Nik0 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Leste om den "fine" behandlingen den jenta hadde fått av Telenor. Er absolutt ikke slik man skal behandle kunder enn hvor stygge de er på tlf. I min tid på telefonsupport hadde jeg noen kunder som gjorde meg forbanna nok til å dømme de nord og ned, men latet som ingenting til samtalen var ferdig for å så ta en tur på "stillerommet" Noen kunder fortjener virkelig å bli jekket ned noen hakk, om ikke akkurat å bli bedt om å dra til helvete. Dessverre er det ikke det man får betalt for på kundeservice. Det sterkeste virkemiddelet man har er vel i grunn å legge på om kunde er for uhøflig (etter advarsel), og legge til et utfyllende notat til neste kundebehandler om vrang kunde. Måtte gjøre det ved et par anledninger hvor kunden kjeftet og smelte i 20 min. Hører du har jobbet i Telenor. - Advar kunde om at du kommer til å legge på - Fortsetter kunden, legg på - Om kunden er såpass rabiat at andre bør vite det, logg det Selvfølgelig drøyt å sende denne meldingen, og langt over streken, men jeg skjønner at vedkommende blir forbanna når han svarer, prøver å forklare kunde hvordan det fungerer så godt han kan, kommer med alternativer, og kunde fortsatt ikke vil forstå eller akseptere faktum og kun skal rakke ned på personen som sitter på andre enden. Man blir litt lei av og til, men KS er til for å ta i mot dritten fra kundene og bør kunne beherske seg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hvorfor det? Hvor skal vi da skrive om alle de positive, hyggelige og morsomme opplevelsene? Fordi positive, hyggelig og morsomme opplevelser begynner å føles mer og mer off-topic i denne tråden. Tråden har sporet helt av og er ikke morsom å lese lengre. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg vurderte å spørre om jeg ikke kunne få snakke med hans foresatte.. Går det virkelig an å argumentere med at alle andre gjør det når en er over 30? Det han mener er at du først skal ringe rundt til alle de andre som angivelig står der også, hvis ikke blir det feigt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 De andre har slutta å stå der når jeg legger lapp i vinduet og ber dem la være. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 "Det er ikke bare jeg som parkerer der! Andre gjør det og!" Hva annet forventer du av en BMW eier, ærlig talt? 8 Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Overhørte en kunde snakke i telefonen på engelsk med det som kunne virke som en kvinnelig bekjent. Midt i samtalen utbrøt han det følgende: Do you mind if I stop by and bury my face in your genitals? 5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 "Det er ikke bare jeg som parkerer der! Andre gjør det og!" Hva annet forventer du av en BMW eier, ærlig talt? Ikke så mye. Derfor jeg ringte siden de hyggelige lappene mine ikke nyttet. Neste gang dropper jeg bare det jeg skal gjøre der og gir beskjed til kunde at han er grunnen. Pleier hjelpe. Dessverre er det langt i helvete vold ute på Askøy så jeg gidder ikke sitte og vente på parkeringsvakt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Legg spiker under dekkene hans. Tar sikkert hintet da. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Er det ikke bare å få ham tauet bort, da? Endret 11. juli 2012 av Isbilen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Er det ikke bare å få ham tauet bort, da? Dessverre er det langt i helvete vold ute på Askøy så jeg gidder ikke sitte og vente på parkeringsvakt. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Kjører du ikke lastebil? Bare å nudge ham vekk fra plassen (og fortrinnsvis over et stup og ned i sjøen) da? 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sexylubb1 Skrevet 11. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg tror ikke arbeidsgiver setter stor pris på den nyhetssaken i BT akkurat. Men jeg har faktisk bulket en bil en gang. Det var ei kjerring som hadde kjørt "inn til siden" i en trang vei i Bergens og ville ha meg forbi. Jeg prøvde å forklare at det ikke var plass men hun insisterte og nektet å kjøre lengre inn til siden. Til slutt kjørte jeg... 21 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vertical^ Skrevet 11. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Hørte en morsom historie av pappa i går ang. da han kjøpte seg ny bil for 4-5 år siden. Etter 12 år sang vår gamle og kjære Opel Astra på sitt siste vers. Bilen ble solgt, og både mor og far var så fornøyd med Astra'en at han hadde planlagt å kjøpe den nye modellen med 120 hesters-motor. Normalt er pappa den typen som gjør research i mange uker før han kjøper noe. Kamera, TV, bil, osv. Han hadde funnet ut at 120-hesters motoren ikke ble solgt med partikkelfilter, da det var ekstrautstyr. (Ved kjøp av partikkelfilter får du noe billigere utgifter osv.) Dette leste han på Opel AG sin tyske side. Pappa dro til sin lokale Opel-forhandler, og etter prøvekjøring og noen dager bestilte han bilen. Så sier han at han skal ha med det og det ekstrautstyret, og et partikkelfilter. "Jammen partikkelfilter følger med denne bilen og motoren". Pappa sa blankt "Nei". Han hadde da lest hos Opel sine sider at partikkelfilter bare ble levert med 150-hesters motoren. (Du slipper da å kjøpe filter som ekstra). Det ble mye diskusjon. Selgeren sto på sitt og pappa sto på sitt. Selgeren gikk til og med inn til sjefen, og han sa også at filteret fulgte med. "Men da skal det stå på kontrakten og kvitteringen at jeg får med partikkelfilteret gratis med motoren". Greit sa selgeren. Kjøpet var gjort, og bilen ble nå bestilt. Tre-fire dager senere får sjefen en telefon i fra Tyskland. "Dere vet at partikkelfilter ikke følger med 120-hesters motoren? Det er et ekstrautstyr". Sjefen ringer så tilbake til pappa: "Du hadde rett du! Filteret er bare gratis med 150-hesteren. Filteret med montering koster jo over 10 000 kroner!" "Men i kontrakten og på kvitteringen min står det at filteret følger med." Etter mye nøling og noen telefoner fra sjefen sin side ringer han opp igjen. "Dette var ikke noe særlig. Hva skal vi gjøre?" "Det står i min kontrakt" sier pappa. "Ålreit, vi gjør en deal. Dette er en feil fra vår side. Vi har bestemt at du skal få 150-hesters motoren med partikkelfilter gratis." "Den er god". (Var selvfølgelig en hel del flere samtaler og diskusjoner, men slik ble det altså). Og vips hadde pappa en 150-hesters turbodiesel med partikkelfilter for samme pris som en 120-hesters motor Jeg angrer i hvert fall ikke, for bilen drar utrolig godt. Den er på den andre siden veldig(!) glad i diesel. Endret 11. juli 2012 av Vertical^ 57 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 For en flott historie! Hvorfor er det ikke flere slike i denne tråden? =/ 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Fordi store deler av tråden består av poster fra folk i serviceyrket som klager over teite folk. 2 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Fordi store deler av tråden består av poster fra folk i serviceyrket som klager over teite folk. Det ligger vell litt i trådtittelen at det er dette tråden skal handle om. Når det er snakk om kunder på jobben din så er det eigentleg kun personer i serviceyrker som kan bidra, dersom du sjølv er kunde så er det strengt tatt off topic. 2 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Skulle sette opp en printer i dag. Stort monster, typ Bizhub. Var vist noe skarpt under den, for da jeg hadde satt den på plass, kjente jeg noe varmt som rant nedover høyrehånden. Nå legger jeg merke til at jeg har kuttet meg som faen, og det er blod overalt. God morgen til meg, liksom. #Dette var da for en kunde. Endret 12. juli 2012 av Extremer 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg har ryddet litt i tråden. vennligst hold dere til topic gutter og jenter.reaksjoner tas som vanlig på PM. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 "Ba kunde om å brenne i helvete - mistet jobben" 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg tror noen og enhver kunne ha godt av å bli bedt om det der fra tid til annen. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå