JRL Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Snodig hvordan samme tall lest opp i forskjellig mønster høres så annerledes ut. Men fint at folka bak disken er klar over det Haha, det der har jeg også tenkt på noen ganger. Jeg forstår rett og slett ikke at det er mitt nummer som blir lest opp om tallene leses opp to og to, selv om jeg har hatt samme nummeret i 15 år. Det er fordi jeg, av en eller annen grunn, alltid har lest og sagt det 3+2+3 jepp. dette var en stor bekymring for meg i militæret, ved utdeling av våpen, som har vært lagret mer sikkert under perm perioder, så leste de nesten altid opp våpen nummeret ** ** **, og jeg hadde lært meg nummert som *** ***, å ikke klare å respondere på våpennummeret sitt var veldig lite populært blant befalet. 2 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Snodig hvordan samme tall lest opp i forskjellig mønster høres så annerledes ut. Men fint at folka bak disken er klar over det Haha, det der har jeg også tenkt på noen ganger. Jeg forstår rett og slett ikke at det er mitt nummer som blir lest opp om tallene leses opp to og to, selv om jeg har hatt samme nummeret i 15 år. Det er fordi jeg, av en eller annen grunn, alltid har lest og sagt det 3+2+3 Har tatt et par telefonspøker på folk hvor eg med vilje leser opp telefonnummer feil slik at de ikke forstår at det er meg, kona si, kontoret eller lignende. Funker nesten hver gang Danke schön Bare hyggelig Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Det var mer kommentaren om at det var jeg som møtte opp for tidlig. Peppes på Zakken i Bergen var og HELT sikker på at vi hadde bestilt feil, enda vi er fire rundt bordet som vet gdt hvilke to pizzaer vi bestilte. I tillegg løy hun om at hun hadde gjentatt ordren og at vi hadde sgt det var OK før hun gikk fra bordet. Det hun egentlig sa var "Var det noe mer?", og jeg svarte "nei". Så om hun hade spurt om det var riktig, er det jo galt at hun bare går når hun får "nei" til svar, om nå jeg skulle ha forvekslet "Var det nummer x og Y" med "Var det noe mer.." Etter å ha akket og båret seg og blitt sint da vi påstod at dt var hun som hade begåt feilen, vagget det ekle vesenet inn på kjøkkenet for å lage en ny pizza. For det var selvfølgelig ikke one problem! Neida, var det derfor hun måtte lage ett? Endret 9. juli 2012 av NgZ 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Tipper de spytta på pizzaen deres. Lenke til kommentar
Populært innlegg Diskutant Skrevet 9. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Dere skulle bare skrevet en lapp og lagt på bordet, "vi dro på dolly", og bare gått. Endret 9. juli 2012 av Diskutant 15 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10066523 Tipper at det er ett par kundebehandlere som har lyst til å gjøre dette. Vet at tanken om å skjelle ut enkelte kunder som oppfører seg utpulte rasshøler har streifet meg et par ganger før. Dolly og Peppes smaker høgg og er alt for dyrt. Bruker heller 150 kr på å lage pizzaen selv fra scratch med så mye kjøtt at jeg triller ut av stolen etter at jeg har spist et stykke. Det plastdritet kan de beholde selv. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Den reaksjonen er så lite ålreit. Spesielt når kunden er en sekstenåring. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Vel, jeg skal ikke kommentere på saken før jeg får vite hvordan hu oppførte seg mot kundebehandleren. Alle som starter samtalen surt(noe jeg tror denne jenta gjorde) fortjener en slik melding i fleisen. Kundebehandlere og andre mennesker i service-yrker er mennesker de også. Ikke en datamaskin som skal svare ja og gjøre alt du sier. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Neida, man snakker dritt om kunder til medarbeidere og til venner, man sender dem ikke stygge meldinger eller eksploderer i trynet deres. Det ligger litt i det at du er kundebehandler eller jobber i et serviceyrke, at du er ikke så stygg med kundene dine. Du har ikke mye kundebehandlingsskills om du ikke klarer å takle en tenåring som er obsternasig. 5 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Du har ikke mye kundebehandlingsskills om du ikke klarer å takle en tenåring som er obsternasig. Balltre? Ooooooog plutselig fikk jeg lyst til å spille Postal igjen ^^ Endret 9. juli 2012 av Lolliken Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Det er ganske naturlig at det er kundebehandlere som er det yrket med mest sure kunder. Folk ringer som oftest når noe ikke funker, og da er de vanligvis forbanna. Og hvis man må vente i kø så er det bensin på bålet. Man kan selvfølgelig beherske seg og oppføre seg som folk, men folk flest er drittsekker når de er irriterte. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 En del av jobben er å hjelpe kunden, og å være hyggelig og høflig. Tipper det står i arbeidsavtalen eller generelle vilkår hos Telenor. Uansett hvor jævlig hun var så skal han ikke gjøre slikt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 han skal ikke gjøre slik, men poenget er at noen kunder faktisk fortjener det. Selv gidder jeg ikke bry meg hva sinna kunder sier der jeg jobber. Spesielt når det er fåtall av dem. Det er å gå for langt og faktisk gjøre det, men som sagt, noen ganger kan det renne over for enkelte. Ikke kunne kundeveilederen vite hvor gammel denne jenta var og vi vet ikke hva ho eller han sa under samtalen. Derfor ender vi bare opp med spekulasjon. 2 Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 han skal ikke gjøre slik, men poenget er at noen kunder faktisk fortjener det. Jeg er helt enig i at noen kunder fortjener å få så passet er påskrevet. Problemet er, som i dette tilfellet får nå kunden masse sympati og oppmerksomhet på grunn av denne uttalelsen. Hvis det nå stemmer at kunden oppførte seg som en skikkelig drittsekk fortjene hun nå ihvertfall ikke det sistnevnte. Hadde kundebehandleren tenkt litt fremover hadde han skjønt hvor dette kunne ende. Men jeg forstår frustrasjonen. Det beste er som regel å holde kjeft. Lenke til kommentar
Populært innlegg gulpetter Skrevet 10. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. juli 2012 Eg har so uendeleg lyst til å høyre den telefonsamtalen, eg heller mot at denne jenta sikkert fortente meldinga ho fekk. 13 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Ingen fortjener den meldinga der. Ingen. Og ja, eg jobber med kundeservice selv. 3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Nei, jeg bare lager jævlig god pizza, og da virker det teit å slenge noen hundrelapper på noe jeg kan bedre. Fru ti-på-syv var forøvrig tilbake i dag. Ser ut som at åpningstid er et fremmedord for henne. I dag fikk jeg beskjed om at hun begynner på jobb halv åtte, så om vi åpner da får jo ikke hun skikkelig kaffe før lunsj igjen. 7 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg synes du skal demonstrativt fortsette å gjøre ingenting. Eventuelt be henne om å fikse arbeidstiden sin så det passer deg bedre (det er jo akkurat det hun ber om fra deg). 5 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Skulle til å si det samme. Må være enklere å få endret arbeidstid for en person, enn for et helt serveringssted. Edit: Eller så får hun begynne å lage seg kaffe hjemme før hun går på jobb Endret 10. juli 2012 av Llandari Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Dette er framleis ikkje Forumkaféen. Hald diskusjonen til emnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå