Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da får du fortsette å stå i kø mens jeg bestiller min Big mac helt normal og er ute av køen lenge før deg =).

Takk for ikveld

Jeg er en av de som konsekvent bestiller uten sylteagurk eller andre "endringer" i forhold til normal meny. Hvorfor? Jeg får varm mat, ikke en burger som har ligget der i et par timer. Så da kan jo du sitte der med en kald Big Mac, mens jeg - som kanskje må vente i 2 minutter ekstra, spiser en varm hamburger, slik JEG liker den ;)

Et par timer? Jeg tror du har misforstått litt grunnleggende om hvordan dette her fungerer jeg, lille venn...

Lenke til kommentar

Er det ikke en regel om at maten på BK eller MD aldri skal ligge der mer enn 15 min eller noe sånt? Mener det var en sak om det for et par år siden, at de kastet maten etter det og at uteliggere heller kunne få det.

 

Må si at den jobben jeg hadde i kassa, kanskje var noe av det værste jeg har vært med <å (Ultra).

 

I told you! Tror jeg hvertfall. :p

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Er det ikke en regel om at maten på BK eller MD aldri skal ligge der mer enn 15 min eller noe sånt? Mener det var en sak om det for et par år siden, at de kastet maten etter det og at uteliggere heller kunne få det.

 

Det stemmer. Jeg tror McDonalds er blant restaurantkjedene i verden med flest tids-standariseringer, blant annet for hvor legge mat kan ligge uten å bli spist.

Lenke til kommentar
McDonald's 4 Year Old Cheeseburger Video

 

 

Ikke faen om jeg rører McDonalds.

 

Den videoen der sier meg først og fremst en ting: Desinfisert. McDonalds har rett og slett gått veldig langt for å drepe absolutt alle bakterier i maten, og da brytes den ikke ned, den tørker ut. Dette skjer ikke med pomfriten fordi den er kokt i olje (Som ikke fordamper og tørker ut).

Lenke til kommentar
McDonald's 4 Year Old Cheeseburger Video

 

 

Ikke faen om jeg rører McDonalds.

 

Den videoen der sier meg først og fremst en ting: Desinfisert. McDonalds har rett og slett gått veldig langt for å drepe absolutt alle bakterier i maten, og da brytes den ikke ned, den tørker ut. Dette skjer ikke med pomfriten fordi den er kokt i olje (Som ikke fordamper og tørker ut).

 

Eller man kan korte det ned til "pumpet maten full av kjemikalier".

 

Hehe. Tror vi kan slenge dette frem å tilbake uten åkomme noen vei. Du må gjerne spise på donald, men jeg har sett hva den maten kan gjøre med folk, samt hvor lite nedbrytbar maten er, noe som skremmer meg.

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar

Takk for svar angående poser :p Enig i den ;P

 

Jeg jobber som oftest i fruktdisk og jeg digger alltid de folka som kommer og spør "Hvilken potettype er best til fløtegratinerte poteter?" etc. Dette er ofte damer 30-40 år som kommer og spør en 19 åring som har nada peiling på dette og bare løfter varer :p . Selvfølgelig prøver jeg å hjelpe dem, og ofte står det faktisk på potetposene hva de kan brukes best til, men synes det bare er så dumt at dem spør meg. De må jo skjønne at jeg vet lite om matlaging :p

Lenke til kommentar
Takk for svar angående poser :p Enig i den ;P

 

Jeg jobber som oftest i fruktdisk og jeg digger alltid de folka som kommer og spør "Hvilken potettype er best til fløtegratinerte poteter?" etc. Dette er ofte damer 30-40 år som kommer og spør en 19 åring som har nada peiling på dette og bare løfter varer :p . Selvfølgelig prøver jeg å hjelpe dem, og ofte står det faktisk på potetposene hva de kan brukes best til, men synes det bare er så dumt at dem spør meg. De må jo skjønne at jeg vet lite om matlaging :p

 

Jeg er 19 og kan en hel del om matlaging, kjenner flere i min alder som kan det og, så helt umulig er det jo ikke.

Lenke til kommentar
Nei men du skjønner greia, tok bare potetsaken som et eksempel. Finnes jo de som vil vite om andre ting det ikke er normalt at jeg kan i hodet og er i stand til å svare på der og da :p

 

De er kunder, du er ansatt, altså er du teoretisk ett skritt nærmere informasjonen de søker. Syns det er koselig med folk som spør jeg, er jo ikke værre enn å finne en eldre som kan svare.

Lenke til kommentar
Nei men du skjønner greia, tok bare potetsaken som et eksempel. Finnes jo de som vil vite om andre ting det ikke er normalt at jeg kan i hodet og er i stand til å svare på der og da :p

 

De er kunder, du er ansatt, altså er du teoretisk ett skritt nærmere informasjonen de søker. Syns det er koselig med folk som spør jeg, er jo ikke værre enn å finne en eldre som kan svare.

 

Hva om vedkommende er den eldste da? Hehehe.

Lenke til kommentar
Jeg jobber på byggmakker, og det har vært flere dager da det bare er jeg, og en til som er et år yngre enn meg (altså jeg på 19, og han på 18) som er de eneste i butikken. Heldigvis kan begge vi en del da, siden vi har jobbet der i over 1 år.

 

Ingen sjef, daglig leder, stengeansvarlig, pengeansvarlig eller lignende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...