 min vekke og finner ut at jeg har glemt lommeboken min der. Kl. er da rundt fem på halv elleve og stengetid er elleve. Jeg prøver å ringe, men det er ingen som tar den, til og med etter at jeg har latt den stått i nesten 5 minutter. Bestemmer meg for å kjøre ut, ettersom jeg ikke har noen andre bankkort osv liggende hjemme. Kommer frem 10 minutter før stengetid, og tror du ikke hun som styrte plassen har stengt og gått for dagen..lenge leve åpningstider eh?

• Liker 8
Lenke til kommentar

Men om dere selger rusbrus der er dere vel pliktige å ta tilbake embalasjen? Flaskene altså.

Dette minner meg på denne gangen jeg ikke skjønte hvorfor brusautomaten ikke ville fungere for alt i verden. Tydeligvis var det noen kunder som absolutt skulle ha flasker uten pant inn i automaten. Disse hadde havnet på tvers over returutgangen inne i maskinen og de påfølgende timene etter dette hadde gjort at en haug med bokser og flasker hadde hopa seg opp over returutgangen. Ikke viste jeg at det var plass til så masse flasker i det lille rommet da jeg endte opp med 20+ bokser og flasker før det var tomt. Det er helt utrolig hva enkelte kunder får til.

• Liker 4
Lenke til kommentar

En kompis sin facebook-status:

"Gjøvik-Porsgrunn(4 timer med bil).

Min måte? 2 tog, 3 busser, taxi, 3 strekninger med t bane (9 timer). NSB..."

Sikkert blid og fornøyd :)

Det høres ut som om han har rotet. Han har i hvert fall ikke tatt korteste reisevei med NSB.

Jeg viderepostet i grunnen kun for å vente på at du skulle forsvare NSB :D

Moroklumpen.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig skal ikke en TV plutselig slutte å ta imot analoge signaler fra CD. (CD sender faktisk analogt enda.) Da er det selvfølgelig noe feil enten med TV-en, eller hos Canal Digital, og løsningen er ikke å kjøpe noe som helst.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selvfølgelig skal ikke en TV plutselig slutte å ta imot analoge signaler fra CD. (CD sender faktisk analogt enda.) Da er det selvfølgelig noe feil enten med TV-en, eller hos Canal Digital, og løsningen er ikke å kjøpe noe som helst.

Den sluttet ikke å ta imot de analoge signalene, men TV2 og Tekst-Tv har sluttet å virke ordentlig på flatskjermer den siste måneden. Alle de andre kundene vi hadde innom skaffet seg en dekoder, og det løste problemet. Canal Digital innesalg bekreftet dette hos oss via. telefon.

CRT-skjermer krever ikke en digital dekoder.

Endret av Frohman
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Da er noe feil enten på Canal Digital-siden eller TV-sden. Tydeligvis på CD-siden i følge deg- Da er løsningen å forklare at dette er et kjent problem med Canal Digital, og be ham ta kontakt med dem (og evt. kreve en gratis dekoder, om de ikke klarer å levere produktet de lover ellers.) Det er jo ikke rart kunden føler dere prøver å selge ham noe når han ikke skal betale for en feil som ikke er hans - de var jo akkurat det dere gjorde.

Håpløs kunde , men særdeles slett kundebehandling.

Well, shit. Leste du det samme innlegget som jeg skrev? Jeg satt med løsningen på problemet hans, eller i allefall en av dem, en løsning jeg har tildelt mange folk i hele juli uten at noen har reagert nevneverdig på det. Det er ikke en feil. Canal Digital har foretatt endringer på kabelnettet, som gjør at digitale TV'er med analogt signal inn ikke fungerer optimalt. Bedskjeden de brang videre til oss var "Kjøp ny tuner, eller fuck off." eller noe i den duren.

Stol på meg, vi har særdeles proffe folk på butikken og flere konkurrenter som er av oppfatning av akkurat det samme. Kjøp dekoder, alt ok.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...