vikingkylling Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Ah, ble irritert på Peppes i går da jeg skulle hente en pizza. Møter opp når den skal være klar etter oppgitt tid, og får høre at "jeg dessverre er litt tidlig ute", selv om det var de som brukte 15 minutter mer enn oppgitt. Ingen driks fra meg. Stakkars deg, måtte du vente hele femten minutter? Rart du ikke havnet på sykehus pga mangel på mat... Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Det var mer kommentaren om at det var jeg som møtte opp for tidlig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Han klagde vel mer på at Peppes mente han var tidlig... Synes Peppes er så dyrt at man bør forvente at maten er klar i tide. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg BuffyAnneSummers Skrevet 9. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. juli 2012 .. eller at maten faktisk skal smake godt. 10 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Det er ikke alltid man gidder det etter 6 timers arbeid med å bygge ny platting i hagen til far, og to timer fotball etterpå. Men så langt tenkte kanskje ikke du.... Ja, du vil jo heller vente på og hente en pizza Peppes lager for en liten formue. Og så er det jo så klart en selvfølge at du har lagd platting og spilt fotball. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg nomore Skrevet 9. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Hva Hanske gjorde eller hvor lenge h*n gjorde det først har lite å si. H*n valgte å bestille en pizza fra en bedrift som tilbyr pizza. Når h*n da møtte opp til avtalt tid får h*n slengt kommentaren til seg om at h*n er for tidlig. Selv om h*n var der akkurat når h*n skulle. Det neste blir vel noen som sier "det viste seg faktisk at bussen hadde klart å kjøre fem minutter før tiden" og så er det noen som klager med "kunne du ikke bare gått?". Endret 9. juli 2012 av nomore 11 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 .. eller at maten faktisk skal smake godt. Det smaker helt ok om andre betaler Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Det smaker helt ok om andre betaler Nei, dessverre Da bestikker jeg heller en venn med gratis mat hvis den personen lager pizza 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Hva Hanske gjorde eller hvor lenge h*n gjorde det først har lite å si. H*n valgte å bestille en pizza fra en bedrift som tilbyr pizza. Når h*n da møtte opp til avtalt tid får h*n slengt kommentaren til seg om at h*n er for tidlig. Selv om h*n var der akkurat når h*n skulle. Det neste blir vel noen som sier "det viste seg faktisk at bussen hadde klart å kjøre fem minutter før tiden" og så er det noen som klager med "kunne du ikke bare gått?". Hvis det er meg du snakker til, så var det ikke det jeg reagerte på. Det var heller den lite hyggelige tonen han hadde da han svarte en bruker som bare ville foreslå at han kan lage sin egen pizza. "Så langt tenkte ikke du..." 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Etter å vært på innenlands flyreise for noen dager siden må jeg si meg meget skuffet over SAS-dama i bagasjesinnsjekken på Flesland. Enn at en person som jobber på en flyplass ikke vet det er en stor fordel at du har et slikt kort mtp. på å ikke lage lang kø. Etter å ha argumentert hvorfor jeg skal ha et boardingkort kommer et oppgitt sukk også sier hun at det er ikke noe problem, hun trenger bare å trykke på en knapp. Så til alle dere som jobber med innsjekk på flyplass: Her er grunnene til at du skal gi folk boardingkort: Det første de spør om i sikkerhetskontroll: Har du boardingkort? Du lager ikke kø når du skal inn i flyet. Du har fligthnummer lett tilgjengelig for referanse. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg må innrømme at jeg ikke helt forstår hva det er du vil frem til... 2 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 At det skal være unødvendig å diskutere for å få et boardingkort når en som jobber på en flyplass åpenbart bør vite hvorfor. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Du kan selvsagt sjekke inn 22 timer før avreise hos SAS og så - Reiser du med bagasje Du går til innsjekkskjermene og skriver ut bagasjelapp og boardingkort - Reise du uten bagasje Du kan enten printe ut boardingkortet hjemme Du kan gå å hente boardingkort selv på en innsjekkskjerm (om flyplassen har det) Du har smarttelefon hvor det går an å vise QR-koden ved boarding og i sikkerhetskontrollen. Endret 9. juli 2012 av laurell 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Skriv det ut selv hjemme neste gang du reiser. Eller på en av automatene. Da slipper du snakke med noen fra SAS. 1 Lenke til kommentar
JRL Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg var kunde, og møtte en rutinert fyr i service/klage avdelinga til elkjøp. Hadde problemer med en vaskemaskin jeg hadde kjøpt der, han gikk på pc-en og fant kjøpet som var registrert i systemet. Han skulle dobbel sjekke telefonnummeret mitt, og leste opp tallene to og to. Altså ** ** ** ** **, jeg sa "Hæ?" Han gjenntok nummeret automatisk med tallene delt i tre, *** ** ***, og jeg skjønte plutselig hva han sa. Snodig hvordan samme tall lest opp i forskjellig mønster høres så annerledes ut. Men fint at folka bak disken er klar over det 9 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 http://www.bt.no/nyheter/innenriks/Telenor-ba-kunde-16-brenne-i-helvete-2733328.html 3 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Snodig hvordan samme tall lest opp i forskjellig mønster høres så annerledes ut. Men fint at folka bak disken er klar over det Haha, det der har jeg også tenkt på noen ganger. Jeg forstår rett og slett ikke at det er mitt nummer som blir lest opp om tallene leses opp to og to, selv om jeg har hatt samme nummeret i 15 år. Det er fordi jeg, av en eller annen grunn, alltid har lest og sagt det 3+2+3 2 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Etter å vært på innenlands flyreise for noen dager siden må jeg si meg meget skuffet over SAS-dama i bagasjesinnsjekken på Flesland. Enn at en person som jobber på en flyplass ikke vet det er en stor fordel at du har et slikt kort mtp. på å ikke lage lang kø. Etter å ha argumentert hvorfor jeg skal ha et boardingkort kommer et oppgitt sukk også sier hun at det er ikke noe problem, hun trenger bare å trykke på en knapp. Så til alle dere som jobber med innsjekk på flyplass: Her er grunnene til at du skal gi folk boardingkort: Det første de spør om i sikkerhetskontroll: Har du boardingkort? Du lager ikke kø når du skal inn i flyet. Du har fligthnummer lett tilgjengelig for referanse. Kan også legge til at det kan være nødvendig med boardingkort for reiseregninger. Når jeg fyller ut mine reiseregninger må jeg ha enten boardingkort eller den lille lappen med setenummer man får når man drar kortet ved gaten. Tror det i all hovedsak er for å ha dokumentasjon på det i tilfelle bokettersyn, men jeg vet ikke. Det er ihvertfall slik at det kan være nødvendig for mange med boardingkort også for slike ting. Billettnummer, flightnummer, avgangstider og alt slikt har man uansett på mobilen, og i sikkerhetskontrollen drar de jo bare kortet eller scanner mobilkoden. 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Ja, du vil jo heller vente på og hente en pizza Peppes lager for en liten formue. Og så er det jo så klart en selvfølge at du har lagd platting og spilt fotball. Nei, men det er så hjernedødt å kommentere ting som "lag selv", når man ikke aner hvordan situasjonen er. Hva Hanske gjorde eller hvor lenge h*n gjorde det først har lite å si. H*n valgte å bestille en pizza fra en bedrift som tilbyr pizza. Når h*n da møtte opp til avtalt tid får h*n slengt kommentaren til seg om at h*n er for tidlig. Selv om h*n var der akkurat når h*n skulle. Det neste blir vel noen som sier "det viste seg faktisk at bussen hadde klart å kjøre fem minutter før tiden" og så er det noen som klager med "kunne du ikke bare gått?". Danke schön Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 http://www.bt.no/nyh...te-2733328.html Da har man ærlig talt ikke noe i et serviceyrke å gjøre... uansett hvor frekk kunden er, så sier/skriver man ikke det der. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå