vikingkylling Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Eller: "nei, du har rett, den passer nok bedre til noen yngre/slankere/penere enn deg". Munnen sier: "Beklager, la meg se om jeg finner noe annet." Hjernen sier: "Stygg kjerring, stygg genser." Husk å ikke blande nå. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 "Hei!.. nei, du vet vel ikke." Jo, takk. 2 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 "Hei!.. nei, du vet vel ikke." Jo, takk. Hehe, den der er ganske standard. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 "Jobber du her?" må være det dummeste spørsmålet jeg får når jeg er ikledd uniformen til kjeden jeg jobber i. Får alltid lyst til å svare med en vittig kommentar tilbake, men ender alltid opp med "Ja? :)" og svarer på det viderefølgende spørsmålet. 3 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 "Jobber du her?" må være det dummeste spørsmålet jeg får når jeg er ikledd uniformen til kjeden jeg jobber i. Får alltid lyst til å svare med en vittig kommentar tilbake, men ender alltid opp med "Ja? " og svarer på det viderefølgende spørsmålet. En jeg jobbet med før sa alltid da: nei, her bare er jeg og smilte. Lenke til kommentar
Populært innlegg Killswitch Skrevet 31. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 31. mai 2012 Hehe, jeg var vitne til en slik kunde, hvor ekspeditøren svarte "jobber? nei, er bare ansatt her jeg" før han gikk. 25 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Var på H&M for ikke så lenge siden på let etter noen enkle t-skjorter. Ser så en kar som bretter noen plagg som ligger slengt rundt, og tenker at han må jo jobbe her. Men er allikevel litt i tvil, for min mor er lik. Om hun ser klærne ikke er brettet ordentlig, eller at de bare ligger krøllet på bordet, så ordner hun opp i det. Går så bort til han (han sto med ryggen til, så så inget navneskilt heller). Hei! Jobber du her?" spør jeg og smiler. Han snur seg og svarer "Det gjør jeg, min gode mann!" og smiler tilbake. Han hjalp meg å finne det jeg var ute etter også. Artig kar 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zeeza Skrevet 31. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 31. mai 2012 Jobber i ambulansen, men har vært borti spørsmål selv om "jobber du her?". Her i Bergen har vi grønne ambulanseuniformer, og jeg forstår at vi til tider kan bli forvekslet med ansatte på kiwi av folk som ikke følger helt med. Denne episoden er derimot litt annerledes. Vi var og handlet på rema 1000 (for de som aldri har vært på rema 1000 så har de altså blå uniformer). Jeg sto borte med kassen i min grønne og gule uniform mens jeg ventet på de andre. Plutselig kommer en litt eldre mann bort til meg og sier "unnskyld, jobber du her??". Jeg ble litt satt ut av spørsmålet, og visste ikke helt om jeg skulle le eller svare alvorlig. Endte med at jeg bare så dumt på han, før jeg så ned på meg selv og så tilbake til han og sa "nei...". Da gikk han videre til damen i kassen og sa ganske irritert "DET ER JO INGEN SOM JOBBER I DENNE BUTIKKEN!!" Tror ikke hun skjønte noe... 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg inkasso Skrevet 1. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 1. juni 2012 Hehe, jeg var vitne til en slik kunde, hvor ekspeditøren svarte "jobber? nei, er bare ansatt her jeg" før han gikk. Hvis det var i Bergen, så er det mulig det var meg. Det er nemlig mitt standardsvar når jeg står i uniform og legger på plass varer... En par andre fine er: Kunde: Og så skal jeg ha litt rabatt. Meg: Det er ikke noe som heter "jeg skal ha". Hvis du skal ha 2500 lyspærer, så kan du høre med sjefen. Men siden du skal kjøpe 10 stykk så er det vel lite å hente. Kunde: Det må du gjøre noe med. (Standardfrase når folk finner ut at butikken vår ikke er designet spesielt for deres behov, eller se over.) Meg: Jeg "må" ikke gjøre noe som helst. Men jeg kan gi beskjed oppover i systemet. (Yeah, right. Kommer nok til å gjøre det med en gang.) Er det rart man blir en kynisk misantrop? 19 Lenke til kommentar
Huxy Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Standard på min jobb (kino) er "Må jeg ha slike 3D-briller?" Svarer jo som regel at "Nei, du mååååå ikke. Men om du ikke vil se dobbelt og uklart så _burde_ du..." Og noen skjønner ikke svaret og lurer på det tekniske. Når jeg da åpner med å si at det er to forskjellige bilder prosjektert samtidig og 3D-brillene lurer hjernen din til å forene det til et bilde via polariserende filter, så blir de bare sinna. I don't get it! Artigste er når gamlinger svarer på spørsmålet mitt om de skal ha 3D-briller og svarer "Nei du det har jeg med! Gleder meg!" Endret 1. juni 2012 av Huxy 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Svaret på spørsmålet er jo "Ja, det må du." Problem solved. 3 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Folk hisser seg opp med en gang de blir bevist dumme. Noe 90% av alle kunder er.. Så i teorien, så kan alle hisse seg opp sinnsykt. Så lenge de blir bevist at de har feil/eller ikke skjønner ting. Har hatt flere kunder innom, som har satt batteriet i feil vei eller andre dumme grunner som det. Jeg fikser det, og så blir kunden hissig. "JEG HAR JO ALLEREDE GJORT DET! AARRGH!" Noen få blir flaue og sier takk, men som regel blir folk hissige dersom de blir bevist dumme 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lovegame Skrevet 1. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 1. juni 2012 "Men det funket ikke da jeg prøvde!?" Det er for at du ikke har prøvd, bitch. IT-tekniker ut. 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg Argoniel Skrevet 1. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 1. juni 2012 Hadde en lite unge som løp rundt som en rabiat bikkje nå. *BANG* der løp ungen rett inn i en glassvegg som står ved ingangen. Foreldrene blir dritsure og legger skylda på meg som står i kassa. Hold ungen deres i bånd, så hadde det ikke skjedd. Jeg skjønner ikke hvordan folk får det til å bli andres feil =/ Ja, selvfølgelig satte vi den glassplata der slik at alle småunger løper rett i den. Mission accomplished! 31 Lenke til kommentar
Populært innlegg voidDraw() Skrevet 1. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 1. juni 2012 "Men det funket ikke da jeg prøvde!?" Det er for at du ikke har prøvd, bitch. IT-tekniker ut. ^This Ansatt kommer innom og klager på at han alltid har problemer med X rom på bygget. Greit nok tenker jeg, og blir med. Spør om han har prøvd å fikse problemet. Selvfølgelig har han det! Konklusjonen etter å ha dratt meg igjennom 3 etasjer og 2 bygg? VGA kontakt til prosjektor var ikke koblet til en splitter. Kabelen LÅ på bordet, godt synlig rett foran nesen på mannen. *Oppgitt* 11 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Standard på min jobb (kino) er "Må jeg ha slike 3D-briller?" Svarer jo som regel at "Nei, du mååååå ikke. Men om du ikke vil se dobbelt og uklart så _burde_ du..." Og noen skjønner ikke svaret og lurer på det tekniske. Når jeg da åpner med å si at det er to forskjellige bilder prosjektert samtidig og 3D-brillene lurer hjernen din til å forene det til et bilde via polariserende filter, så blir de bare sinna. I don't get it! Artigste er når gamlinger svarer på spørsmålet mitt om de skal ha 3D-briller og svarer "Nei du det har jeg med! Gleder meg!" Det kommer helt ann på hvilken kino du er på og hvilken film som vises. I samtlige 3D-filmer jeg har sett (alt fra Resident Evil til Avengers) har det vært en og annen 3D-scene som funket, men 90% av filmen har jeg like greit droppet å bruke brillene fordi bildet ble bedre uten. Jeg er svært sjelden på kino, fordi jeg ikke betaler overpris for å sitte med ubehagelige briller og se et uskarpt bilde. Endret 1. juni 2012 av vikingkylling 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Sånn er det, er ikke alle som klarer å se 3D-bildet dessverre. Du er en av de uheldige der . Men dette er ikke det tråden handler om. Topic er den veien ---> Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 On a kjapp side note, så er det veldig få scener som ER 3D, de fleste er 2D, og vises som 2D, ergo kan de sees uten briller, bortsett fra de som er 3D da, som er umulig å se uten briller. On-topic: Bursdag i bowlingen på søndag.. Bah, 8 år gamle unger som løper rundt og kaster slush overalt fordi foreldra ikke vet hvordan unger funker... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 On-topic: Bursdag i bowlingen på søndag.. Bah, 8 år gamle unger som løper rundt og kaster slush overalt fordi foreldra ikke vet hvordan unger funker... Tipper de vet hvordan ungene funker og derfor overlater dem til deg On topic: Kebabmannen som blir sur fordi jeg handler på nabobutikken mens han lager kebaben og dermed ikke er i lokalet når han roper opp nummeret på babben min om det er kø på butikken. Priceless! Og forøvrig: Treig kassadame på butikken. Aldri sett noe så treigt før. Og hun var ikke under opplæring. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 On-topic: Bursdag i bowlingen på søndag.. Bah, 8 år gamle unger som løper rundt og kaster slush overalt fordi foreldra ikke vet hvordan unger funker... Tipper de vet hvordan ungene funker og derfor overlater dem til deg On topic: Kebabmannen som blir sur fordi jeg handler på nabobutikken mens han lager kebaben og dermed ikke er i lokalet når han roper opp nummeret på babben min om det er kø på butikken. Priceless! Og forøvrig: Treig kassadame på butikken. Aldri sett noe så treigt før. Og hun var ikke under opplæring. Spurte du i det hele tatt om ho var under opplæring. Man trenger ikke ha en person bak seg støtt og stadig når man lærer seg kassene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå