Populært innlegg Carlgutt Skrevet 4. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Hadde en kunde som klagde over at bollen hun kjøpe var penslet med egg. Endret 4. juni 2012 av Carlgutt 12 Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Man kommer steike langt med litt bløffing Ikke dålig! Jeg vil si jeg har over gjennomsnittlig ølkunnskap ettersom jeg er hobby-ølbrygger. Jeg har et par faste kunder som bruker å komme innom og ofte spør hvilken øltype jeg ville ha valgt til forskjellig type mat. Jeg velger da som oftest å gi dem noen forskjellige valg fra det lille øl-utvalget vi har i hyllene men det hender at jeg henviser dem til andre butikker som jeg vet har en type øl som passer perfekt. Så langt har jeg bare fått gode tilbakemeldinger, jeg har til og med fått høre fra andre kunder at noen hadde tipset de om mine fantastiske øl-ferdigheter Ofte må jeg forklare at det ikke alltid er slik at den dyreste ølla er den beste, det finnes mange andre merker som har like god kvalitet, og til langt mindre pris. I tillegg minner jeg de alltid på: For å nyte en øl tar man kun en, i noen tilfeller to, og gjerne med passende tilbehør. Det er ingen vits å drikke seg full på øl til 40-70kr flasken. Endret 4. juni 2012 av Ilcapo93 7 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Synes stort sett alt øl smaker like .. vondt :/ Skulle ønske jeg likte det. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg vesleengen Skrevet 4. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. juni 2012 Liker historien om noen amerikanere som skulle ha øl på butikk i Norge, og var i ferd med å kjøpe Bud-Light... Helt til en kar kom og sa: Kjøp heller Tuborg. Mye bedre. Amerikanerne kom tilbake neste dag og kjøpte mer Tuborg og sa det var det beste ølet de hadde smakt 10 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Da trengs det bare å kjøre på med mer øl! Hvor gammel er De? Endret 4. juni 2012 av Andrull Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Stakkars, stakkars folk. 2 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Haha. Tuborg er da ikke SÅ ille. Men om det er det beste han hadde smakt, ja det er det kanskje litt synd på Amerikanere. ^^ Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Tuborg Lite (ikke light) var faktisk ikke så verst. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ølet du ofte får kjøpt etter fristen siden mange ansatte tror det er lettøl. 8 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Haha. Tuborg er da ikke SÅ ille. Men om det er det beste han hadde smakt, ja det er det kanskje litt synd på Amerikanere. ^^ Jo, det er det. Amerikanere har forøvrig tilgang til skrekkelig mye bra øl, men du skal ikke se bort ifra at det var litt ignorance inne i bildet. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Haha. Tuborg er da ikke SÅ ille. Men om det er det beste han hadde smakt, ja det er det kanskje litt synd på Amerikanere. ^^ Jo, det er det. Amerikanere har forøvrig tilgang til skrekkelig mye bra øl, men du skal ikke se bort ifra at det var litt ignorance inne i bildet. Det har de. Mye veldig bra local shit, men "the big brands" er basert på 3-4 slag + corona Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Omtrent som i Norge, mao. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ringnes Tuborg Hansa Gran Aas (beste av de store etter min mening..) Lenke til kommentar
Populært innlegg Eplefe Skrevet 4. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. juni 2012 Oh lawd. Det gjorde nesten litt vondt å lese. 11 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Aass er defintivt den beste store. Tuborg er Carlsberg, forresten. Så ikke bryggeri, men brand, og blir litt feil i denne settingen. Eller helt riktig, men da er de andre feil. Endret 4. juni 2012 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg aklla Skrevet 4. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. juni 2012 Dette er ikke "den store øl-tråden", ikke skal den bli det heller.Nok øl-prat. Skål! 10 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Kunde som ikke ville betale for pose: "Kunne du spandert en pose på meg? Det regner ute!" Jeg kikker ut, solen skinner som vanlig, og gir kunden en pose. Jeg tar ikke betalt uansett. Hva folk ikke gjør for en gratis pose da gitt. 1 Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Kunde som ikke ville betale for pose: "Kunne du spandert en pose på meg? Det regner ute!" Jeg kikker ut, solen skinner som vanlig, og gir kunden en pose. Jeg tar ikke betalt uansett. Hva folk ikke gjør for en gratis pose da gitt. Håper du sa "Nyt sola" når han gikk. 2 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 "Vi er jo i 2012!" Nr. 12 over fraser som irriterer meg når eg prøver å forklare brukaren kvifor noko ikkje virkar. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå