Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt med kunder som krever rabatt og sier de vet jeg kn gi rabatt da de er kjøpsmenn og de kan gi. Morsomt nokk er det kun asiatere som sier dette... Selv om jeg og kollegaen prøver å forklare det er forskjellige regler ang prising av varer fra kjede til kjede.

 

Ville vi skulle høre med sjefen til og med. Tror ikke vi ringer sjefen 23.00 på kvelden om noe vi vet svaret på

Endte dog med de handler pga vi var allerede billigst:p

Lenke til kommentar

Scenario: I dag fikk jeg gjennomgå av kunde - fikk huden full av negative kommentarer om alt og alle.

Årsak: Vi hadde ikke noe som kunden tidligere hadde kjøpt i butikken.

Løsning: Ingen løsning tilgjengelig. Det at varen aldri har eksistert eller er i sortimentet var ingen god grunn. Han hadde jo kjøpt den hos oss tidligere!

Endret av Sawbone
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Scenario: I dag fikk jeg gjennomgå av kunde - fikk huden full av negative kommentarer om alt og alle.

Årsak: Vi hadde ikke noe som kunden tidligere hadde kjøpt i butikken.

Løsning: Ingen løsning tilgjengelig. Det at varen aldri har eksistert eller er i sortimentet var ingen god grunn. Han hadde jo kjøpt den hos oss tidligere!

 

La meg gjette mann i 40-50 årene, mindre intelligent og tror han vet bedre enn alle andre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Scenario: I dag fikk jeg gjennomgå av kunde - fikk huden full av negative kommentarer om alt og alle.

Årsak: Vi hadde ikke noe som kunden tidligere hadde kjøpt i butikken.

Løsning: Ingen løsning tilgjengelig. Det at varen aldri har eksistert eller er i sortimentet var ingen god grunn. Han hadde jo kjøpt den hos oss tidligere!

 

Ja, der fikk dere den! Håper det var en lekse for dere.

 

:p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå er vel jeg strengt tatt kunde, men uansett:

Ingen tvil om at folk ikke kan lese plakater. På den lokale remaen er det innkast for plastposer mellom panteautomatene, men begge hjørnene i panterommet er fyllt opp av tomme poser. Hva er greia? Folk burde vel skjønne at boss (søppel for dere som ikke kan norsk) ikke skal kastes på gulvet.

 

Og folk som rakker ned på de som sitter i kassen: Tror nok de som sitter i kassen for lengst har skjønt at de er mer begavet enn mange av sine kunder. Takk til dere for å faktisk gidder å takle slike kunder.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...