Horrorbyte Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Må bare elske kunder som henviser til antennen i hagen til naboen, og forventer at vi skal vite nøyaktig hva det er for noe. Hva med å spørre naboen? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Tipper denne tråden blir et populært sted å få ut aggresjon for alle kassemedarbeiderne som har sett på at folk skal betale matvarer for 500 kroner med femtiøringer i dag. Stod i kø i 15 minutt på matbutikken i fag - vanligvis er det 5 minutter hvis det er mye kø. Var vel 10 åpne kasser og alle var like trege. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Matsemann Skrevet 30. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 30. april 2012 Mens jeg stod i over en time i kø i banken uten å få vekslet i dag. Jeg gikk ikke dit bare for 50-øringenes skyld, da. Det var bare rundt 20 kroner. Derimot hadde jeg over tusen kroner i annen mynt, siden jeg hater mynt. Betaler sjeldent med lapper, men gjør jeg det legger jeg myntene jeg får i retur i en boks. Kom like etter banken åpnet, stod allerede 4 stk i kø. Førstemann ble ferdig etter rundt 5 minutter, og da skulle en gammel dame i gang. Hun hadde en hel sekk med mynter og lapper, kan sikkert ha vært rundt 50 000 kr eller noe slikt. Først presterte hun å resette tellemaskinen etter at hun hadde helt på alle myntene, så de kom ut der maskinen skiller ut utenlandske mynter. Masse mynt, så flere havnet på gulvet. Og så måtte hunn jo legge de opp igjen, noe som tok laaang tid. Så ble de telt, men hun hadde gjort noe feil, så en bankansatt måtte manuelt ordne noe for henne. Så begynte hun med sedler. Hun hadde flere brødposer med tusenlapper, og la på en og en (isteden for 10 og 10). Når hun hadde lagt på veldig mange skjedde noe, så maskinen hang seg og vi i køen (rundt 20 stk da) måtte gå hjem. Yay! 11 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Herregud... Skjønner meg ikke på folk som hamstrer penger i så stor grad som hun eldre damen der. For ikke å snakke om eldre som sier "jeg tror jeg har akkurat" og begynner å telle opp småpenger i kassa når de har handla for 500 kr +, men det er en helt annen diskusjon vi ikke behøver å ta nå. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Dere kan skylde på TV2. Er de som har påstått at 50-øringen er verdiløs i morgen. 5 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Er ikke banken pliktig til å veksle 50-åringene i 10 år framover? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hvertfall en god stund. Mener å huske at det ikke er mer enn et par år siden Kong Olavs-pengene ble ugyldige. 1 Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Er ikke banken pliktig til å veksle 50-åringene i 10 år framover? Norges Bank er pliktig til det. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Tipper denne tråden blir et populært sted å få ut aggresjon for alle kassemedarbeiderne som har sett på at folk skal betale matvarer for 500 kroner med femtiøringer i dag. Stod i kø i 15 minutt på matbutikken i fag - vanligvis er det 5 minutter hvis det er mye kø. Var vel 10 åpne kasser og alle var like trege. Vi hadde ei dame som fullte opp tre 50-øre-beholdere på da tre Cashguard'er. Gratulerer. Lenke til kommentar
Populært innlegg Benkern Skrevet 30. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 30. april 2012 Morsom dag faktisk! Jeg jobber som deltidsansatt oss Hi-Fi klubben. Meget velstående mann kommer inn. Han sier at han skal ha det beste av det beste, og måtte koste hva det måtte koste. Han sa at det skulle brukes primært til et rom på rundt 50 kvadratmeter og at det skal brukes til allround bruk. Han kjørte en Porche 911, så jeg tenkte han var seriøs. Så vi fant en godt opppsett til 200K. Vi bestilte det meste bra utlandet, og uken etter hadde vi alt. Mannen nekter selvfølgelig å betale den summen. Han mente at 10K var det han så for seg. Der sto vi, 200K kastet bort på ingenting. Blir så skikkelig irritert på slike mennesker som ikke kan forklare seg skikkelig! 21 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Det beste av det beste for 10k, flott fyr Da har du iverfall lært til neste gang at det kan være lurt å spørre hvilken prisklasse folk tenker på. Var det første jeg ble spurt om når jeg var innom hifi klubben. Endret 30. april 2012 av Mr. A 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skavold Skrevet 30. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 30. april 2012 Dere bestilte utstyr for 200.000 kroner uten å sjekke at det faktisk var det kunden var på jakt etter? 71 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Dere bestilte utstyr for 200.000 kroner uten å sjekke at det faktisk var det kunden var på jakt etter? This, Haha, met lavpannede jeg har hørt om - og ikke fra kundens side. 6 Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 *snipp* Ærlig talt synes jeg dere må ta dette på egen kappe. Selv om en kunde uttrykker seg slik du beskriver, så bør dere opplyse om hva endelig pris blir på. Det ville vært helt utenkelig for meg å bestille inn varer for så store summer, uten å vite sikkert at kunden skal ha det og er klar over prisen. Jeg trodde Hi-Fi Klubben var en seriøs kjede, men det inntrykket jeg får her gir meg ikke akkurat lyst til å handle der. 4 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Enkelte HiFi-klubben-selgere lyer i hvert fall gjerne skjorten av seg for å selge deg kabler til 15 000 kr som er akkurat like gode som de til 150kr... Men de har enkelte som er gode til å finne oppsett som passer deg og, om du forklarer hva du er ute etter. Utvalget av merker er dessverre litt dårlig, men sånn er det jo i alle lydsjapper i Norge. Lenke til kommentar
Benkern Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ja, for all del så informerte vi han om at det vil koste godt over 150K. Han aksepterte dette. 4 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Rart at han kommer neste uka og sier han trodde det skulle komme på rundt 10k da. 3 Lenke til kommentar
Benkern Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Bare kablene til oppsettet kostet 30K Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Dere bestilte utstyr for 200.000 kroner uten å sjekke at det faktisk var det kunden var på jakt etter? This, Haha, met lavpannede jeg har hørt om - og ikke fra kundens side. THIS! Hørt om å inngå avtale og sørge for betaling av depositum? 3 Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Bare kablene til oppsettet kostet 30K Det virker jo mest som at dere bare ville presse på med ting kunden ikke hadde behov for, så jeg forstår godt at han gikk fra handelen. Om dere tok så lett på dette som det kommer frem her, så er jeg overrasket over at dere i det hele tatt har kunder. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå