Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, hva gjør du da egentlig? Bruker en halvtime på å gi ham en crash course?

 

Hadde en kunde på telefonen for litt siden som hadde problemer med å bruke mobilsiden våre, fordi hun måtte taste inn en kode hun fikk på sms, og da var jo nettsiden borte og hun måtte begynne på nytt. Hun hadde ikke fått med seg at man kunne trekke ned notifikasjonen og trykke på den for å lese meldinger, og visste heller ikke at man kom til hjemmeskjermen ved å trykke på hjem-knappen. Hun brukte sannsynligvis tilbake-tasten til ALL navigasjon. Hun hadde heller ikke "helt kommet i gang med de appkjøpgreiene".

 

Jaja, jeg gav i hvert fall henne en bedre mobil hverdag med en ettminuttsforklaring av funksjonalitet. :wee:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Haha, hva gjør du da egentlig? Bruker en halvtime på å gi ham en crash course?

 

Er lite annet å gjøre, egentlig. Opplæring og support er egentlig ikke mitt bord, men det var nesten tomt i butikken så jeg tok meg tid til å forklare hvordan det funket og hjalp henne til å finne en løsning for det hun måtte gjøre. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg leste igjennom min brors statusoppdateringer på facebook, og kom over en post som har gått meg hus forbi:

"Takk for din henvendelse.

Vi har nå mottatt tilbakemelding fra t-banen. De skriver at de har sjekket nevnte avgang og det viser seg at avgangen ble kjørt 14 sekunder for tidlig. Dette er tilfeldig og vi beklager at avgangen ble kjørt for tidlig og de ulemper det medførte.

Saken blir fulgt opp internt hos t-banen med den aktuelle fører. Reaksjonsformen er en sak mellom T-banedrift og den enkelte fører."

JUSTICE

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Minner meg på en opplevelse jeg hadde på Oslo S. Jeg gikk i uniform, kom fra Bergen og skulle bytte tog videre til Gardermoen. Går av toget og spør konduktøren på det toget "Unnskyld, jeg skal videre til Gardermoen jeg, kan du fortelle meg hvor det toget står?"

 

Han svarte "Aner ikke." Jeg spør "Jeg vet virkelig ikke hvor toget står, vet ikke du det? og han fortsetter "Har dårlig tid."

 

Var den verste servicen og folkeskikken jeg har opplevd på lenge. Èn ting er å ikke ha noen anelse om hvor toget mitt sto, greit, men han var direkte uhøflig og prøvde ikke å være hyggelig en gang. Han lo faktisk omtrent av meg, var jo litt desperat.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

At han ikke vet hvor toget ditt går ifra er da helt ok og null å niks å klage på. Hvordan han uttalte seg om det skal jeg ikke si så mye om da jeg ikke var flue på veggen, det kan hende han faktisk hadde det litt hektisk han også - og at du mistolket det som frekkhet siden han samtidig ikke kunne svare deg.

 

Men vi som jobber i servicebransjen har tydeligvis behandlet deg godt, siden det der var den verste servicen og folkeskikken du har opplevd :)

Endret av Alastor
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Haha, nesten litt sprøtt å klage på fjorten sekunder, men jeg skjønner ham godt. De SKAL ikke gå for tidlig, og den følelsen du har når du er på vei nedover perrongen med en klokke som viser korrekt tid på armen, og VISSTE at du kom til å rekke det....

Det skal egentlig bybanen og, men det er ikke sjeldent at den går ett minutt for tidlig før klokken syv på morgenen. Trodde først det var telefonen min som var teit, men oppdaget raskt at det var det ikke.
Lenke til kommentar

Men herregud, det er jo SKYSS. Hva forventer du egentlig? :p De har også lansert en fantastisk app for smartmobiler nå, som viser dobbelt opp med holdeplasser med identisk navn - en for hver retning. Men hvilken du skal velge, nei det er ikke mulig å vite, og velger du feil, vil den sende deg med tog til ytre arna. Før du får opp riktig info (den viser som regel bare en tredjedel av avgangene som går da og, forresten, så "riktig" er å ta i litt) har siste buss gått. :p

Lenke til kommentar

Den er veldig glad i å anbefale tog til/fra Arna i hvert fall.. :p Og kun en tredjedel av bussene mellom Olav Kyrres Gate og Oasen vises i det hele tatt, når du søker på den strekningen. Fullstendig håpløst. De har HELT klart INGEN kvalitetskontroll å skrive hjem om i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...