Lovegame Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Man kjøper da ikke begerbrus hos Shell. Punktum. Eneste man får med når man kjøper pøls/burger meny, desverre. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Minner meg på når man kjøper brus fra sånne automater på Shell f. eks. Hvert andre sekund (cirka) kommer det vann. Dette gjør at blandingsforholdet blir kuk, og brusen smaker lunken piss. Om du er en dreven brushandler, trykker du slik at du bare får brus. Ikke faen om jeg skal ha vann, når det er brus jeg har betalt for! Nå er eg ikkje så dreven på dette med brusmaskiner, men er det ikkje slik at maskinen blander sirup (sukker og brussmaken) med kullsyrevatn? Dersom du ikkje tar med "vatnet" så vil du i alle fall få eit dårlig resultat. Det er ikkje blandingsforholdet som får dispenserbrus til å smake dårlig, det er det faktum at det er dispenserbrus. Så vidt eg veit så kan ein ikkje få dispenserbrus til å smake godt uansett korleis du stiller inn maskinen. 3 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Eneste man får med når man kjøper pøls/burger meny, desverre. Det vet eg, men den brusen er ikke verdt begeret den er tappet i. Eg bestiller derfor alltid uten drikke, og evnt pluss den flaskedrikken eg ønsker utenom. Det er verdt de ekstra kronene. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Minner meg på når man kjøper brus fra sånne automater på Shell f. eks. Hvert andre sekund (cirka) kommer det vann. Dette gjør at blandingsforholdet blir kuk, og brusen smaker lunken piss. Om du er en dreven brushandler, trykker du slik at du bare får brus. Ikke faen om jeg skal ha vann, når det er brus jeg har betalt for! Nå er eg ikkje så dreven på dette med brusmaskiner, men er det ikkje slik at maskinen blander sirup (sukker og brussmaken) med kullsyrevatn? Dersom du ikkje tar med "vatnet" så vil du i alle fall få eit dårlig resultat. Det er ikkje blandingsforholdet som får dispenserbrus til å smake dårlig, det er det faktum at det er dispenserbrus. Så vidt eg veit så kan ein ikkje få dispenserbrus til å smake godt uansett korleis du stiller inn maskinen. Det smaker ihvertfall mye mere Cola om jeg tapper uten vannet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Det er jo akkurat det samme som skjer på fabrikken - konsentrert sirup blandes med kullsyreholdig vann. Brus fra en riktig innstilt dispenser kan smake minst like godt som en vanlig. Problemet er at de ikke alltid er riktig innstilt. EDIT: Modererte utsagnet, synes tross alt det er ganske ofte dispenserbrus smaker helt OK. Endret 25. juni 2012 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Det er to butikker eg aldri handler begerbrus hos: - Dolly Dimples - Shell Dette er to kjeder som gjennomgående har utvannet og/eller dårlig begerbrus. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Rart, egentlig. Tviler på at leverandørene mener seg tjent med at folk får dårlige opplevelser med varene deres. De burde ha et strikt kontrollregime på de maskinene, og kanskje en tipstjeneste for dårlig brus. Endret 25. juni 2012 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Minner meg på når man kjøper brus fra sånne automater på Shell f. eks. Hvert andre sekund (cirka) kommer det vann. Dette gjør at blandingsforholdet blir kuk, og brusen smaker lunken piss. Om du er en dreven brushandler, trykker du slik at du bare får brus. Ikke faen om jeg skal ha vann, når det er brus jeg har betalt for! Vil du ha sirupkonsentrat til maten, du da? 3 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Minner meg på når man kjøper brus fra sånne automater på Shell f. eks. Hvert andre sekund (cirka) kommer det vann. Dette gjør at blandingsforholdet blir kuk, og brusen smaker lunken piss. Om du er en dreven brushandler, trykker du slik at du bare får brus. Ikke faen om jeg skal ha vann, når det er brus jeg har betalt for! Vil du ha sirupkonsentrat til maten, du da? Hva? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Jaja, nå begynner det vel å holde med brusen? Tilbake til topic? Lenke til kommentar
Populært innlegg osse-mon waits for alice Skrevet 25. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. juni 2012 What he said! Når moderator bruker denne fonten, vet du det er serious business! 23 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 26. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Som kjent begynte det storet togbruddet, sommerens store eventyr, som sjefen kaller det, 25. juni og skal vare til og med 5. august. Jeg jobber derfor på Oslo S for tida. Jeg har allerede truffet et par spesielle kunder og kommer sikkert til å treffe en hel del flere i løpet av sommeren. Noen er typer jeg husker fra i fjor sommer, mens andre har nye sprell å finne på. Jeg forteller gjerne, men i og med at det er et herk å jobbe turnus og behøve å snu døgnet, nøyer jeg meg med å fortelle en anekdote som en medkundeveileder fortalte i kveld. Dette skjedde for en god stund siden da det var buss for tog fra Oslo S. Ei gammel dame spurte kundeveilederen om hjelp til å komme seg på riktig buss, noe hun sa at hun skulle forsikre seg om. I mellomtida ble hun nødt til å gå et annet sted. Da bussen kom snakket hun til en av de andre kundeveilederne ved hjelp av samband. Hun mente å spørre om kunden hadde kommet seg ombord på bussen og sa derfor "Tok du den gamle dama?" Noen av kundene hørte dette og valgte å ta dette i verste mening og klage. Det var helt uhørt. Det var jo (ikke) det groveste hun kunne sagt. Det endte med at den ansvarlige lederen der den dagen ga henne en reprimande og sa at hun ikke kunne slenge fra seg sexuelle hentydninger slik at kundene hørte det. Endret 26. juni 2012 av Zarac 12 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Og derfor hater jeg kunder. Og sjefer som NEKTER å høre på din side av saken, for kunden har ALLTID rett. Bullshit, I claim! On-topic: Kvinnfolk med småunger; når dere ser det bare er en vanlig søppelbøtte på toalettet vårt, IKKE hiv SKITBLEIEN der! Slutt å tenk kun på dere selv, er det så jævlig vanskelig å si ifra, så skal jeg kaste den separat, så gasser ikke skiten hele lokalet?! Det er andre som skal bruke toalettet, og det er også andre som skal vaske det. Det faktum at jeg nesten spydde, og jeg har en grei terskel for det, det får si sitt.. Håper ikke kunder merket det. Lenke til kommentar
Populært innlegg osse-mon waits for alice Skrevet 26. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. juni 2012 Har dere stellerom, og intet sted å kaste bleia, pakkes den pent inn, og kastes i søpla. Det er de som tilbyr stellerommet som har failet i å utstyre det ordentlig. 14 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg hadde brødposer i stellebaggen som jeg kunne hive bleiene i når søppelbøtta var "ubrukelig". 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Har dere stellerom, og intet sted å kaste bleia, pakkes den pent inn, og kastes i søpla. Det er de som tilbyr stellerommet som har failet i å utstyre det ordentlig. Tviler på at han hadde stellerom gitt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 "Kjører du meg til Sørlandet (40 mil)? Jeg har ikke noe penger på meg men betaler med kort når vi kommer frem" Sounds legit!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Inget stellerom. Det er ikke så ofte at tre måneder gamle babyer bowler vet du. Og som oftest så blir ikke de inkludert i denne sporten, og dermed ikke tatt med til lokalet. Du vet, å passe en baby, to andre unger, bowle.. meget vanskelig. Uansett, inget stellerom, de har enten gjort det på dass eller på gulvet. Og de kunne fortsatt sagt ifra. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Du kunne jo tatt tilfart med krapylet og prøvd å slå en strike. Forhåpentligvis er leamikken skånsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå