Killswitch Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Håper noen får glede av den derre sola, sitter nå her i 6 -7 varmegrader selv... Nord Norge ass! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Sitter her i 28 grader, innendørs. Svett nok. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Moderatormelding Da lar vi snakket nok om det fine været. Fint om vi kommer tilbake til trådens tema Mvh. r2d290-Forumveileder 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 27. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg hadde et par kunder i baris i dag og et par amerikanske turister som skulle ta buss for tog. Det må ha vært mer enn 40 grader i sola. Jeg satt i en plaststol i solveggen på stasjonen og han ene sa "Hey, you could get a tan here". Men jeg ble bare solbrent. På fredag kveld skulle en fyr til Grorud og spurte hvor toget hans gikk. Som dere kanskje vet, er Grorud i retning Lillestrøm. Jeg sjekket tavla som sto rett foran oss og svarte "spor 4" (eller noe sånt). Så kom han tilbake 10-15 minutter senere, etter at toget hans hadde gått, og var irritert fordi det ikke hadde kommet noe tog til Grorud. "Å, kom ikke lokaltoget til Lillestrøm?" spurte jeg. "Det vet vel ikke jeg, jeg skal til Grorud" svarte han. 17 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Som dere kanskje vet, er Grorud i retning Lillestrøm. Dette viste jeg ikke. Hadde klart å gjort akkurat samme feilen selv. 7 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Lillestrøm = Tettstedet Oslo, øst. Endret 29. mai 2012 av Hanske Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Lillestrøm = Tettstedet Oslo, øst. Det ligger strengt tatt i Skedsmo, ikke Oslo. Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Uansett er det da vanlig at det står endestoppen på toget, og ikke alle småstoppene underveis. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Ja, det pleier vel stå linjeforklaringer i brosjyrer/oppslag en kan finne på stasjoner og. Sjekker alltid sånt på forhånd/selv jeg. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Lillestrøm = Tettstedet Oslo, øst. Det ligger strengt tatt i Skedsmo, ikke Oslo. Derfor sa jeg tettsted, ditt nek. Tettstedet Oslo inkluderer hele Skedsmo kommune, og har nærmere 400 000 innbyggere som ikke bor i kommunen. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sexylubb1 Skrevet 29. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 29. mai 2012 Lillestrøm = Tettstedet Oslo, øst. Det ligger strengt tatt i Skedsmo, ikke Oslo. Derfor sa jeg tettsted, ditt nek. Tettstedet Oslo inkluderer hele Skedsmo kommune, og har nærmere 400 000 innbyggere som ikke bor i kommunen. Da misforstod jeg. Ser liten grunn til å bruke ukvemsord uansett. 19 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg tenkte ikke at nek ville bli oppfattet negativt, det var hvertfall ment humoristisk fra meg Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 29. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg forventer jo ikke at alle skal vite akkurat hvilken togretning stasjonen deres ligger på, men da jeg svarte på spørsmålet hans leste jeg bare det som sto på tavla, noe han burde sett. Hvis han var usikker, kunne han jo ha spurt. Hvis ikke, så burde han kanskje ha resonnert seg fram til at det toget som kom i det sporet akkurat på det minuttet toget til Grorud skulle komme, faktisk var toget som gikk til Grorud, selv om det sto Lillestrøm. Det neste toget gikk en halvtime senere og han kom ikke tilbake flere ganger, så jeg regner med at han kom seg på toget. Detvar også et par andre morsomme kunder den kvelden. En fyr som snakket med søreuropeisk aksent kom med en øl i hånda og lurte på om han kunne bli med kompisen sin ned rulletrappa selv om han ikke hadde billett. Han trodde vel at noen sto nederst i rulletrappa med billettkontroll og ville ta ham for det. Fire pensjonister, to damer og to menn, skulle kjøpe togbilletter og fikk ikke til å bruke billettautomaten. De to damene kom bort til meg og lurte på om jeg kunne hjelpe dem, men mannen som sto igjen og forsøkte å trykke på forskjellige knapper på skjermen nektet å ta imot noen veiledning. Etter omtrent 10 minutter hadde han klart å slå inn riktig stasjon og fire honnørbilletter på egenhånd. En annen fyr hadde et par spørsmål om toget sitt før han gikk ned rulletrappa. Etter tre sekunder omtrent snudde han plutselig å rulletrappa og begynte å løpe opp igjen, men snublet og gikk på trynet før han kom opp. Det så innihelvetes vondt ut. Kanskje han kom på at han hadde et spørsmål til, men uansett hva det var, var det ikke viktigere enn at han bare satte seg ned på det øverste trinnet og ble med rulletrappa ned likevel. Jeg skal innrømme at jeg gapskrattet da han var vel nede og det ikke var noen andre i nærheten. 12 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 En annen fyr hadde et par spørsmål om toget sitt før han gikk ned rulletrappa. Etter tre sekunder omtrent snudde han plutselig å rulletrappa og begynte å løpe opp igjen, men snublet og gikk på trynet før han kom opp. Det så innihelvetes vondt ut. Kanskje han kom på at han hadde et spørsmål til, men uansett hva det var, var det ikke viktigere enn at han bare satte seg ned på det øverste trinnet og ble med rulletrappa ned likevel. Jeg skal innrømme at jeg gapskrattet da han var vel nede og det ikke var noen andre i nærheten. Fantastisk! gapskratter selv, og her flyr det kunder forbi ahahahh Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Off topic er fjernet fra tråden. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Thad Castle Skrevet 30. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Kunde og kunde, men her om dagen dømte jeg en fotballkamp, og en pussig episode inntraff. Jeg blåser et (forøvrig soleklart) frispark mot bortelaget (som "tilfeldigvis" fullt med innvandrere). Den ene spilleren (innvandrer) kommer bort til meg og lurer på hvorfor det ble frispark, og jeg forklarer han situasjonen. Uheldigvis uttaler jeg et ord feil og han bryter ut "Faen! Kan do ikke snakke norsk eller? Hva fan jævla iddiot!" Ohh the irony tenkte jeg, og viste han ut med sitt andre gule kort for kvelden. Endret 30. mai 2012 av Thad Castle 31 Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) I kantinen på skolen jeg går på er det to gamle damer som jobber. Hun ene av dem ser faktisk litt ut som en heks og er utrolig glemsk. Flere ganger har hun gitt tilbake mer penger enn vi hadde i utgangspunktet. Dette fører til at jeg og flere venner ofte "kjøper" noe i kantinen når vi trenger penger. Skjønner ikke hvordan de klarer å gå i overskudd. Endret 30. mai 2012 av Bradley Cooper 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 30. mai 2012 I kantinen på skolen jeg går på er det to gamle damer som jobber. Hun ene av dem ser faktisk litt ut som en heks og er utrolig glemsk. Flere ganger har hun gitt tilbake mer penger enn vi hadde i utgangspunktet. Dette fører til at jeg og flere venner ofte "kjøper" noe i kantinen når vi trenger penger. Skjønner ikke hvordan de klarer å gå i overskudd. Så snille dere er da... 16 Lenke til kommentar
Populært innlegg Christoffero89 Skrevet 30. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 30. mai 2012 Hadde det morsomt i går. I kjeden jeg jobber i gir vi ikke rabatt. Ingen untak. Kunden skulle ha en lader til mobiltelefon son kostet 249. Han prøvde seg med 149, og jeg holdt mg på 249, og så 169, 180 og osv. Da fant jeg ut at to kan leke den leken! Så når han sa 220 sa jeg 290 kr, og 300 kr og da stoppet han og sa "du sa jo 249 ista". Og da svarte jeg" da sier vi 249 da". Når kunden gikk ut klarte jeg ikke holde meg mer:p 37 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå