Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274

Jeg får ikke betalt for å være høflig før syv. Så jeg holdt meg til et kort "nei, beklager". Hadde ikke tatt ut møblene enda, og har lite lyst til at det skal være folk i kafeen mens jeg åpner.

Jeg får ikke betalt for å være høflig i det hele tatt. Betyr det at jeg kan oppføre meg dritt mot alle?

Lenke til kommentar

Jeg får ikke betalt for å være høflig før syv. Så jeg holdt meg til et kort "nei, beklager". Hadde ikke tatt ut møblene enda, og har lite lyst til at det skal være folk i kafeen mens jeg åpner.

Jeg får ikke betalt for å være høflig i det hele tatt. Betyr det at jeg kan oppføre meg dritt mot alle?

Ut fra det du leste her, mener du han var uhøflig?

• Liker 6
Lenke til kommentar

Ahh... Minner meg på folk som forventer at jeg skal vite nøyaktig hva som er galt med maskinen umiddelbart, bare de sier noe slikt som "maskinen skrur seg av, hva er galt?". Nå jobber ikke jeg med noen PC service, men hjelper folk jeg kjenner med småting ganske ofte.

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

men hjelper folk jeg kjenner med småting ganske ofte.

Ryktet har kommet ut at jeg er god med data :(

Så jeg har begynt å ødelegge ting med vilje slik at folk ikke skal spørre meg om å repare ditten og datten.

(historie kommer, må bare ut en tur først)

Endret av Sulfuric
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Utifra det han skrev, ja.

Endret av Slettet+45613274
Lenke til kommentar
jeg begynner ikke egentlig med åpnerutiner før syv, så dette er før arbeidstid for meg.

Dette burde da være nok for enhver til å forstå tegninga. Ethvert krav på spesialbehandling etter dette er urimelig, og trenger ikke møtes med overdreven høflighet.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Utifra det han skrev, ja.

Han sa jo ikke det til kunden, så nei, han var ikke uhøflig.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Tenk logisk: Om du slipper inn en kunde ti minutter før åpningstid en dag, hva gjør du neste gang kunden dukker opp ti minutter før tidlig? Og tredje gang? For den saks skyld kan kunden ha 'lært' og dukker opp et kvarter for tidlig neste gang. Det er en grunn til hvorfor man har åpningstider. :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hehe, jeg var vitne til en slik kunde, hvor ekspeditøren svarte "jobber? nei, er bare ansatt her jeg" før han gikk.

Hvis det var i Bergen, så er det mulig det var meg.

Det er nemlig mitt standardsvar når jeg står i uniform og legger på plass varer...

Veldig profesjonelt.

Lenke til kommentar

Ahh... Minner meg på folk som forventer at jeg skal vite nøyaktig hva som er galt med maskinen umiddelbart, bare de sier noe slikt som "maskinen skrur seg av, hva er galt?". Nå jobber ikke jeg med noen PC service, men hjelper folk jeg kjenner med småting ganske ofte.

Er selv tech supporten til en del venner. Heldighvis har jeg lært dem opp til å fatte at pc problemer kan være litt kompliserte en som så, og at ting tar ekstra lang tid når man ikke har pc'en forran seg når man skal prøve å feilsøke.

Lenke til kommentar

Ah, ble irritert på Peppes i går da jeg skulle hente en pizza. Møter opp når den skal være klar etter oppgitt tid, og får høre at "jeg dessverre er litt tidlig ute", selv om det var de som brukte 15 minutter mer enn oppgitt.

Ingen driks fra meg.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...