Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

Facebook statusen til kompis.

Kunde: kan jeg sette fra meg 2 madrasser hos deg, og hente de imorra

Mikke: nei, desverre, men du har kommet til elkjøp nå bare så du vet

Kunde: ja ok, du skjønner jeg har en sofa bak i bilen, det hadde vært veldig fint om jeg kunne plassere madrassene her til imorra

Mikke: jeg tror det er best at du hører med naboen, bohus. Du er på elkjøp nå

Kunde: ja men er ikke dere bohus..........

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(...) dersom du sjølv er kunde så er det strengt tatt off topic.

Let X antall (prøv med noen hundre, aner strengt tatt ikke..) sider tilbake i tråden, så vil du finne et utsagn fra moderator(er) om at kundehistorier fra kundens ståsted også er innenfor. (men strengt tatt burde jo også trådens emnetittel vært endret samtidig). Det var opprinnelig to tråder, en for hver "side", men mye mer aktivitet i denne, og den andre ble da lagt død, pluss at denne tråden ble "samletråd" for begge sider av debatten.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg var innom Meny og kjøpte øl til tanta mi tidligere i kveld. Jeg trodde at de hadde den regelen om at de ville sjekke legitimasjonen til alle som ser yngre ut enn 23 år. Som den hederlige nittenåringen jeg er, dro jeg fram kortet og spurte han i kassa "vil du se dette?" Nesten før jeg var ferdig med å snakke utbrøt han "Nei! Jeg ser at du er gammel nok". Snedig. Han hadde vel hatt en lang dag på jobben.

• Liker 3
Lenke til kommentar

De har begynt å se rart på meg når jeg vier legg når jeg handler vin på polet. Kanskje på tide å slutte, har bare fått det for vane.

Jeg er 24, og blir alltid sjekket på polet i Bergen, utenom en gang siden jeg ble gammel nok. På butikken er det omvendt, der har jeg blitt sjekket 1 gang de siste 4 årene som jeg kan huske ;)

Lenke til kommentar

Kan ikke huske om jeg postet denne tidligere eller om jeg bare fortalte den til venner irl, så here goes.

For en stund tilbake var en kunde innom og så på meg og smilte lurt en god stund før hun sa "Du ligner skikkelig på Tiana i Disney sin Prinsessen og Frosken", ok, tenker jeg og smiler litt tvungent tilbake før kunden får behovet for å følge opp og sier "ja, altså, sånn at du ser veldig hvit ut, bare at du ikke ER det!"

Jaw on floor.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...