Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

Hva faen. Folk er jo bare duster da.. Hvis folk krever å vite smaken på ting så må de da klare å finne det ut selv ><

En annen måte er om du tar å smaker på den som kunden har med. "Joda, det småker litt som løk bare mildere" Og så krever at dersom kunden skal kjøpe purreløk så kjøper hun den som du smakte på. Kunden krevde det jo?

Endret av Argoniel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde grillparty med jobben på lørdag, og ble fortalt en litt fin historie:

2 av mine kvinnelige kollegaer kommer opprinnelig fra Asia, Så her en dag hadde de vært på jobb sammen. Hun ene oppdager at en kunde prøver å stjele og da vedkommende kunde kommer til kassen, spør hun på asiatisk om hvor mye/mange av tingene kunden hadde betalt for. Kunden hadde da tatt opp en del ting fra lomma og lagt på båndet og sagt vedkommende ikke skulle ha det likevel. Virket som denne kunden skjønte hintet. Har visst ikke sett den kunden siden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jobber du også på Operaen?

Vi snakket litt om jobbene våre og forskjellige typer kunder vi treffer. Han fortalte også at det for enkelte par går sport i å låse seg inn på handicaptoalettet og ha seg.

Nesten relatert var jeg en gang ekstremt nær ved å ha meg på en togdass.

Lenke til kommentar

Han fortalte også at det for enkelte par går sport i å låse seg inn på handicaptoalettet og ha seg.

Er ikke det bare koselig da? =)

Jo, det er sikkert koselig for de som er involvert, men ikke så hyggelig for handicappede som venter på tur eller vekterne som må kaste dem ut.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Noen ganger må man bare gå det ekstra steget for kunder. Hadde en kunde av butikken som var helt fortvilt. Skal til syden om 2 dager og fikk ikke skrevet ut sin bilett. Hjalp henne med det og etter ferien blir det nok et mobilkjøp av henne:). Hun var ekstremt taknemmlig! :)

Ting som koster så lite for de ansatte i butikkene, men som oppleves som godt over gjennomsnittet god service av kundene :)

Lenke til kommentar

Sånt prøver man da å gjøre om man har tid og mulighet. Det er mange ting jeg egentlig ikke skal hjelpe kunder med direkte, men om jeg har tid (ikke andre kunder som venter) og jeg kjenner til løsningen er det jo mye bedre at jeg hjelper dem med en gang. Glade blir de og. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...