A-Jay Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Bear, fått deg ny avatar? Kjente deg ikke igjen... Back on topic, slike folk som du skriver om vet godt at de er urimelige, men de prøver å krangle seg til bedre service likevel. Tror jeg da. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Fant ut at "Evil Doctor" ligger nærmere meg enn "Trusty sidekick" Tror nok mer det er at enkelte ikke har vært uttafor sitt lille rede på X antall år, og derfor skal bruse litt med fjærene når de endelig er "fri". 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 10. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg jobbet i helga. Ei dame kom i går og spurte når bussen til Oslo gikk. "Den bussen står der og den går nå," svarte han jeg jobbet med. "Okei," svarte dama og begynte å småløpe, men stoppet og snudde seg da han ropte etter henne: "Hei, vent!" - "Hva?" - "Du har ketchup i trynet." 14 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg jobbet i helga. Ei dame kom i går og spurte når bussen til Oslo gikk. "Den bussen står der og den går nå," svarte han jeg jobbet med. "Okei," svarte dama og begynte å småløpe, men stoppet og snudde seg da han ropte etter henne: "Hei, vent!" - "Hva?" - "Du har ketchup i trynet." Sikker på at det var ketchup? Kan ha vært blod (har nok sett for mye på CSI ). Lenke til kommentar
Populært innlegg Bear^ Skrevet 10. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg jobbet i helga. Ei dame kom i går og spurte når bussen til Oslo gikk. "Den bussen står der og den går nå," svarte han jeg jobbet med. "Okei," svarte dama og begynte å småløpe, men stoppet og snudde seg da han ropte etter henne: "Hei, vent!" - "Hva?" - "Du har ketchup i trynet." On something totally unrelated: Gjest ringer, sier han skal ha rom over flere dager. Må bare beklage, men har bare en natt ledig. Kunden blir sur, vifter med gull kortet sitt og henviser til fordelsprogrammet vårt. Sier som det er at Lofoten under sommeren er såpass populær at vi har fritak for dette. Mye frem og tilbake, legger på i sinne. En time senere ringer hovedkontoret, tydeligvis en ny en, og begynner å leksjonere meg at slikt går ikke. Gidder ikke krangle, setter over til hotell sjefen, og nyter en samtale der ungyplling får passet påskrevet. Smilte jeg? Bare litt ..... 20 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Det var nok ketchup. Hun tørket kinnet sitt og takket for at han sa ifra. Hun hadde sikkert vært på McDonalds rett over veien og fortært en burger. Lenke til kommentar
Populært innlegg srbz Skrevet 10. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. juni 2012 Gjest ringer, sier han skal ha rom over flere dager. Må bare beklage, men har bare en natt ledig. Kunden blir sur, vifter med gull kortet sitt og henviser til fordelsprogrammet vårt. Sier som det er at Lofoten under sommeren er såpass populær at vi har fritak for dette. Mye frem og tilbake, legger på i sinne. En time senere ringer hovedkontoret, tydeligvis en ny en, og begynner å leksjonere meg at slikt går ikke. Gidder ikke krangle, setter over til hotell sjefen, og nyter en samtale der ungyplling får passet påskrevet. Smilte jeg? Bare litt ..... Er man fullbooket så er man fullbooket. Et hotell som kunne finne på å kaste ut en gjest fordi en annen gjest flasher et gullkort er ikke et hotell jeg ville satt mine bein i. 19 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg jobbet i helga. Ei dame kom i går og spurte når bussen til Oslo gikk. "Den bussen står der og den går nå," svarte han jeg jobbet med. "Okei," svarte dama og begynte å småløpe, men stoppet og snudde seg da han ropte etter henne: "Hei, vent!" - "Hva?" - "Du har ketchup i trynet." On something totally unrelated: Gjest ringer, sier han skal ha rom over flere dager. Må bare beklage, men har bare en natt ledig. Kunden blir sur, vifter med gull kortet sitt og henviser til fordelsprogrammet vårt. Sier som det er at Lofoten under sommeren er såpass populær at vi har fritak for dette. Mye frem og tilbake, legger på i sinne. En time senere ringer hovedkontoret, tydeligvis en ny en, og begynner å leksjonere meg at slikt går ikke. Gidder ikke krangle, setter over til hotell sjefen, og nyter en samtale der ungyplling får passet påskrevet. Smilte jeg? Bare litt ..... Hvor mange hotell har vi her? Thon, Rica, Vestfjord, Aurora (sommerhotell), sommerhotellet ved Amfi, Kabelvåg Hotell, en dæsj med rorbuer. Du kan ha så mange hotell du vil her, og likevel kommer en kar og starter et nytt, og tjener fett med penger Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Er man fullbooket så er man fullbooket. Et hotell som kunne finne på å kaste ut en gjest fordi en annen gjest flasher et gullkort er ikke et hotell jeg ville satt mine bein i. Bullshit. Enhver hotellansatt burde være i stand til å bryte tid-rom-kontinuitetet og få tilgang til en parallelldimensjon med et ledig rom, særlig for en gullkunde. Latskap kaller jeg det. 3 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Foreslår at dere begynner å bygge hotell av denne typen. Men da klager vel folk fordi de må bytte rom hele tiden. Endret 10. juni 2012 av Henrik B 1 Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Gjest ringer, sier han skal ha rom over flere dager. Må bare beklage, men har bare en natt ledig. Kunden blir sur, vifter med gull kortet sitt og henviser til fordelsprogrammet vårt. Sier som det er at Lofoten under sommeren er såpass populær at vi har fritak for dette. Mye frem og tilbake, legger på i sinne. En time senere ringer hovedkontoret, tydeligvis en ny en, og begynner å leksjonere meg at slikt går ikke. Gidder ikke krangle, setter over til hotell sjefen, og nyter en samtale der ungyplling får passet påskrevet. Smilte jeg? Bare litt ..... Er man fullbooket så er man fullbooket. Et hotell som kunne finne på å kaste ut en gjest fordi en annen gjest flasher et gullkort er ikke et hotell jeg ville satt mine bein i. enig med deg at man ikke skal hive ut noen andre, men det er faktisk en grunn til at enkelte har og gidder å betale for gullkortene sine... jeg vet ikke hvordan kjede dette er men de har sikkert fler hotell i nærheten slik at de kunne ordnet en løsning som er bra for alle parter. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Det som er, er at vi har ikke andre sammarbeids hoteller i området vi kan gjøre bruk av. Og Lofoten er såpass populært at hvis vi skulle tatt hensyn til alle i sommer perioden så hadde vi gått konstant med 100 rom i overbook og det ville ha kostet oss megadyrt. Det er kun i 3 månder av årets 12 kallender månder. Hadde det vært uansett ellers i året så hadde vi tilnærmet ikke had noe å si, men akkurat for sommer perioden har vi block-out. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Er man fullbooket så er man fullbooket. Et hotell som kunne finne på å kaste ut en gjest fordi en annen gjest flasher et gullkort er ikke et hotell jeg ville satt mine bein i. Bullshit. Enhver hotellansatt burde være i stand til å bryte tid-rom-kontinuitetet og få tilgang til en parallelldimensjon med et ledig rom, særlig for en gullkunde. Latskap kaller jeg det. Slengt inn en feltmadrass på bøttekottet og tatt 1000 kr/natt Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 bare å fortelle noen tyskere at de er kunde nr X og har vunnet en gratis telttur uten guide 2 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Er man fullbooket så er man fullbooket. Et hotell som kunne finne på å kaste ut en gjest fordi en annen gjest flasher et gullkort er ikke et hotell jeg ville satt mine bein i. Bullshit. Enhver hotellansatt burde være i stand til å bryte tid-rom-kontinuitetet og få tilgang til en parallelldimensjon med et ledig rom, særlig for en gullkunde. Latskap kaller jeg det. Kanskje flukskondensatoren deres er defekt. enig med deg at man ikke skal hive ut noen andre, men det er faktisk en grunn til at enkelte har og gidder å betale for gullkortene sine... jeg vet ikke hvordan kjede dette er men de har sikkert fler hotell i nærheten slik at de kunne ordnet en løsning som er bra for alle parter. Jeg stusset litt over disse kundefordelene. Kan virkelig "garantert ledig rom" være en del av disse? Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 jeg er ikke noe ekspert på dette men ser at f.eks rica har dette for sine gull medlemmer: Rica Gold Dette kortet tilbyr vi våre mest lojale gjester, som overnatter hos Rica Hotels mer enn 35 døgn i året. Som innehaver av Rica Gold får du tilgang til alle fordeler som gjelder for Rica Blue og Silver. I tillegg gir vi: garantert hotellrom ved bestilling 2 dager før * oppgradering til beste tilgjengelig rom i samme romkategori garantert rom ved sen ankomst ledsager uten tillegg i pris alle dager gratis pay-TV (ett uttak per opphold) * Unntak i enkelte perioder. Pris/romkategori kan variere. I byer hvor Rica Hotels har flere hoteller, garanteres plass på ett av dem. Gullkortgarantien kan ikke benyttes ved bonusuttak. Garantien gjelder ikke hos Rica Hotel Svolvær i juni og juli dette er vel for folk som reiser veldig mye på kort varsel og vil være garantert ett rom. Jeg vet heller ikke hva det koster å kjøpe seg slike fordeler men det er vel neppe billig. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Nok gullkort-diskusjon snart? 2 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Hadde en kunde i dag som oppriktig lurte på om jeg kunne få sjåføren av et stort vogntog til å stoppe langs E18 for å gi han en liten pakke som ligger et eller annet sted på hengeren. Denne hengeren er fra før fylt til randen av ymse pakker og ting. * Stopper aldri å forundre meg hvordan enkelte kunder tror de er den eneste og viktigste kunden vår og at alt kan settes på hold så lenge de får det de vil ha. JA. Jeg liker deg som kunde og synes du er snill og grei. Men det får da være grenser for hva du føler er et realistisk krav... Endret 11. juni 2012 av Neptjune 6 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Kompis og jeg skulle handle på butikken i pausa. Han kjøper rundstykker og kjøttkaker, og jeg kjøper tunfisk. Da han hadde betalt fikk han en lapp som ble krysset av på, og når han hadde seks kryss skulle han få den lunsjen gratis. Jeg derimot fikk ingen lapp når jeg hadde betalt. Jeg kjøpte da lunsj jeg også for faen!!! Men gjør det enkelt fra nå av, vi handler hver for oss og bruker samme lunsjlappen, så går det dobbelt så fort til en gratis for ham Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hadde en kunde i dag som oppriktig lurte på om jeg kunne få sjåføren av et stort vogntog til å stoppe langs E18 for å gi han en liten pakke som ligger et eller annet sted på hengeren. Denne hengeren er fra før fylt til randen av ymse pakker og ting. Ja, hvorfor ikke? Selv spør jeg alltid om å få hoppe ut over hjembygda i fallskjerm når innflygingen likevel går den veien .. Jævlene nekter hver gang. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå