Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Trygdedagen i kombinasjon med verdens "gressdag"(420) har gitt usedvanlig mange utydelige og merkelige taxibestillinger i natt. Glad jeg er ferdig med nattevakta snart. Endret 21. april 2012 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Litt ot men et spm til dere som jobber i nsb: ser at det har vært en del snakk om "buss for tog". Hva gjør man om en rullestolbruker (som meg selv) vil ta toget den dagen? Å reise med en 200 kilos elektrisk rullestol er uproblematisk på tog, men som oft umulig på buss... Spør fordi jeg har tenkt meg til oslo med tog snart, og vil ikke risikere å måtte forbli der! Har du ikke støtte som TT-kort? Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) B-real: nei, men hadde det før jeg fikk lappen og bil.Men skulle jeg tatt taxi bergen-oslo og tilbake så hadde jo egenandelen blitt enorm! Zarac; ok,takk :-) Endret 21. april 2012 av Maxie10 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Sto bak en fyr i midten av 20-årene i butikken i dag. Tastet melding samtidig som han fiklet med lommeboka mens jenta i kassen prøvde få kontant med ham. Samtidig løp den 5 år gamle jenteungen hans rundt mellom beina på de som pakket varene sine. Artig synkronhimling av øyenbryn mellom meg og jenta i kassen 7 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Fikk klem av hun i kassa, fordi hun tidligere var lærer på skolen min. Skal nevnes at hun er ganske så fin! 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dr. Mobius Skrevet 21. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 21. april 2012 Fra lærer til "kassa på Rimi"? Hva galt hadde hun gjort? 21 Lenke til kommentar
Populært innlegg vesleengen Skrevet 21. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 21. april 2012 Fra lærer til "kassa på Rimi"? Hva galt hadde hun gjort? litt for vennlig med elevene kanskje? 41 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Fra lærer til "kassa på Rimi"? Hva galt hadde hun gjort? Rent arbeidsmiljømessig ser jeg ikke for meg at det er noe tilbakeskritt akkurat. Kunde sto i kø i vareutleveringen i dag en stund før hun slapp til. Legger kvittering på disken og spør om hjelp til å bære ut i bilen. Jeg: "Øøøh, sikker på at dette er rett kvittering? Denne gjelder <sportsbutikk>?" Kunde: "Er jeg kommet feil?" Kollega: "Dette er <elektronikkforretning>..." Kunde: Oj, jeg er visst ikke helt våken i dag. Vi ligger i samme bygg som sportsbutikken, men de har andre halvdel av bygget, og du må helt rundt bygget for å komme til oss. Vi har også et helt annet fargetema og flere store logoer som pryder lokalet. Vareutleveringen er også dekket med informasjon om PC-reparasjon samt diverse tilbehør til data, brune- og hvitevarer, for å nevne noe. Det skal ikke være mulig... 9 Lenke til kommentar
Roamine Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Litt ot men et spm til dere som jobber i nsb: ser at det har vært en del snakk om "buss for tog". Hva gjør man om en rullestolbruker (som meg selv) vil ta toget den dagen? Å reise med en 200 kilos elektrisk rullestol er uproblematisk på tog, men som oft umulig på buss... Spør fordi jeg har tenkt meg til oslo med tog snart, og vil ikke risikere å måtte forbli der! Tok sist sommer buss for tog. Da kom det en maxitaxi på stasjonen, i den satt det ei i en slik elektrisk rullestol der. Vi var bare 2 som skulle fra den stasjonen så vi fikk sitte i taxien istedet for bussen. De pleier ihvertfall å planlegge litt hvilken av bussene som drar innom hvilken stasjon utifra hvem som skal av hvor så ikke alle bussene stopper på samme hele veien. Så ordning blir det, men jeg ville nok ringt og sagt ifra på forhånd så de er klar over det og får bestilt en taxi med plass til rullestolen. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Det skal ikke være mulig... Joda. Arten "kunde" er i menneskefamilien, men hjernen er hos disse lagt igjen i bilen utenfor butikken. Endret 21. april 2012 av Hyperio 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Alle primater kan ikke være like intelligente. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Merker dere at kunder alltid tar seg på lommene når man spør om de f.eks. har medlemskort eller ei krone på seg, selv om de vet de ikke har det? Meg: du har ikke tilfeldigvis ei krone på deg? Kunde: nei, dessverre (MENS han tar seg på lommene) Har ikke tenkt på dette før i det siste, men det skjer jo faktisk hele tiden! 3 Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Merker dere at kunder alltid tar seg på lommene når man spør om de f.eks. har medlemskort eller ei krone på seg, selv om de vet de ikke har det? Meg: du har ikke tilfeldigvis ei krone på deg? Kunde: nei, dessverre (MENS han tar seg på lommene) Har ikke tenkt på dette før i det siste, men det skjer jo faktisk hele tiden! Det minner meg om Michael McIntryres ! Edit: Jeg gjør sånt selv alltid om folk spør etter penn, et par kroner eller lighter. Selv om jeg godt vet at jeg aldri har sånt i lommene! Endret 22. april 2012 av Miss Piggy Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Fra lærer til "kassa på Rimi"? Hva galt hadde hun gjort? Rent arbeidsmiljømessig ser jeg ikke for meg at det er noe tilbakeskritt akkurat. Kunde sto i kø i vareutleveringen i dag en stund før hun slapp til. Legger kvittering på disken og spør om hjelp til å bære ut i bilen. Jeg: "Øøøh, sikker på at dette er rett kvittering? Denne gjelder <sportsbutikk>?" Kunde: "Er jeg kommet feil?" Kollega: "Dette er <elektronikkforretning>..." Kunde: Oj, jeg er visst ikke helt våken i dag. Vi ligger i samme bygg som sportsbutikken, men de har andre halvdel av bygget, og du må helt rundt bygget for å komme til oss. Vi har også et helt annet fargetema og flere store logoer som pryder lokalet. Vareutleveringen er også dekket med informasjon om PC-reparasjon samt diverse tilbehør til data, brune- og hvitevarer, for å nevne noe. Det skal ikke være mulig... jobber du hos lefdal i åsane? (samme bygg som xxl)? Lenke til kommentar
Populært innlegg Flodec Skrevet 22. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 22. april 2012 jobber du hos lefdal i åsane? (samme bygg som xxl)? Gikk du feil når du skulle på XXL i går? 20 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Merker dere at kunder alltid tar seg på lommene når man spør om de f.eks. har medlemskort eller ei krone på seg, selv om de vet de ikke har det? Meg: du har ikke tilfeldigvis ei krone på deg? Kunde: nei, dessverre (MENS han tar seg på lommene) Har ikke tenkt på dette før i det siste, men det skjer jo faktisk hele tiden! Jeg gjør det med tiggere. 3 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg også, men det er kun for å symbolisere at jeg ville gitt dem noe om jeg hadde noe, men det har jeg dessverre ikke. Eller så sier jeg bare "sorry" og rister på hodet. Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) jobber du hos lefdal i åsane? (samme bygg som xxl)? Gikk du feil når du skulle på XXL i går? jobber du hos lefdal i åsane? (samme bygg som xxl)? Gikk du feil når du skulle på XXL i går? Hehe, uskyldig! Endret 22. april 2012 av Maxie10 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Kastet ut av butikken. Helt eller fjott? Diskuter i vei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå