srbz Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 "Den der?! Nå får du gi deg..." (sist hørt i dag) "Jeg har den selv og liker den veldig godt" 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Maxie10 Skrevet 15. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. mai 2012 Eller: "nei, du har rett, den passer nok bedre til noen yngre/slankere/penere enn deg". 14 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 "Kanskje du har rett. Om du kjøper den skal du få rabattkort til Elixia-medlemsskap med på kjøpet " (forutsetter samarbeidsordning med Elixia). Lenke til kommentar
Populært innlegg holar Skrevet 16. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg jobber på en taxisentral. Det er alltids noen kunder vi husker, for å si det slik. Og så er det de som ringer bare for å ha det moro. For noen dager siden: Min kollega svarer som vanlig på telefonen, hvor en ung jente ønsker å etterlysen noe hun har glemt igjen i en bil. Ja, svarer min kollega, vi kan jo hjelpe deg vi. Hva er det du har glemt? Min bestefar, jeg glemte han igjen i bilen da jeg gikk ut.... 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg holar Skrevet 17. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 17. mai 2012 Nå nettopp; Hei, jeg skal ha en taxi med en gang. Jeg skal til legen ser du, og har forsovet meg. Ehhh, klokka er 2145 på kvelden 17.mai.. Du har ikke sovet så lenge da.. Åhuffameg. Jeg trodde jeg hadde sovet hele natten jeg. 33 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 I dag var det en kunde som begynte å synge "lay down sally" av Eric Clapton til meg. Hvordan skal jeg tolke det? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Challenge han til rap battle. 4 Lenke til kommentar
nosrotkah Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Hvorfor er det lurt? Finn heller på noe annet. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 I dag har jeg hatt ekstremt mange Milfs innom, life is good to me. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jonas Skrevet 21. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Jobber i bar på et utested og en lørdagskveld datt samtlige bankterminaler ned pga. linjebrudd hos leverandøren og til slutt sluttet reserveløsning å fungere også. Folk fikk dermed bare betale med kontanter. Fulle gjester tok dette svært lite lett og ble grinete, men ei jente tok kaka og sa til meg «Det synes jeg var skikkelig kjipt gjort av deg.» Med en 100% oppriktig tone og trykk på 'skikkelig'. Endret 21. mai 2012 av Jonas 18 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 I dag har jeg hatt ekstremt mange Milfs innom, life is good to me. Det har jeg også, nesten hver gang jeg jobber. Milfs og unge piker fra hele landet kommer til meg, kremen av Norge. På varme sommerdager er det slettes ikke ille å være ute på jobb. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Hvilken jobb har du/dere? Mulig jeg må revurdere karriærevalget mitt. 4 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg er kundeveileder, bussveileder og inntektssikrer hos NSB. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Ser massevis av strøkne studiner rundt om i Bergen og om dagen, men ingen av dem snakker til meg :\ 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Det er fordi de sparer seg for meg, som flytter dit om tre måneder. 5 Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Rare kunden innom her om dagen! Var dønn sikker på at hu var datojeger ettersom hun gikk rundt og kikket på hver eneste sjokolade, i hele ostedisken, kakehylla og allergihylla før hun forsvant tilbake til resten av butikken og var et par runder på alt. Tok ut sjokoladeesker som sto bakerst og kikket på datoer o.l. Altså typisk datojeger.. Helt til hun kommer til kassa, pleier plinge på låseansvarlig når de kommer pga jeg slipper å oppholde andre kunder men var stille så tok hu selv. Tar da opp de første sjokoladene, kikker på de og ser at de går ut langt utti neste år, tenker jaja, de er vel bare sånn før jeg sjekker videre og ALT hun hadde gikk ut langt utti neste år. Hun hadde da altså gått rundt, funnet varer som gikk ut langt utti neste år og kjøpt kun de. Masse sjokolade o.l. da. Flere tyvetalls daimsjokolader o.l. Må si jeg begynte å lure litt da ja! Vet at mange hamstrer inn til hytta, men var ikke slike ting hun kjøpte heller! 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Tipper dette var en som skulle kjøpe inn til egen Kioskdrift jeg. 1 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Preparing for zombie apocalypse 6 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 inntektssikrer Tror jeg må få det under navnet på skiltet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå